Stránka 4 z 4
Napsal: čtv kvě 11, 2006 15:57
od zeek
Kdyby se chladič ucpal tak by nebyl celej vařící....tedy aspoň myslím....
Napsal: čtv kvě 11, 2006 16:12
od Little Red Riding Hood
zeek píše:Kdyby se chladič ucpal tak by nebyl celej vařící....tedy aspoň myslím....
hmm.. hmm... to je taky pravda.. tak nemusí být plně průchozí..

Napsal: čtv kvě 11, 2006 19:28
od Roman
Este je tam taka drobnost, co sa vola vodne cerpadlo, jeho porucha sa sice najcastejsie prejavi tym, ze z neho tecie voda. Ale v skodovke (nekamenujte ma) som zazil cerpadlo, ktere takmer nemalo lopatky.
Napsal: čtv kvě 11, 2006 22:05
od VaSek
zeek píše:Luděk Musil píše:Klíňák pohání vodní čerpadlo, takže když je volnej .........

.
Ale když je napnutej v pořádku, tak to opravdu vidím na zaseklej termostat. L.
Ale kdyby byl kouslej termostat tak nebude chladič rozpálenej do ruda po jízdě rychlostí kolem 100...nebo snad jo?
Chápal bych kdyby byl vlažnej...ale on byl vážně moc horkéééj..ruku jsem na něm neudržel ani vteřinku...
Myslis ze rozpoznas 80st od 90st?
Kdyz by bylo foukle tesneni, tak se ti bude zvysovat teplota hlavy, na teplotu vody (potazmo chladice) to zase takovej vliv mit nebude.
Napsal: pát kvě 12, 2006 06:03
od Teepee
A co ten rozdíl teplot vstupní a výstupní vody chladiče. Na výstupu musí být znatelně chladnější.
O kolik moc (hystereze) souvisí s rychlostí oběhu vody v systému, čím pomalejší oběh, tím musí být větší rozdíl teplot. Ale obecně, myslím, že když pojede ventilátor na výstupu to musí být o poznání chladnější.
A z jiného soudku, nepřehřívá se motor v důsledku nesprávného seřízení (chudá směs)?
Napsal: pát kvě 12, 2006 06:51
od zeek
Tenhle víken to rozeberu všechno tak uvidím....každopádně je zvláštní že oproti minulé Ladě se tahla ohřeje na provozní teplotu za víc jak půlku cesty( u minulého auta jsem dojel do práce a teplota byla skoro na 90 a teď už sotva v půlce cesty tam je 90 ...topí to vážně hodně rychle...ale dělalo to i když to nevařilo...prostě se o dost rychleji ohřívá)
Napsal: pát kvě 12, 2006 07:47
od JmJ
zeek píše:Tenhle víken to rozeberu všechno tak uvidím....každopádně je zvláštní že oproti minulé Ladě se tahla ohřeje na provozní teplotu za víc jak půlku cesty( u minulého auta jsem dojel do práce a teplota byla skoro na 90 a teď už sotva v půlce cesty tam je 90 ...topí to vážně hodně rychle...ale dělalo to i když to nevařilo...prostě se o dost rychleji ohřívá)
na rychlost ohrati ma vliv i serizeni predstihu. krom jineho.