5kvalt a iné patálie s mechanickou časťou 21044
Moderátor: Moderátoři
Včera sa nám 21044 odporučila. Z ničoho nič prestala držať voľnobeh a nedala sa naštartovať kľúčom. štartér točil, ale nechytala. Dala sa naštartovať len roztlačením. Problém však bol, že sa to stalo 70 km od domu a vrátiť sa s tým domov bolo ozaj o držku. Boh ho vie, čo tomu je. Viem len, že problém bol niekde v dodávke paliva.
Najhoršie však je, že sme sa do toho hneď večer pustili. V bedniach sme mali ešte jedno, vraj úplne funkčné vstrekovanie od Puhiho, tak sme ho rozobrali a nechali odmočiť. Potom sme ho poskladli. Pôvodné z auta sme podrobili menšej pitve a nič podozrivého na ňom nebolo. Akurát malo menší tuning na plyn. Taký medzikus, ktorý sa vloží medzi dve časti vstrekovania. Check engine vždy po naštartovaní zhasol,tak tam sa nedá hľadať. Ešte to treba zložiť a uvidí sa. Čakám katastrofu a koniecslužby 21044 u nás.
Babrali sme sa s tým do 2:00 ráno a domov som šiel peši 11km. Pri práci sa vypil skoro liter domácej pálenky.
Babrali sme sa s tým do 2:00 ráno a domov som šiel peši 11km. Pri práci sa vypil skoro liter domácej pálenky.
U tohto auta čakám vždy len to najhoršie. Potom nemôžem byť sklamaný, maximálne milo prekvapený. Toto sú tie najhoršie závady. Všetko sa tvári v poriadku, ale nieje. A keď sme nič vadného nenašli. 
Napriek tomu, že mám elektrotechnickú priemyslovku tak elektrika a elektronika sú veci, ktoré opravujem nerád a som šťastný, keď fungujú ako treba. Proste ja radšej klampiarske práce a renovovanie.

Napriek tomu, že mám elektrotechnickú priemyslovku tak elektrika a elektronika sú veci, ktoré opravujem nerád a som šťastný, keď fungujú ako treba. Proste ja radšej klampiarske práce a renovovanie.
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1525
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Palivový filter bol vymieňaný. Síce tak pred 8 000 km, ale ani vtedy to tomu nepomohlo. Inak je to stále to isté a indície ukazujú na krokový motorček voľnobehu. Pôvodný robil toto isté. Potom sme vzali druhý zo vstrekovania od Puhiho a stratilo sa to. Až dovčera. Inak tomu asi nemá čo inšie byť. Ide to dobre, akurát nedrží voľnobeh. A keďže sme prehodili druhé vstrekovanie a motorček ostal, tak to zas vrhá podozrenie. Objednáme nový a potom to snáď bude v poriadku.
Čo na to povedia páni odborníci na tieto autá. Uvažujem dobre, alebo by mohol byť problém inde? Budem vďačný za každú radu.
Najviac ma trápi, že sme si spravili hambu na celú Očovú, keď sme tam nemohli naštartovať.
Čo na to povedia páni odborníci na tieto autá. Uvažujem dobre, alebo by mohol byť problém inde? Budem vďačný za každú radu.
Najviac ma trápi, že sme si spravili hambu na celú Očovú, keď sme tam nemohli naštartovať.
No ono stačí ke kontrole krokový motorek vyndat a kouknout se jestli po zapnutí klíčku dojde k nastavení polohy .Sid píše:A keďže sme prehodili druhé vstrekovanie a motorček ostal, tak to zas vrhá podozrenie. Objednáme nový a potom to snáď bude v poriadku.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!