Stránka 4 z 8

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pát zář 06, 2013 14:40
od smajchl
Super diky moc za rady jste uzasni, to s kladivem a trubkovym klicem na vyndani ventilu je skvely, na ty gufera jsem se chtel zeptat vymenim je, nakonec dam novy vsechny saci ventily nove, 8. vyfukovy ventil byl docela podpaleny je v nem po brouseni vrtackou stale dulecek, hned na kraji malinkaty ne ze by to netesnilo ale ten dam novy a jeden vyfuk. ventil ma nahore takovy zarezy v mistech kde bych tipoval ze je i gufero takze ten taky dam novy.. ty dalsi dva jsem uspesne zabrousil, na 4. valci to chtelo ten vyfukovy brousit celkem dlouho a jeste to chce lehounce dojet to udelam s novym ventilem (odsud je i ten ventil s duleckem).. snad to delam dobre jasne na pastu ve voditku si davam pozor a voditko strikam konkorem abych tomu tou vrtackou neublizil..

Gufefa koupim tyhle http://www.autodilykrc.cz/cz-detail-553 ... ntilu.html Corteco pisou..

Vickrat myslis jako ze to projedu treba 1000km a seridim znova?

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pát zář 06, 2013 14:53
od Luděk Musil
smajchl píše:...Vickrat myslis jako ze to projedu treba 1000km a seridim znova?
Může být ...
Při takovéto opravě bych doporučil toto:
Před nasazením vačky na hlavu stočit seřizovací šrouby minimálně o 5 - 6 otáček dolů, tím pádem nehrozí nebezpečí, že by se nové či nově zabroušené ventily mohly potkat s pístem a ohnout se. L.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pát zář 06, 2013 15:22
od smajchl
Jo presne to jsem chtel udelat ;-)

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pon zář 16, 2013 23:56
od smajchl
Zda se, ze se povedlo motor bezi a jede to tak nejak normalne cekal jsem ze to pojede lip ale to bude asi tim delsim diferakem a prevodovkou - kdyz to porovnavam s 2101. Bad news - prevodovka je v pici rachoti fakt solidne kdyz poustim spojku na volnobeh a neutral - hlasiteji nez v 01 a tam se mi to zdalo uz vybehany. Ale hlavne tam vubec nejde zaradit 4ka.. ostatni se zdaji OK ale 4ka je Kchhhhhh a to je asi tak cely nezapadne. Pokud se mi povede vyndat obe prevodovky mohl bych z nich zkusit udelat jednu - vzit 4 rychlosti z 2101 a dat je do petikvaltu a mel bych mit petku navic... a asi vsechny loziska novy ze?

Jeste jedna otazka kdyz dam do 1700 rozdelovac z 1500 a karbec z 1200 a na nej LPG a seridim zakladni predstih a LPG podle ucha, dalo by se s tim bez rizika poskozeni motoru jezdit?? ze bych to takhle udelal a odvezl to k nekomu z vas na poradne serizeni profikem? LPG jsem uz serizoval a jezdilo mi to na moje serizeni lip nez co mi s tim pak udelal technik na emisich, po jeho serizeni to jelo hur a zralo vic a nakonec se na dalnici zkurvil 4. valec takze proto se ptam kdybych s tim pak jel opatrne jestli je to v pohode?

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 05:55
od Luděk Musil
smajchl píše:... Pokud se mi povede vyndat obe prevodovky mohl bych z nich zkusit udelat jednu - vzit 4 rychlosti z 2101 a dat je do petikvaltu a mel bych mit petku navic... a asi vsechny loziska novy ze?
Kdyby to bylo tak jednoduchý :oops: L.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 11:43
od Vašátor
Přeskládat 4q do 5q jednoduše nejde. Není totiž kompatibilní jedna z hřídelí, musel bys do ní "vyvrtat" závit, vrtačkou to nepůjde a pak nechat zakalit, aby šlo připojit pětkové kolo. A vyměnit pouze jedna hřídel nelze.

Seřízení podle ucha ... u karburátoru to lze, u rozdělovače a předstihu nedoporučuji.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 11:49
od Roman
Luděk Musil píše:
smajchl píše:... Pokud se mi povede vyndat obe prevodovky mohl bych z nich zkusit udelat jednu - vzit 4 rychlosti z 2101 a dat je do petikvaltu a mel bych mit petku navic... a asi vsechny loziska novy ze?
Kdyby to bylo tak jednoduchý :oops: L.
Kto ma 5Q zo Seatu 124, pre toho je to jednoduche :D :D :D :D

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 13:57
od Křečík Barbuška
Kalit se ten konec nemusí, postačí "jen" výroba díry se závitem.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 14:27
od Luděk Musil
Jestli mě paměť nešálí tak to není "jen" díra se závitem, ale je tam i nějaký drážkování.
Samozřejmě se pořád bavíme o předlohové hřídeli a jejich rozdílech pro 4q a 5q.
A to už vůbec nemluvím o tom, že zadní koše jsou rozdílné a do 4q koše to pětkový soukolí nedostaneš. L.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 16:39
od Křečík Barbuška
Opravdu stačí do předlohy ze 4q jen ta díra se závitem a může směle do 5q, jedna taková se mi vrtí v kombajnu.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 18:29
od Vašátor
Když jsme u toho, řeším přesně opačný problém - a to zalomený šroub v 5q předloze. Rozebral jsem 5q, který chodil jako víno a ono ejhle, šroub byl rupnutý, vytáhl jsem jej rukou. Jak moc tvrdý jsou ty šrouby? Já jen jestli se mám pokoušet to odvrtávat ručně (bohužel je zalomený asi 1cm hluboko, navařit na něj nic asi nepůjde-ale zkusím).

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 19:24
od smajchl
OK diky za cenne informace, zkusim vyndat prevodovku a podivat se dovnitr treba pujde vymenit nejaka ohla vidlicka nebo proste neco, uvidim. Dneska jsem kombikem chtel popojet a nenastartovalo to tocil starter a obcas to jednou zapalilo... presne takhle mi startovala 01 tocl sem starterem desne dlouho a obcas to skytlo pomahalo hrat si s plynovym pedalem... ale predpokaladam ze u strikacky to nema vyznam.... nabiuju baterku a uvidim... mozna ze je tam malo benzinu auto ted stoji do kopce cumakem nahoru ale to by spis naopak melo nasavat i posledni zbytky ne? nalil sem tam asi 2 litry predtim tak fakt nevim... zacinam z toho byt smutny...

Jo ptam se jestli rozdelovac z 1500 a 1200 je stejny a jestli by sel pouzit na 1700 a pokud by na 1700 bez upravy regulace to jelo treba hur ale aby se ten motor nenicil... upravovat zavazicka neumim. nastavit zakladni predstih bych asi dal.

a karbec podle sluchu no... tak sem to LPG jednou uz seridil a bylo to fajn...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 19:35
od Vašátor
Rozdělovače 1200 a 1500 jsou rozdílné v délce hřídelky. Na motor 1700 musíš použít rozdělovač z 1500/1600. Jestli má či nemá podtlakovou regulaci je "víceméně" jedno, jen nezapomenout zaslepit případnou trubičku od karburátoru k podtlaku rozdělovače.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 17, 2013 19:56
od smajchl
Jo diky myslel sem si to s tou hridelkou jsem tu nekde zahlidnul... takze to zkusim s tim 1500 rozhejbat... do budoucna budu uvazovat o bezkontaktu ale pro zacatek..

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: stř zář 18, 2013 13:46
od MartasBrno
Hezký, že se motor točí, ale ty s prominutím diletantské postupy... Karbecy z 1200 je jiný. Rozdělovače z 1200 je taky jiný. Je toho více provedení. Jsou to notoricky známé věci. Snad jako provizorka, ale mít to natrvalo? To snad ne.