Stránka 4 z 4

Napsal: pát pro 31, 2010 15:11
od krtek86
Když jsem jel, tak při úplném sundání nohy z plynu a zapnutym sytiči auto zrychlilo (což je jasný), ale při zapnutym sytiči a přidanym plynu to vypadalo, že to jede stejně.
Koukal jsem teď na svíčky a všechny jsou krásně cihlový, jen na 3. válci je mírně do běla, ale nepatrně.
Jinak auto po seřízení ventilů jele líp (pořád to sice neni ono, ale už je to lepší). Když jsem chtěl směm seřídit podle knížky, tak nemůžu podle obrázků od Tůmy najít ani šroub bohatost ani šroub volnoběhu.

Napsal: pát pro 31, 2010 15:39
od Saša
Teplý motor na vytažení sytiče musí reagovat velmi nepravidelným chodem , nebo zdechnutím . Skus ještě jednu fintu jak poznat že je směs chudá nebo bohatá (volnoběh) . Nastartuj nech motor zahřát (třeba test po jízdě) a rychle za sebou mačkej pedál brzdy (stačí kousek jeho dráhy) . Pracující posilovač do sání "vžene" nadbytečný vzduch (ochudí směs) a motor má pouze dvě možnosti : Buď se začnou zvedat otáčky-bohatá směs , nebo klesnou otáčky-chudá směs .
Rychlostí šlapání na brzdu je možno si udělat přibližně představu o nastavení bohatosti na volnoběh .
Jestli pracuje podtlakem ovládaná 2 komora poznáš po prudkém přidání plynu na doraz a necháš motor vytočit do vyších otáček (cca4-5000) . po překročení jistých otáček uvidíš jak najednou "zabere" táhlo podtlaku a na chvilku pootevře klapku . Protože ovšem není motor zatížen opět se uzavře .

Napsal: pát pro 31, 2010 19:38
od krtek86
Jakmile budu mít příležitost, tak se na to mrknu. Jinak po seřízení ventilů se mi zdá motor poměrně hlučný, ale už konečně "tahá". Už je to skoro jako předtím-už alespoň neni motor hluchý, takže po přidání plynu auto zrychluje i na 4 a ne jak předtím, kdy jsem motor musel pomalu přetáčet, aby alespoň nějak jel...

Neni ucpanej nějakej kanálek na 3 válci, když je svíčka více do běla? Motor je sice hlučnej, ale ventily jsem dělal na 2x a to 0,15 na studenym motoru. Ráno (když bylo asi -5°C, tak jsem měrku neprocpal, takže by měly být OK).

Všem děkuji za rady a budu pokračovat v pátrání, ale každopádně jsem rád, že se s tím dá jezdit jak s Ladou a ne jak se Škodou 1000 MB...

Napsal: sob led 01, 2011 18:04
od Saša
krtek86 píše:Neni ucpanej nějakej kanálek na 3 válci, když je svíčka více do běla?
Není , protože tam žáden není , pokud ti teda do sání nespadl hadr. Když je jedna svíčka jinak zbarvená než ostatní a je stejného typu musíš potom hledat závadu bud v mechanice (malá komprese daného válce) nebo v elektrice (špatná jiskra)
Jako první bych změřil kompresi . Velmi čistá svíčka může také znamenat pronikání malého množství vody do spalovacího prostoru .

Napsal: stř led 05, 2011 14:35
od krtek86
Končím tuto celou debatu. Auto už jede jakš takš (ikdyž to není jako předtím), ale prostě jede. Až budu moci, tak ještě jednou vyndám svíčky a kouknu na jejich barvu a popřípadě znovu doladím předstih a bohatost.

Saša: Zkoušel jsem šlapat na pedál brzdy a nic. Otáčky se nemění (pokud nemám zapnutou eletriku jako světla, větrák atd. protože to se volnoběh mění z jiného důvodu...)
Voda by tam pronikat neměla-dávali jsme nové těsnění pod hlavu.

Napsal: stř led 05, 2011 15:17
od MartasBrno
Takže řešením bylo seřídit ventily?

Napsal: stř led 05, 2011 18:19
od krtek86
Částečným řešením byly ventily, ale jak jsem psal, tak se problém nevyřešil úplně. Jakmile bude čas, tak ještě zkusím poštelovat předstih. Zítra jedu na technickou, tak jsem zvědavý, co jim vyleze na emisích z počítače...

Napsal: pon led 10, 2011 15:14
od Cory
Chcelo by to zmerat tlaky, mozno netesnia ventily.