Konečne mám 2103

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
uha2324
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od uha2324 »

OK, tak dik, ozvu se az pojedu na hrad (v cervenci tam mam byt cely tyden).

disk - ano, je velmi pekny, taky bych si ho chtel nechat byt muj.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
Viko
Příspěvky: 1152
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Viko »

Môžem ju doviezť do Brna ak chceš.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: :( zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Uživatelský avatar
uha2324
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od uha2324 »

poslano SZ
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
Diana
Příspěvky: 35
Registrován: sob úno 17, 2018 16:33
Bydliště: Brno/Bratislava

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Diana »

Tak vyskytol sa nám taký menší problém s riadením. Jednak je tam docela veľká vôľa v riadení (cítim sa ako keby som šoférovala vetriesku :D ), ale väčší problém je, že ide neskutočne ťažko otáčať volantom a ostáva v polohe v ktorej je natočený (nevracia sa prirodzene pri jazde). Vôľu sme skúšali doštelovať domčekom riadenia, ale bezvýsledne - chystáme sa ho vymeniť za druhý. Problém však je, že nevieme prísť na to, čo spôsobuje to, že sa s volantom hýbe ukrutne ťažko (zhodnotili sme že to nie je auto bez posilovača riadenia, ale s oslabovačom riadenia :D ). Za každú radu/nápad budeme povďační. :)
2101 destroyer
_________________________
VAZ 2103 - 1974 - Snehurva
VAZ 21061 - 1986 - "šestka"
VAZ 21011 - 1976 - Gergej
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Laďuša »

Strašně moc, až by člověk neřek, můžou udělat i pneumatiky. Kdysi jsem ňák na auto dal prehistorickou kamennou gumu a pak jsem měl až normálně strach, co mam zase s řízením (nedlouho předtim mi totiž upadlo kolo, což se krátce před tim projevilo silným zatuhnutím řízení), páč to šlo fakt ztuha. Když jsem ale celou nápravu zved do vzduchu, šlo to lehce a po nasazení normálních pneumatik to bylo v pohodě. Nemáš tam ňáký vraždy? :)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Diana
Příspěvky: 35
Registrován: sob úno 17, 2018 16:33
Bydliště: Brno/Bratislava

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Diana »

Laďuša píše:Strašně moc, až by člověk neřek, můžou udělat i pneumatiky. Kdysi jsem ňák na auto dal prehistorickou kamennou gumu a pak jsem měl až normálně strach, co mam zase s řízením (nedlouho předtim mi totiž upadlo kolo, což se krátce před tim projevilo silným zatuhnutím řízení), páč to šlo fakt ztuha. Když jsem ale celou nápravu zved do vzduchu, šlo to lehce a po nasazení normálních pneumatik to bylo v pohodě. Nemáš tam ňáký vraždy? :)
Pneumatiky sú síce vraždy, ale riadenie ide hodne stuha aj pri zdvihnutej náprave. :)
2101 destroyer
_________________________
VAZ 2103 - 1974 - Snehurva
VAZ 21061 - 1986 - "šestka"
VAZ 21011 - 1976 - Gergej
Uživatelský avatar
Diana
Příspěvky: 35
Registrován: sob úno 17, 2018 16:33
Bydliště: Brno/Bratislava

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Diana »

Keď sme sa snažili vymedziť vôľu v domčeku prišli sme na takú zvláštnosť, že keď sa volant nehýbe, tak ide ten šrób zatiahnuť len po určitú časť, ale pri tom ako sa pohybuje volantom ide zatiahnúť ešte ďalej.
Takisto mi to prišlo dosť zvláštne, pretože sa chvíľu ten volant správal akoby bol nasadený správne na tisíc-hran a po 5 minútach som ho mala rovno a ťahalo nás to doľava. Po chvíli už to znova išlo rovno. Robí si proste čo chce. :D
Naposledy upravil(a) Diana dne pon bře 05, 2018 20:44, celkem upraveno 1 x.
2101 destroyer
_________________________
VAZ 2103 - 1974 - Snehurva
VAZ 21061 - 1986 - "šestka"
VAZ 21011 - 1976 - Gergej
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od JmJ »

Prevodka rizeni, pomocny cep rizeni a hodne delaji zatuhle cepy na ridicich tycich.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Viko
Příspěvky: 1152
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Viko »

No asi pôjdeme vylučovacou metódou. Domec mám(e) :D nový. Rejdové čapy máme RTS a pomocný by som tiež dakde vydoloval. Pneu budú tiež.

Cez víkend sme začali s klasickými úkonmi vstupnej kontroly, čiže došponovať reťaz, ventily boli ok, otdrh s predstihom. Karbec som uznal jako nehodný zásahov a tak sme tam rovno mrskli weber 06 remanufactured by Vašek. Volnobeh som jako vždy domrdal takže znova.

Dnes sme to boli na prepísať. Asi sa s tým werglom fakt budem muset hňácat nech to nejak vypadá.

Obrázek
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: :( zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Luděk Musil »

Diana píše:..., pretože sa chvíľu ten volant správal akoby bol nasadený správne na tisíc-hran a po 5 minútach som ho mala rovno a ťahalo nás to doľava. Po chvíli už to znova išlo rovno. Robí si proste čo chce. :D
Co mi to jen připomíná :scratch: :?: Tohle mi dělala první 011 :idea:
Viktorové - zkontrolujte ještě jednou a pořádně uchycení převodky do karoserie. Já to měl kolem šroubů popraskaný a převodka se vůči karoserii pohybovala a řízení se chovalo velmi podobně jak popsala Dajána. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Viktor.A »

Ze "Viktorove" pri vseckej ucte, mna do toho netahaj :D to ze si dia kupila vrazdu co nejde ani rovno a doteraz obcas vobec neni moj problem :D mam dost problemov sam so sebov.
Ale ne :D jasne ze pomozem ked bude treba.
Ked som to chvilu skusal soferovat tak fakt jak "VeEso".
Vola ze bych nasupu natocil hodinovu nahanacku v stile 80. A ked sa zrychlilo nad 80 tak to zas krutilo krizom krazom. Akurat som si nestihol vsimnut ze odkedy sa na 2103 montoval podvozkovy ram tvaru "X" a kam sa podela manesmanka :D
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Uživatelský avatar
Viko
Příspěvky: 1152
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Viko »

Ja som na tom valil 120 na černu vodu a v pohode :D len musíš tomu autu prísť na chuť :D
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: :( zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Viktor.A »

Viko píše:Ja som na tom valil 120 na černu vodu a v pohode :D len musíš tomu autu prísť na chuť :D
Aj na vsku si musel pridat aby krutenie prestalo :mrgreen:
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Marťas »

Viko píše:Rejdové čapy máme RTS
Jakože ze Škody 706 RTS? Nechci vás zklamat, ale nevím, zda budou pasovat :D

Ten šroub v převodce řízení je jak moc zašroubovaný? Na svojí 2106 jsem ho měl zarvanej úplně dovnitř a projevovalo se to tak, jak píšete vy.
Ovšem po povolení mělo řízení vůli 180°, takže pomohla až výměna převodky :D
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Re: Konečne mám 2103

Příspěvek od Sid »

V dielenskej príručke je pekne detailne popísaný postup, ako správne prekontrolovať všetky elementy a ako správne vymedziť vôle. Bohužiaľ 99% ľudí to robí úplne zle- len doťahuje skrutku skrinky riadenia, pritom majú vybité čapy a myslia si, že to je riešenie... A keď sa to moc preženie, tak to riadenie ide bujacky a skrinka sa potom aj rýchlo odporučí...
Dôležité je zhodiť tiahla riadenia zo skrinky a z pomocného čapu riadenia. Najprv vyskúšam rukou voľu pomocného čapu, či nieje priveľká. Ak je, podľa príručky ju treba skúsiť vymedziť. Ak to nejde, treba vymeniť. Potom skontrolovať podľa príručky skrinku riadenia a nastaviť jej vôľu, resp. ju vymeniť.
Je to troška pracné a piplavé, avšak keď sa to spraví pedantne je výsledkom presné a na pomery Lady aj ľahko idúce riadenie.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“