Stránka 4 z 8
Napsal: pát bře 11, 2011 00:44
od Sid
Len rob to, keď si to ešte nikdy nevidel. To nieje dobrý nápad.
Napsal: pát bře 11, 2011 09:35
od ger007
ked dojdete ukazem vam to na tej mojej rozobratej je to fakt jednoduche
Napsal: pát bře 11, 2011 09:53
od Sid
Dobre. A už vieš, či budeš v nedeľu doma.
Napsal: pát bře 11, 2011 10:03
od ger007
ak sa vsetko podari tak by som v nedelu mal byt na 99% doma
Napsal: ned bře 13, 2011 09:56
od Sid
Včera sa nám 21044 odporučila. Z ničoho nič prestala držať voľnobeh a nedala sa naštartovať kľúčom. štartér točil, ale nechytala. Dala sa naštartovať len roztlačením. Problém však bol, že sa to stalo 70 km od domu a vrátiť sa s tým domov bolo ozaj o držku. Boh ho vie, čo tomu je. Viem len, že problém bol niekde v dodávke paliva.
Napsal: ned bře 13, 2011 10:22
od Cory
Sid píše:Viem len, že problém bol niekde v dodávke paliva.
A potom ze preco to ide ako 1,5

Napsal: ned bře 13, 2011 10:40
od Sid
Najhoršie však je, že sme sa do toho hneď večer pustili. V bedniach sme mali ešte jedno, vraj úplne funkčné vstrekovanie od Puhiho, tak sme ho rozobrali a nechali odmočiť. Potom sme ho poskladli. Pôvodné z auta sme podrobili menšej pitve a nič podozrivého na ňom nebolo. Akurát malo menší tuning na plyn. Taký medzikus, ktorý sa vloží medzi dve časti vstrekovania. Check engine vždy po naštartovaní zhasol,tak tam sa nedá hľadať. Ešte to treba zložiť a uvidí sa. Čakám katastrofu a koniecslužby 21044 u nás.
Babrali sme sa s tým do 2:00 ráno a domov som šiel peši 11km. Pri práci sa vypil skoro liter domácej pálenky.
Napsal: ned bře 13, 2011 10:41
od Cory
Sid, ty si poriadny pesimista

Napsal: ned bře 13, 2011 10:58
od Sid
U tohto auta čakám vždy len to najhoršie. Potom nemôžem byť sklamaný, maximálne milo prekvapený. Toto sú tie najhoršie závady. Všetko sa tvári v poriadku, ale nieje. A keď sme nič vadného nenašli.

Napriek tomu, že mám elektrotechnickú priemyslovku tak elektrika a elektronika sú veci, ktoré opravujem nerád a som šťastný, keď fungujú ako treba. Proste ja radšej klampiarske práce a renovovanie.
Napsal: ned bře 13, 2011 12:00
od Sid
Údajne to už beží, ale nemám z toho dobrý pocit. Vraj sa tomu zo začiatku nechcelo tiež štartovať.
Napsal: ned bře 13, 2011 14:45
od Luděk Ondrůch
Vyměnili jste palivovej filtr?
Napsal: ned bře 13, 2011 21:12
od Sid
Palivový filter bol vymieňaný. Síce tak pred 8 000 km, ale ani vtedy to tomu nepomohlo. Inak je to stále to isté a indície ukazujú na krokový motorček voľnobehu. Pôvodný robil toto isté. Potom sme vzali druhý zo vstrekovania od Puhiho a stratilo sa to. Až dovčera. Inak tomu asi nemá čo inšie byť. Ide to dobre, akurát nedrží voľnobeh. A keďže sme prehodili druhé vstrekovanie a motorček ostal, tak to zas vrhá podozrenie. Objednáme nový a potom to snáď bude v poriadku.
Čo na to povedia páni odborníci na tieto autá. Uvažujem dobre, alebo by mohol byť problém inde? Budem vďačný za každú radu.
Najviac ma trápi, že sme si spravili hambu na celú Očovú, keď sme tam nemohli naštartovať.
Napsal: ned bře 13, 2011 21:39
od Puhi
tak neviem, niečo musíte prehliadať, zázrak že tie veci nefungujú akurát na vašom motore, na tej 044ke, čo z nej máte veci išiel motor úplne normálne

Napsal: ned bře 13, 2011 21:59
od ger007
konečne som sa zabvil prekliatia HAHAHA

Napsal: ned bře 13, 2011 22:09
od Saša
Sid píše:A keďže sme prehodili druhé vstrekovanie a motorček ostal, tak to zas vrhá podozrenie. Objednáme nový a potom to snáď bude v poriadku.
No ono stačí ke kontrole krokový motorek vyndat a kouknout se jestli po zapnutí klíčku dojde k nastavení polohy .