Stránka 4 z 4

Napsal: pon led 03, 2011 22:56
od JmJ
MartasBrno píše:Jo, tak to je pravda. Já právě doufám, že výrobce řj použil o něco víc složitější systém než jen podle otáček. Přece každý z režimů chodu motoru může vyžadovat jiný předstih i při shodných otáčkách. Proto fandím tomu computeru. Ale je fakt, že s kutilskými úpravami klasiky je to nesrovnatelné, jsou to technologie z jiné planety. :)
k tomu, aby ta ridici jednotka kontrolovala predstih plne, se musi zapojit dalsi sensory. rekl bych, ze pokud zapojeny nejsou, tak to jen tupe vraci hodnotu predstihu ze zakladni mnoziny usporadanych dvojic (otacky, predstih). bud hodne dratu a sofistikovane, temer nezmenitelne rizeni predstihu, nebo par dratu a primitivnejsi, ale modifikovatelnejsi rizeni predstihu.

jsem zvedav, co na ty me kokotiny povi odbornici ;-)

... nemusite jezdit ani do ciziny, abyste vyslysely ty moje kokotiny ...

Napsal: pon led 03, 2011 23:48
od MartasBrno
JmJ píše:jsem zvedav, co na ty me kokotiny povi odbornici ;-)
Já taky. S těma čidlama máš samo pravdu, teda pokud to neobsahuje matematickej model na takový úrovni, že by to ty čidla nepotřebovalo. Ale na tomto poli jsi zřejmě řádově fundovanější, což respektuju. Ty diskrétní a jiný matiky cos zřejmě studoval v rámci oboru já neviděl ani z rychlíku.

Napsal: stř led 05, 2011 14:54
od Saša
Tak tak , dnešní řízení předstihu je změť čidel kontrolující "skoro" vše (teplotu,otáčky,zatížení...atd) a spousty řádků softvaru a když si to "klepne" tak čidlo detonací dá povel k snížení předstihu .

Napsal: pon led 10, 2011 15:02
od Cory
Nebolo by logickejsie zohnat MPi? :)