Stránka 4 z 6
Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva
Napsal: ned kvě 11, 2014 10:43
od hush
Přední kolo má dvě ložiska z každé strany (venkovní a vnitřní) a každé je kryté simerinkem. Ložiska jsou kuželová - pozor na dotažení.
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... predni603/
Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva
Napsal: ned kvě 11, 2014 10:45
od martas
Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva
Napsal: stř črc 23, 2014 11:50
od kosta1
Zdravím
mám další problém se startováním
palivové čerpadlo natlačí benzín,vstřikovací tryska ho ale nerozpráší když vstřikovač v té horní dvoupinové zásuvce ukostřím vstřikuje to benzínu jako do tanku v momentě je plná klapka myslíte že je vstřikovací tryska mrtvá? Mě nic jiného nenapadá čím by to mohlo být
Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva
Napsal: stř zář 24, 2014 18:49
od ZTS
No řeším něco podobného- lze nějk zjistit správný přívod el. signálu na "trysku" ? vyměnil jsem už druhou (sice použitou) ale pořád nic.
Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva
Napsal: pon lis 24, 2014 10:09
od mdok1
Dobrý deň. Posledné 2 týždne mám problém so štartovaním. Auto je 1,7 MPI, garážované. Stačilo otočiť kľúčom a krásne naskočilo, stále. Teraz, motor sa točí a nenaštartuje. Iba vtedy, ak mu pomôžem plynom, potom beží bez problémov. Sviečky menené pred rokom, káble dtto, batéria dtto. Vyčistil som škrtiacu klapku a vymenil palivový filter a nič..Stretol sa niekto s takým, vedel by mi poradiť? Nechcem ísť cestou pokus-omyl a meniť veci zaradom..
Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva
Napsal: úte lis 25, 2014 11:05
od Cory
Skus diagnostiku...pri startovani ma byt servomotorcek volnobehu v urcitej polohe, ktora zaruci start bez manipulacie s plynom...
Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva
Napsal: pon pro 01, 2014 13:15
od Ronin
Zdravím, začínám oživovat motor 1.7i spí na mé nivě, začal jsem měnit podtlakove hadice a nechápu jak po připojení nové hadice od vstrikovace k posilovači brzd - motor neudrží už tak mizerný volnobeh??
Projížďky možné jen s odpojenou hadicí
Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva
Napsal: pon pro 01, 2014 13:34
od dvk
Tak je zrada jinde, zaseklý servomotorek volnoběhu.
Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva
Napsal: pon pro 01, 2014 22:22
od Ronin
Jo na ten jdu hned po hadicich a pak dál a dál
jen *mě to zarazilo
Diky
Pomoc volnoběh
Napsal: ned bře 22, 2015 18:21
od druid-druid
Zdravím, koupil jsem si nivu 1,7 i jednobod, R.v. 97, při jízdě na neutrál mi to drží vysoké otáčky a spadne to skoro až při úplném zastavení, auto žere 20 litrů a v tahu pořádně nechce jet. Nevíte někdo co s tím?
Krokový motorek volnoběhu to nedélá, ten jsem již vyměnil.
Re: Pomoc volnoběh
Napsal: ned bře 22, 2015 18:27
od Luděk Ondrůch
Vysokej volnoběh je kolik?
Kontrolka Ch.E. svítí nebo ne?
Když zvedneš předek auta heverem do vzduchu otáčí se přední kola volně rukou?
Když vyšroubuješ svíčky tak jakou mají barvu?
Re: Pomoc volnoběh
Napsal: ned bře 22, 2015 18:27
od Veteranista
Re: Pomoc volnoběh
Napsal: ned bře 22, 2015 18:51
od druid-druid
drží to kolem 15-1600
kontrolka nesvítí
Kola a svíčky vyskoušim
Re: Pomoc volnoběh
Napsal: ned bře 22, 2015 19:06
od Luděk Ondrůch
Volnoběh je v pořádku. Pokud je auto v pohybu tak má držet kolem 1600 ot. po zastavení musí klesnout na cca 800 ot.
Podívej se ještě jestli se Ch.E. rožne po zapnutí zapalování před nastartováním motoru. Pokud ne tak zkontroluj žárovku.
Re: Pomoc volnoběh
Napsal: ned bře 22, 2015 19:14
od druid-druid
jo to se rozsvítí, po nastartování normálně zhasne
ale proč to žere 20l benzinu,
občas se ještě stane že když na to víc šlápnu a viřadím tak to drží stejně otáčk jako to mělo než jsem vyřadil(třaba i 3000-3500ot.a drží to dokud nespomalim, pak to spadne na tich cca800)