Stránka 4 z 4
Napsal: čtv kvě 11, 2006 14:52
od VaSek
Teepee píše:
Koukám tu do tabulek Mogulu a tam se píše:
MOGUL TRANS 80W-90H, Bod tekutosti (°C), -33
MOGUL TRANS 85W-140H, Bod tekutosti (°C), -18
Víte někdo co přesně znamená bod tekutosti?
Ja bych tipoval ze to bude obdoba bodu mrazu u vody. Tj. v oleji se zane objevovat tuha faze.
Napsal: čtv kvě 11, 2006 16:46
od JmJ
VaSek píše:Teepee píše:
Koukám tu do tabulek Mogulu a tam se píše:
MOGUL TRANS 80W-90H, Bod tekutosti (°C), -33
MOGUL TRANS 85W-140H, Bod tekutosti (°C), -18
Víte někdo co přesně znamená bod tekutosti?
Ja bych tipoval ze to bude obdoba bodu mrazu u vody. Tj. v oleji se zane objevovat tuha faze.
to je teplota od kdy se to da pit

Napsal: čtv kvě 11, 2006 17:19
od Richard Novotný
Podmražený Fernet vypadá stejně.
Napsal: pát kvě 12, 2006 06:08
od Luděk Musil
VaSek píše: Ja bych tipoval ze to bude obdoba bodu mrazu u vody. Tj. v oleji se zane objevovat tuha faze.
Hrudky se dělají v mogulu ............

. L.
Nohavica: Ladovská zima. Pozn. moderátora
Napsal: pát kvě 12, 2006 06:14
od Teepee
Hrudky??? tak to nic není, já se bál že VAZELÍNA.
A navíc, když je ten 85W-140 vyzkoušený, není co řešit, měl bych ho tam ještě do srazu dát, diferenciál mi hučí, kdoví je-li v něm olej a i kdyby ano (je prakticky zvenku suchej, takže tam na 98% olej je) tak kdoví co to je za olej. (třeba taky GL-4ka).
Napsal: pát bře 09, 2007 16:23
od Pool
Chlapci, může být příčina houkání diferáku i použití nesprávného, neoriginálního těsnění (příliš slabého)?
Napsal: pát bře 09, 2007 16:35
od Marek
Pool píše:Chlapci, může být příčina houkání diferáku i použití nesprávného, neoriginálního těsnění (příliš slabého)?
Nee. To nemá vliv na nic. Já jezdím jen na tmelu a v pohodě.
Napsal: stř kvě 16, 2007 14:14
od Michal Pokorný
No, tak jsem tu zjistil, že do diferáku GL 5 - a co takhle GL5/6 dnes jsem se totiž čistě náhodou a hlavně zdarma dostal ke dvěma litrům oleje na kterém je napsáno toto: Castrol Differential SAF-X, SAE 75W-140, API GL 5/6, ZF TE-ML 05/3, synthetic transmission fluid. Abych pravdu řekl, tak jsem do předchozích Lad vždy nacpal PP90H a víc jsem to neřešil

Napsal: stř kvě 16, 2007 14:30
od Myso
no to je ta superhusta svina co sa davala primarne do ikarusovych diferakov, ale na odhlucnenie difu je super, mam to tam. jedine - je ta hustota - v zime trva aj 20km kym auto nadobudne svoj plny vykon
