Zítra jestli bude počasí přát ,tak bych rád pokračoval.Pokud Kewin pošle tapecy ,tak bych je mohl příští víkend osadit a sedadlo se snad už také rýsuje .
Potřeboval bych poradit jak vyjmout sdružený přístroj
ja som to robil vzdy dvomi plochymi srobovakmi, on ten zdruzeny pristroj ma po okrajoch (rozumej pravy a lavy okraj )take packy kovove, ktore vlastne srobovakmi prihnes smerom ku pristroju a on potom pekne vide skoro sam
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
Ty jsi eště nevymontovával budíky? Takových nulajedniček na zahradě, že by jsi eště nikdy do toho nemusel jít?
Po stranach jsou prej plíšky, ty musíš zevnitř ňák odtlačit a budík vyjede. Jo a náhon odpojit
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Tak to máš teda štěstí, já mam aut o něco míň, ale už jsem tam lez 2x I když teda jednou zbytečně, no.
Co je účinnější netušim, já jsem načerpal to moudro narychlo z publikace od pana Škody
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Laďuša, doposud jsem budíky demontoval pouze z 2106,2105 a zanedlouho mě bude čekat 2107 .Je ,ale něco jiného ,když to vytahuješ z auta určeného k likvidaci než z veterána kde by se nemělo nic poškodit.
Jakub Metelka, Budík demontujěš nejlépe tak, že otvorem pro videoton prostrčíš ruku směren k přístroji. Poté nahmatáš železnou "packu", za kterou zataháš směrem k otvoru. Budík na pravé straně (z tvého pohledu) vyskočí skoro sám. Poté se sama pustí i druhá strana. Je to bezpečnější metoda, než šroubováky - nedá se tím nic porýpat
Mám s tím nesčetné a bohaté zkušenosti, celý půlrok jsem cca po 3-10ti denních intervalech hledal přerušený spoj, někde v palubce.
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
mne to takto nešlo von keď som to raz skúšal. asi som na tie budíky ľavý
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Anebo byl levý anebo blbý ten před tebou. Takového kokota předemnou jsem zažil, musel jsem jít z druhé strany, odmontovat pojistkovku a tudy to vyndat zleva. On totiž nějaký inteligent tu pravou strunu rval násilím a tem plech zkřivil, prasisko jedno. Pak prohnutí plíšku nestačilo na to, aby se ten záhyb schoval za obrys tachometru a nebránil vysunutí. I ten plíšek co je ve hmotě palubky byl pokřivený
Když to je v pořádku, chodí to zlehka.
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba...
Aby mě to tu neumřelo ,tak opět přidám několik novinek.Dnes počasí dovolilo se Vazidlu chvíli věnovat.Rozebral jsem karburátor a nastalo zděšení .Hladina byla úplně na maximu.Nastavili jsme plovák,vyčistili filtr a seřidil se volnoběh.Motor má klidnej chod a je radost si jej poslechnout .Další úpravy a opravy proběhly v interieru.Osadil jsem chromovaný věnec na volant.Konečně se podařilo zapojit původní kolébkové přepínače a díky Marťasově metodě jsou už opravené i budíky .
Máloem bych zapoměl na výfuk .Původne jsem si myslel ,že je děravej ,ale ukázalo se ,že hluk má na svědomí málo dotažená první část k potrubí
Foto přidám do alba
Snad se podaří odkoupit dárce orgánů pro tento vůz ,tak mě držte palce