Stránka 4 z 11
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: stř zář 12, 2012 06:30
od Cory
Myslis osvetlenie interieru? Ja som ti vravel ze to zhasina postupne

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: stř zář 12, 2012 07:49
od Luděk Musil
Aano, postupné zhasínání vnitřního osvětlení má každý pořádný auto

. L.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: stř zář 12, 2012 08:22
od JmJ
Cory píše:A ako vlastne prejde imobilizer z rezimu spanku do aktivneho? časom? Mato zrejme napojil baterku a rovno to siel skusať, takže sa imobilizer asi ani nemal cas zablokovat uplne?
oba rezimy jsou rezimy "zastrezeni". Jen v rezimu spanku to zere malo baterky a nereaguje na prilozeni klice, v "aktivnim" rezimu zere baterku a reaguje na prilozeni klice. Do rezimu spanku se dostane po uplynuti nejakeho casu od "zastrezeni" (neco kolem 60 sekund hadam) a z rezimu spanku se probere otevrenim ridicovych dveri nebo zapnutim zapalovani.
Jak to ger popisuje, tak se mu to zrejme ze spanku probere a i to zareaguje na prilozeni klice a zrejme se imobilizer i odstrezi.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: stř zář 12, 2012 08:46
od Petr HC
ger007 píše:
... ale ked otocim kluciky do polohy start malo by zavrcar cerpadlo, a to sa nedeje v nadrzi je dost benzinu ale aj keby tam nebol tak by to vrcalo napradno predpokladam otazka zne preco ???
Jestli jsem to dobře pochopil, tak immo je v pořádku. Další cesta vede přes SW řídící jednotky, spínací ranzistor relé čerpadla, toto relé, vedení k čerpadlu a čerpadlo samotné. Toto vše jsi prověřil ?
Tuto cestu umí prověřit diagnostický program ICD. Pravděpodobně ho budu mít ssebou v Jedovnici.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: stř zář 12, 2012 11:28
od zelvotron
Jenom je mi divný, že pokud neodblokuje imobilizér a startuje, tak imo začně pískat, to mě nikdy nedělalo, prostě to dycky akorát jen nenastartovalo (resp. po chvíli to samozřejmě za pískotu přejde do režimu spánku, ale to je bez vazby na startování).
Co se týká postupnýho zhasínání světýlka v interiéru, tak to se ale děje jen pokud se nezapne zapalování, pokud zapnu zapalování, tak se světýlko zhasne okamžitě se zavřením dveří a i s vyplým zapalováním to postupný zhasínání reaguje jen přední dveře, po zavření zadních zhasne hned...
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: stř zář 12, 2012 20:08
od mirozv
Niečo okolo immo
http://chiptuner.ru/content/immobil/ Mám taký tichý dojem, že čerpadlo mi zopína pri otočení kľúča aj pri aktívnom imobilizéri.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: stř zář 12, 2012 20:23
od žež
Změř jestli ti jde proud na čerpadlo. Pokud tam pude tak je chyba v čerpadlu.. Pokud ne tak bych postupoval podle návodu petra hc.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: čtv zář 13, 2012 07:52
od ger007
no stav je takyto
ked som povolil tu poistku na pocitaci, teda RJ, tak zrazu ozil CHE a zacalo vrcat cerpadlo, takzee, prvy problem je vyrieseny akurat nechapem preco to fungije iba pri tej povolenej poistke.
co sa svetielka tyka je to presne ako hovori zelvotron
k tomu IMMO
ked je v tom aktivnom rezime blika, sadnem do auta, otvorim zavrem dvere, zacne blikat rychlejsie, prilozim CIP, dvakrat zapipa a zhasne, ked otocim klucik do start polohy zase sa rozblika, a po chvili zhasne, nerozumiem tomu, ci tam nejde od kluca neaky + namiesto minusu alebo tak ci tam proste nejde opacny signal.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: čtv zář 13, 2012 16:55
od zelvotron
ger007 píše:
ked je v tom aktivnom rezime blika, sadnem do auta, otvorim zavrem dvere, zacne blikat rychlejsie, prilozim CIP, dvakrat zapipa a zhasne, ked otocim klucik do start polohy zase sa rozblika, a po chvili zhasne,
Já myslím že takhle to má fungovat jak píšeš správně.
Hele s tím čerpadlem, nemůže to souviset s tím, že vedení k čerpadlu bylo na autě už opravovaný a přemostěný tím šedým kabelem co vedl po prahu?
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: čtv zář 13, 2012 17:57
od Cory
ono k cerpadlu vedie origo šedý a bol nejak premosteny žltym? Čerpadlo už funguje, ale len pri povolenej poistke konektora RJ, resp vtedy zacne fungovať aj hlavne rele a ostatne.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: čtv zář 13, 2012 19:16
od mirozv
ger007 píše:
k tomu IMMO
ked je v tom aktivnom rezime blika, sadnem do auta, otvorim zavrem dvere, zacne blikat rychlejsie, prilozim CIP, dvakrat zapipa a zhasne, ked otocim klucik do start polohy zase sa rozblika, a po chvili zhasne, .
Po tade, keď priložíš čip a tá ledka zhasne by to malo byť v poriadku. Potom, keď otočiš kľúčom tak sa zase rozbliká? Táto časť sa mi zdá nejaká divná, aspoň som nespozoroval, že by blikala ledka po otočení kľúčom keď mám deativovaný imobilizár. Okrem prípadu, že mám aktivovaný inobilizér, vtedy zapnutie zapaľovania má rovnaký efekt ako otvorenie dverí.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: čtv zář 13, 2012 19:22
od Tommel
Já jsem se na to dneska koukal u sebe, tak po deaktivovaní imobu a otočeni kličku ledka jednou blikne, potom už ne !
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: pon říj 01, 2012 11:00
od ger007
Tak snad je to posledna otazka ohladom tohoto motora, ako velky je tam svieckovy kluc? ked uz mi to funguje rad by som ich vyemenil avsak kluc z klasiky e e
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: pon říj 01, 2012 11:35
od Petr HC
Svíčky mají šestihran # 16 mm, ale jsou uloženy hluboko v hlavě, takže se na ně dostaneš buď trubkovým klíčem 16/17 s nástavkem (z dlouhého šroubu s hlavou # 17 mm a dvou do sebe "krutě" zatažených matic # 17 mm). Svíčku pak musíš ale vytahnout dlouhými plochými kleštěmi nebo lékařským peánem. Také se prodává "oříšek" do Goly # 16 x 60 mm s gumovou vložkou, která zachytí svíčku za izolátor (ne vždy spolehlivě). A pak specielní servisní klíč # 16, který svíčku spolehlivě zachytí za přívodní závit (ale ten je pro běžného motoristu zbytečně drahý).
Používám první variantu, která je pro běžnou údržbu naprosto postačující.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: pon říj 01, 2012 15:25
od JmJ
Nebo na konec orechu dat nejakou tuzsi vazelinu ci jinou hmotu, na kterou se svicka prilepi. Ja nepotreval ani jednu variantu, me se vsechny 4 svice zakously do orechu takze jsem je bez problemu vytahl i s klicem.