Vyplačte sa u nás = nikto nás nemá rád a máme veľkú spotrebu

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od vodis »

tomass píše:
vodis píše:Já měl Fabku HTP 4 roky, najel s ní bez závad kolem 50tkm a spotřeba byla fakt kolem 6 litrů. Na dálnici do sedmi (jezdil jsem tak 120 km/h), okresky za 5,5 a minimum bylo Rakovník - Liberec a zpět za 4,5 na sto, ale to jsem jel fakt nejvíc tak 90. Tedko s OI TDI 66kW dlouhodobě průměr 3,9 nafty, ale je to spíš na dálky. S 2110 jsem jezdil tak kolem 6 litrů, dálky něco přes 5 a popojíždění za 7. 2105 na LPG bere kolem desíti a 2101 spapá okolo 9 litrů benzínu na sto. :)
Až na těch 4,5 litru s HTP tomu naprosto věřím. Je to nahodilý jev, který nejde na požádání zopakovat. Je to o stylu jízdy a mnoha příhodných podmínkách okolo. Na 4,5 litru s HTP musely být extrémně dobrý podmínky, bezvětří (případně vítr v zádech - to už jsem v jednom dni také zažil při jedné cestě tam a druhé zpátky, je to hodně vyjímečný jev), příhodná vlhkost vzduchu (možná nejlépe vedro a po dešti, kdy oschnou silnice), pneu na maximální tlak, sám v autě, bez nákladu, 1mm pedál plynu, motor držet na 2 tis. ot., bez provozu a rychlost jak jsem psal 50-60 km/hod. Taky je to reálné na 3. rychlostní stupeň při rychlosti 30-40 km/hod. Takhle už šetřili s autama kolegové u aut se vstřikováním před 20 lety. Jde to, ale kdo by takový styl jízdy vydržel a hlavně, kdy je tak malý provoz, že takové podmínky vůbec dovolí ? Druhá otázka je jezdit i pod 2000 ot. a koupit si auto po řidiči, který tímto stylem s benzínovým autem jezdil.......... Jedno takový auto jsem vezl při 20 tkm kolegovi do servisu a ze servisu a to auto nejelo. Buď se extrémně nepovedlo, nebo ho už zničil. Já měl to samý a rozdíl nebe a dudy.

O3 diesel to umí a nemusí se ani trápit, jen stačí maximálně plynule a do 90 na silnici a 110 na dálnici. Takhle už se dá skoro normálně jezdit. :)
Byli jsme dva dospělí a jedno dítě, zavazadel minimálně, pneu tlak normální a já jel kolem 80 na 5. stupeň, tzn do 2500 ot. Bezvětří se teda celých 300 km zajistit nepodařilo, ale pamatuju si, že nepršelo, ani nepadal sníh:-) Jen jsem jel co nejplynuleji, snažil se co nejmíň brzdit a hodně jsem brzdil motorem...
Jinak Rakovník - Ústí dávám s naftou za 3,2 až 3,4 a zpátky za 3,8 až 4,0 na sto. Kdyžtak vyfotim palubák. :P
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12131
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od Laďuša »

Bylo to v tutom tématu, tak to zase napíšu sem. Jel jsem dneska autobusem a v našom pruhu blbě stálo auto, takže jsme museli čekat, než budeme moct object. Ale naproti byla řada aut, tak jsme stáli, stáli a stáli, až tu nás jedno protijedoucí pustilo - a byla to tmavomodrá Lada 2106 (Jarda by jí moh znát, ta, co parkuje u konečný šestnáctky na Heyrovskýho). Tak jsme mohli vyject a zatimco jsme se míjeli, tak jsem schvalně koukal po lidech v autobuse. Neotočil se vůbec nikdo.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
tomass
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od tomass »

Chápu, proč šlo po 50tkm HTP pryč. Právě jsem četl, co občas dělají ventily mezi 30-60 tkm.
Možná jsi vyjímka, kdo jezdí s tak malou spotřebou. Když jezdívalo O I. po silnicích ještě víc, tak jsem slyšel rychle za 5,5 litru, normálně za 5 litrů. Pod 5 litrů nesleze a nemá se o to ani cenu pokoušet.
Vodis, asi budeš jako jeden z mála šikovnější, než si člověk vůbec může představit. :) Ješte skromný dotaz, jaká byla celková průměrná rychlost mezi Rakovníkem a Libercem ?
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od vodis »

tomass píše:Chápu, proč šlo po 50tkm HTP pryč. Právě jsem četl, co občas dělají ventily mezi 30-60 tkm.
Možná jsi vyjímka, kdo jezdí s tak malou spotřebou. Když jezdívalo O I. po silnicích ještě víc, tak jsem slyšel rychle za 5,5 litru, normálně za 5 litrů. Pod 5 litrů nesleze a nemá se o to ani cenu pokoušet.
Vodis, asi budeš jako jeden z mála šikovnější, než si člověk vůbec může představit. :) Ješte skromný dotaz, jaká byla celková průměrná rychlost mezi Rakovníkem a Libercem ?
Když já ji neprodával kvůli žádným ventilům, chtěli jsme větší auto a po bezproblémový fabce, kde nebyla ani jedna záruční oprava, jsme koupili nový Megane II Grandtour. Což byl krok vedle...

Průměr cesty do LBC a zpět nevím, možná kolem 70, nejel jsem po dálnici.

V příloze je fotka ze dneška z cesty z práce, foceno před Lovosicema. Doma už pak bylo celkových 3,9 8) Průměrná rychlost 68 km/č a maximální kolem 120 km/č. Taky jsem dřív nevěřil, že by to za tolik mohlo jezdit...
Přílohy
IMG_20140909_163643.jpg
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od Raduz »

Jeste ze tydle blbosti nema v Nive, by mi to tam muselo skakat v barelech abych mel takovy maly cisla :D
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od vodis »

Tos mi připomenul chlápka u nakládky autovlaku, u 2110 se ptal, esli máme nějakej sud v kufru, abychom někam dojeli. A za celou dovolenou průměr 5,8 na sto. :-D
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od Raduz »

Asi nejakej ubozak. Z toho si nic nedelej.
Ja bych mu asi rek ze proto jedu vlakem ....
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od vodis »

My se tomu s kamarádem jen zasmáli a napili se Bakaláře...
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5190
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od radek mb »

Laďuša píše: ......tmavomodrá Lada 2106 ...... Neotočil se vůbec nikdo.
Jak je to možné??? :sad8: :tongue7:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
tomass
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od tomass »

Spíš věřím spotřebě u té 2110 5,8 na 100, než té Škodovce 3,9 a na display máš 3,2 :) Vadná levá půlka displaye ? :mrgreen: Fakt o litr víc jsou ty nejnižší hodnoty co znám u Škodovky.
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od Raduz »

Ja neverim nicemu a nikomu protoze takovej dobrej fotoshop udela spotrebu i nizsi a ta leva strana to je teprve skandal!!!
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
vodis
Příspěvky: 1666
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od vodis »

Tak ještě jednou a lépe, na fotce bez fotošopu je 3,2. Což je foceno po cca 20 km jízdy z Ústí nad Labem, po dalších 65 km byla výsledná průměrná spotřeba 3,9 na sto. Líp to už vysvětlit nedovedu. :-D Jo a ty čísla vpravo jsou ujetý kilometry celkově, to jen pro vysvětlení, takhle to tyhle auta maj.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Jan Vaníček
Příspěvky: 1111
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od Jan Vaníček »

Kdo s O1 TDI neuměl jezdit pod 5L byl buď velký závodník, nebo neuměl jezdit. Mluvím v minulém čase, protože hovořím o době, kdy ta auta byla nová, většina pozdějších ojetin bohužel měla více nebo méně vad... . Já jsem s první TDI jezdil od roku 1997. Dále s benzinovým motorem 1,6 74kW jsem jezdil za ca 6,5l, s motorem 1,6 75kW jsem se dostával pod 6L. Samozřejmě zatížení a jízda s vlekem spotřebu zvyšovalo více než u TDI. Palubák u O1 je dost optimistický, min. o 0,5L ukazuje méně, než reálně (teda tak to bylo u všech O1, které jsem vlastnil nebo jezdil bez rozdílu motorizace). U O2 1,9 byla spotřeba vyšší hlavně díky větší hmotnosti vozu a motoru TDI PD (benzín jsem neměl). U O2 s motorem 2,0 TDI CR jsem se opět dostal na spotřebu O1, průměr na ujetých 150 tis. byl 4,7l. Zajímavé, že i při dálniční cestě 550 km, kdy jsem dělal vyloženě test na spotřebu jsem se nedostal přes 7,5L. Průměrná rychlost byla ca 180km/h. PP ukazoval o ca 0,4L méně než reál. U O3 mám zatím průměr 4,6, PP sedí s reálem. Tankuju 95% u ONA. U spotřeby dělá ale hodně styl jízdy, výkon motoru využívám jen pro předjíždění, standardně jezdím s tepomatem na 95, všude, kde to jde, dálnice ca 125 (2000 ot), 80% jezdím okresky a delší trasy.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od Majo »

Raduz píše:Jeste ze tydle blbosti nema v Nive, by mi to tam muselo skakat v barelech abych mel takovy maly cisla :D
Pravdu povediac, odkedy mam v Chevy palubak a sledujem aktualnu spotrebu, nechapem ako sa to vo vysledku udrzi pod 14(LPG) :lol: U Priory ma ten palubak bloknutu hornu hranicu, takze proste 19.9 a nic viac to neukaze. U Chevy su bezne aktualne hodnoty nad 50 :lol: Aj ked na BMW to nema, to ma "rucickovy ekonomer" a ten je furt niekde u 30ky a vo vysledku to jazdi za menej nez ta Chevy(stale LPG). Ovsem tam som uz videl aj aktualne hodnoty vysoko nad 100(cez skryte menu v palubaku)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7289
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Montaz elektronickeho posilovaca - pokracovanie OT

Příspěvek od valda1971 »

Já mám na Prioře už palubák jiný, bloklý na spotřebu není a vidět číslo přes 20 není při prudším rozjezdu na "1" vůbec vyjímečné, to samé, když jí potřebuji "naložit". 30 jsem sice neviděl, ale v těch situacích na to většinou není čas koukat.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“