Jakubova Nastěnka - (Lada2102)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Zítra jestli bude počasí přát ,tak bych rád pokračoval.Pokud Kewin pošle tapecy ,tak bych je mohl příští víkend osadit a sedadlo se snad už také rýsuje :wink: .

Potřeboval bych poradit jak vyjmout sdružený přístroj :!:

Děkuju za rady
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

ja som to robil vzdy dvomi plochymi srobovakmi, on ten zdruzeny pristroj ma po okrajoch (rozumej pravy a lavy okraj )take packy kovove, ktore vlastne srobovakmi prihnes smerom ku pristroju a on potom pekne vide skoro sam
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Ty jsi eště nevymontovával budíky? Takových nulajedniček na zahradě, že by jsi eště nikdy do toho nemusel jít?

Po stranach jsou prej plíšky, ty musíš zevnitř ňák odtlačit a budík vyjede. Jo a náhon odpojit
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Laďuša, Je to úsměvné ,ale doposud jsem neměl potřebu budíky vytahovat.

Zevnitř jsem se tam zkoušel dostat ,ale bez úspechu.Gerova metoda bude účinější.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Tak to máš teda štěstí, já mam aut o něco míň, ale už jsem tam lez 2x :mrgreen: I když teda jednou zbytečně, no.

Co je účinnější netušim, já jsem načerpal to moudro narychlo z publikace od pana Škody :lol:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Laďuša, doposud jsem budíky demontoval pouze z 2106,2105 a zanedlouho mě bude čekat 2107 .Je ,ale něco jiného ,když to vytahuješ z auta určeného k likvidaci než z veterána kde by se nemělo nic poškodit.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Jakub Metelka, Budík demontujěš nejlépe tak, že otvorem pro videoton prostrčíš ruku směren k přístroji. Poté nahmatáš železnou "packu", za kterou zataháš směrem k otvoru. Budík na pravé straně (z tvého pohledu) vyskočí skoro sám. Poté se sama pustí i druhá strana. Je to bezpečnější metoda, než šroubováky - nedá se tím nic porýpat ;)
Mám s tím nesčetné a bohaté zkušenosti, celý půlrok jsem cca po 3-10ti denních intervalech hledal přerušený spoj, někde v palubce. :mrgreen:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Marťas, velice děkuji.Zítra tvojí radu zužitkuju :wink:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Budu rád ;)
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Jen počkej, náhodou něco ulomí a pak tě prokleje :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Hrubi
Příspěvky: 244
Registrován: pát led 02, 2009 19:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od Hrubi »

Úplně stejným způsobem to uděláš i levým kruhovým ofukem, stačí ho jenom nějakým háčkem vytáhnout :wink:
VAZ 2101, r.v. 1978 - Tajfun
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

mne to takto nešlo von keď som to raz skúšal. asi som na tie budíky ľavý :D
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Anebo byl levý anebo blbý ten před tebou. Takového kokota předemnou jsem zažil, musel jsem jít z druhé strany, odmontovat pojistkovku a tudy to vyndat zleva. On totiž nějaký inteligent tu pravou strunu rval násilím a tem plech zkřivil, prasisko jedno. Pak prohnutí plíšku nestačilo na to, aby se ten záhyb schoval za obrys tachometru a nebránil vysunutí. I ten plíšek co je ve hmotě palubky byl pokřivený :evil:

Když to je v pořádku, chodí to zlehka.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Aby mě to tu neumřelo ,tak opět přidám několik novinek.Dnes počasí dovolilo se Vazidlu chvíli věnovat.Rozebral jsem karburátor a nastalo zděšení :shock: .Hladina byla úplně na maximu.Nastavili jsme plovák,vyčistili filtr a seřidil se volnoběh.Motor má klidnej chod a je radost si jej poslechnout :) .Další úpravy a opravy proběhly v interieru.Osadil jsem chromovaný věnec na volant.Konečně se podařilo zapojit původní kolébkové přepínače a díky Marťasově metodě jsou už opravené i budíky :wink: .
Máloem bych zapoměl na výfuk :lol: .Původne jsem si myslel ,že je děravej ,ale ukázalo se ,že hluk má na svědomí málo dotažená první část k potrubí :lol:

Foto přidám do alba :D

Snad se podaří odkoupit dárce orgánů pro tento vůz ,tak mě držte palce :wink:
Přílohy
IMG_0021.JPG
IMG_0023.JPG
Hned to vypadá lépe
Hned to vypadá lépe
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

A ještě dvě.

Plné rozlišení najdete v albu :wink: :
http://somali.rajce.idnes.cz/Nastenka/

Přihlašovací údaje jsou jako vždy : ladaklub
Přílohy
IMG_0024.JPG
IMG_0020.JPG
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“