Stránka 4 z 10

Napsal: úte dub 05, 2005 11:04
od Pato
Ta plechova vana je na prd. Staci raz dotiahnut a je jak vlnity plech a treba vsetko lepit.
Nevie niekto o hlinikovej vani alebo o niecom poriadnom - taky tvrdy antikor by nebol na zahodenie a najlepsie aj s rebrami :P

Napsal: úte dub 05, 2005 12:47
od dmatej
Hliníkovou bych asi nezkoušel, je to na břiše a stačí se jednou někam "nevejít" a prdne. Jinak s tím vlnitým plechem máš sice pravdu, ale je to lepší, než proražení.

Napsal: úte dub 05, 2005 13:08
od Myso
Števo píše:Ja mám v prevodovke DYNAMAX PP90 API GL4. Ale do kým sa olej nenahrej dovtedy mám problém narvať dvojku. A píska mi trojka. Ale keď už je nahriaty bez problémou.
Do rozvodovky som dal Hypol od Maditu API GL5 SAE80W-90. A tam je to vpohode. Po 1000km (čo neni síce až tak veľa)vobec nič nechýba.
ja mam v prevodovke nejaky OMV, klasika okolo 90, ale nepamatam parametre z hlavy, a za studena(v zime hlavne) s tou dvojkou tiez pekne bojujem...na starej prevodovke som o nej ani nevedel.a ked vytocim 1 tak ta dvojka pekelne zaskripe(remember trnava :?: )...

Napsal: úte dub 05, 2005 13:22
od dmatej
Já i za tepla. Řadím celkem rychle, a i když mám spojku sešláplou až k podlaze, trefím občas dvojku pěkně do zubů. Trojka se zase zpočátku blbě vyřazovala, ale asi jsem si na to zvyknul. U 2101 nebyl problém, krom jednoho (u obou aut): řazení zpátečky - občas tam prostě nejde a musím "prořadit" náhodně třeba tři kvalty, než jí tam můžu dát. Vlastně u 21053 jsem tohle už delší dobu nepozoroval, teď si tak uvědomuju.... :)

Napsal: úte dub 05, 2005 18:14
od Marek
Kdybych měl tyto problémy ještě dnes, asi bych se střelil do bendy - mám totiž pouhých 12 cm dlouhou (krátkou) páku. Ale i já jsem míval tyhle potíže - pomohla výměna oleje - mám teď OMV UniGear S dle SAE 75W/90 (zdravím, Jaano........ :lol: ).

Napsal: úte dub 05, 2005 20:12
od Majo
no vidis, ja mam radicku tiez pekne kratku a dvojku tam neviem dostat skoro nikdy :x Ci za tepla, ci za studena, vzdy ju davam cez zuby. A nepodradim do nej, kym nemam 38/km/h, pri 40 nehrozi A olej tam mam dost good, tusim tiez 75W/90. Asi bude v uplnej prdeli synchron :evil: Som aj robil generalku prevodovky, ovsem to bolo systemom rozoberiem moju patstupnovku a co je zle dam zo starej stvorkovej. Ze to este nieco vydrzi. No a uz som tak na nej spravil cez 80tkm. Vidim to tak, ze mi nepomoze nic len ju znovu rozhodit :cry:
alebo si zvyknut hadzat 1-3, 3-1 :) ako kedysi, ked na otcovom Moskvici nechcela ist tiez dvojka a nikomu sa to nechcelo opravit :lol:

Napsal: úte dub 05, 2005 22:22
od Števo
Vidis Majo vravel si mi , ze pri podradeni pri 50km/h tam nedostanem dvojku. Ja som ju tam narval pri 55km/h :twisted: . Ale musim priznat neslo to tam ako po masle, trosku som pocital zuby . Ale bezne pri zohriatej prevodovke podradujem pri 50km/h. A bez problemou. Lenze pri studenej ju mam problem preradit a nie to podradit.
A pred vymenou oleja som mal problem zaradit aj jednotku. Proste tam nesla :evil: :evil: .

Aký olej do 2105 ?

Napsal: pát dub 15, 2005 11:32
od Jozef Matuška
Takze ked dám dam ten spirax 85W-140 GL-5 do diferáku a prevodovky tak pohoda?

Re: Aký olej do 2105 ?

Napsal: pát dub 15, 2005 11:39
od Wolf
Jozef Matuška píše:Takze ked dám dam ten spirax 85W-140 GL-5 do diferáku a prevodovky tak pohoda?
Muzes ho dat do diferaku, pokud jezdis na delsi trasy. V kazdem pripade tim zadek neposkodis. Ale do prevodovky ho v zadnem pripade nedoporucuji, nebo budes po rozjeti radit dvojku kladivem :violent1: . W.

Napsal: pát dub 15, 2005 18:44
od Marek
Přesně tak - viskozitní klasifikace 140 je pro převodovku moc. Použil bych 80W/90. Ten Tvůj 85W/140H dej jen do zadku, převodu to tam jen prospěje.

Napsal: pát dub 22, 2005 21:31
od RUSIN
Včera som kúpil 10l oleja MOGUL FELICIA (15W-40 SH/CF).
Má niekto k tomuto oleju nejaké výhrady?

Napsal: sob dub 23, 2005 06:41
od Luděk Musil
RUSIN píše:Včera som kúpil 10l oleja MOGUL FELICIA (15W-40 SH/CF).
Má niekto k tomuto oleju nejaké výhrady?
Proč?

Tedy proč nějaké výhrady? Klasifikace dobrá, API taky!
A že se to jmenuje Felicia? To nevadí. L.

Napsal: sob dub 23, 2005 07:20
od Marek
RUSIN píše:Včera som kúpil 10l oleja MOGUL FELICIA (15W-40 SH/CF).
Má niekto k tomuto oleju nejaké výhrady?
Mogul Felicia je mimořádně vhodný olej pro Ladu. Výměnný interval 12.000 - 15.000 km nebo 1 rok. Fakt dobrý olej.

Napsal: čtv zář 22, 2005 09:40
od Patrac
RUSIN píše:Včera som kúpil 10l oleja MOGUL FELICIA (15W-40 SH/CF).
Má niekto k tomuto oleju nejaké výhrady?
No včera jsem taky měnil olej v motoru Takže po předchozích zkušenostech s Paramem 15W40 Api SG bo něco takovýho jsem teď dal Texaco 10W40 Api SJ/CF a prvotní poznatky SUPER. Motor o hromadu tišší lepší studené starty, motor jde do kulata necuká se. A možná že má lepší výkon ( to je ale spíš asi subjektivní pocit). OStatně mám dojem že jede líp i když ho umeju :lol: :lol: Do převodovky jsem koupil taky nový olej taktéž Texaco 80W90 API GL5 a stejný olej budu v pátek dávat i do diferenciálu.Něco se mi totiž ztratilo vlivem zanešeného odvzdušňovaího šroubu.

Napsal: čtv zář 22, 2005 10:24
od Luděk Ondrůch
Bacha do diferáku musíš koupit hypoidní olej.