Dobrá zkušenost je se zadními díly "jednoplášťovými", zejména již s nedělajícími se od firmy Karsit.
Na kombálu mám dva roky našopovaný KAMA3 a zatím se zdá v pohodě, při nátěru stříbřenkou jsem se snažil prostor mezi krycími plechy barvou vylít. To oplechování je každopádně velkou slabinou "origo" výfuků, u některých je mezi plechy vložená izolační hmota savá jako houba a to je pak zkáza jistá.
pozinkovanie karoserie
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: pozinkovanie karoserie
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: pozinkovanie karoserie
Mně se osvědčilo spáru mezi krycím plechem a samotným dílem výfuku vyplnit stavebním tmelem. Tmel teplotou vytvrdne a nepustí tak žádné srač..y dovnitř. Byl to takový experiment, ale osvědčil se . Výfuk uhnil kolem vstupní roury, plášt byl krásný, vnitřní roura však úplně rozpadlá.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/