Stránka 4 z 4

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 15:23
od ger007
Tak rozdelivace na motor 1200 a 1300 maju kratsiu osku lebo maju nizsi zdvih. Existuju s podtlakom i bez neho. Rozdelovace na motory 1500 a 1600 maju dlhsi hriadel a takisto su s aj bez podtlaku. Takze seriovi existuju 4 druhy rozdelovacov. Dalej su potom oba typy bezkobtaktne atd atd
..

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 17:13
od corsair
Dobre ak teda potrebujem rozdelovac s podtlakovou regulaciou, je jedno ktory tam dam? Aky je bezkontakny a kontaktny alebo aky konkretne mam pouzit na 1500motor rv1986

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 17:37
od tomass
Zcela jednoznačně "kontaktní" s přerušovačem na motor 1500. U kontaktního jde v nouzi měřit předstih žárovkou.

Kdybys chtěl bezkontaktní, musíš dát i jinou cívku (na 2108) a elektronický modul zapalování s kabeláží. Za chodu se u bezkontaktu nesmí odpojovat kabely ! Předstih se u elektronického musí měřit jen stroboskopem.

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 17:49
od Majo
bezkontakt je lepsi. Je bezudrzbovy, dava silnejsiu iskru a mozno pouzit sviecky s vacsim odtrhom = lepsie spalovanie. Treba vsak k nemu inu inducku, kable a "riadiacu jednotku". Takze to vyjde drahsie ako klasika kladivko...

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 18:27
od radek mb
corsair píše:Dobre, dobre, to ze plave po ceste v kolajach som si vsimol, neda sa vsade jazdit 90 :D
Tady je možná zdroj všech sporů o huštění. Plave v KOLEJÍCH, to je to důležité. V kolejích plave skoro každé auto bez ohledu na nahuštění pneu.

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 19:25
od Marťas
radek mb píše:V kolejích plave skoro každé auto bez ohledu na nahuštění pneu.
Kór s tuhou nápravou, půl metru dlouhejma pružinama a 20 cm vysokejma gumama.

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 20:11
od Majo
no... ono to prave na nizkoprofilovkach plave skor, mne napr kombik na 195/50 15 plava. Na 185/65 14 nie. U mna je pricina plavania vo vymlatenom ulozeni vrchneho ramena, kym to bolo v poriadku neplavalo vobec(a 90 sa dalo urcite jezdit vsude) :-D

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 20:49
od corsair
radek mb píše:V kolejích plave skoro každé auto bez ohledu na nahuštění pneu.
S tymto nesuhlasim, skoda120, skoda fabia, skodaa superb, nissan almera, nisan xtrail, mazda 2, vw transporter, isuzu dmax ani sk felicia neplavali plave len zigul, a to ma podvozok v lepsom stave ako prve a posledne menovane auto. Ale mozno (istotne) to robia tie vraniky.

Cize mam pouzit normalny rozdelovac? Alebo - daju sa niekde zohnat tie pruzinky odstredivej regulacie? Zakladny predstih mam nastaveny dobre, len si niesom isty predstihom v tockach...

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 21:07
od Majo
tiez som experimentoval s wranikmi a napriek vsetkemu to nie su az take zle gumy. Ja by som skor tipoval, ze mas niekde volu alebo privelku zbiehavost...

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pon led 12, 2015 21:34
od tomass
Vraníky jsem neměl, ale vím jak dokážou plavat jiné gumy, třeba Debica. To byla hrůza. Na Ladě mi Polaris 3 165 / 80 R13 skoro neplave (druhou zimu), až je to neuvěřitelné. Předtím Polaris 2 165 / 70 R13 už starší plavaly hodně. Letní Brilantis, typové číslo už nevím 175 / 70 R 13 taky nepozoruju plavání. Neberte mě za slovo, že jsou nejdokonalejší - nejsou. Do 1000 Kč za gumu se bude lepší guma hledat velmi stěží, pokud vůbec......

Re: Vysoka spotreba

Napsal: čtv led 15, 2015 15:18
od corsair
Ze plave ma az tak nesere... Tak spomalim...

Karburator
- Dal som dole viko
- v plavakovej komore je bordel, kusky hrdze ci co to bolo... striekackou som vytiahol benzin a vycistil dno od usadenin*
- kontrola hladiny v plavakovej komore OK
- trysky v plavakovej komore 150 a 149 - prefuknute, ciste
- trysky hore cca medzi komorami, neviem cisla (nepamatam) som prefukol tiez
- akceleracna tryska tu som prefukol tiez, aj ked funkhovala, po zlozeni uz nefunkhuje**
- napravo od plavakovej komory je srob ktory ma pod zavitom dlhy konus - vyskrutkoval som ho a naskrutkoval nazad jemne nadoraz***
- vymenil som tesnenie vika a viko som nasadil

*Bordel v komore bol z minulosti, lebo takmer hned po kupe som instaloval palivovy filter, bude pravdepodobne z nadrze
**toto som pokazil, ako to vyriesit? ono palivo chce ist cez trysku, z diery ide, len ked nasadim trysku akoby ju chcelo obtiect... Nemenil som tie medene podlozky pod a nad tryskou...
***Tato skruka mi pripada ako na nastavovanie, ma konicku spicku...

Po zlozeni, nastartovani, som skusil nastartovany motor "cukat" plynom, ako bude reaovat. Na sytici perfektne, akurat to strielalo v karburatore (este nebol nahodeny filterbox)
Po prudkom pridani plynu sa najprv akoby pridusi, musim slapnut "dvojklik".

Ihla volnobehu (ta raketa) je napojena rovno na sacie potrubie, cize to nema ekonomizer. Potom jasne, ze mam spotrebu ked jazdim stale na rychlosti, v domnenke ze nezere nic dole kopcom

Re: Vysoka spotreba

Napsal: pát bře 20, 2015 22:24
od corsair
Rozdelovac som dal novy. Nove kable, sviecky. Neviem si dat rady s tym karburatorom. Otacky mi kolisaju hore dole, vyradim a ide to skapat, potom sa dvihnu na 1500 potom klesnu na 900-1000 a tak dalej.
Jak sedi na sacom potrubi su styri matky, dotiahnute dost slabo, viecko kaburatora je dotiahnute tak nie moc slabo ale ani moc silno, tak s rozumom.
Rozdelovac ma podtlak, prstom zacpany natrubok na karbe problem nevyriesil.
Membranka "rakety" ma dobry podtlak.
Privera prveho stupna bola "pootvorena" takym tym cervikom. Kto vie vie. Cervik som povolil aby sa celkom zavrela.
Srob volnobehu (na rakete) je omotany teflon paskou, ale radsej dam asi okruzok.
Srob bohatosti je tiez omotany teflonkou, tiez dam asi radsej okruzok.
A ano, hladinu v plavakovke som nepozeral, to este musim kuknut.

Mam par otazok:
1. Ako skontrolujem, pripadne narovnam priruby? Akym momentom utahovat skrutky?
2. Ake rozmery maju okruzky na srobe volnobehu a bohatosti?
3. Da sa zistit kade si to podsava? (v mojom pripade asi vsade)

Este mi nedaju spat tie trysky. Aky je na nich zavit, na tryskach a vzdusnikoch?