Stránka 4 z 7
Napsal: stř črc 20, 2011 05:11
od jiri.k
Ja som mal to isté cca pri 14.tis. Výsledok bol vadný vstrekovač benzínu. A na diagnostike sa to tiež hlásilo ako závada zapaľovania na valci.
Ale nemusí to byť tvoj prípad. Veď uvidíš čo to bude robiť ďalej.[/quote]
A povez prosim, byl vadny vstrik na prvnim valci a nebo to standardne hlasilo prvni valec, ale vstrik byl vadny jinde? Jak se vlastne pozna vadny vstrik jinak, nez ze auto nejede jak ma?
Napsal: stř črc 20, 2011 07:25
od Michael 4x4
Bol vadný vstrek na 2 valci. Hlásilo chybu zapaľovania 2.valca. Lenže po prehodení káblov zapaľovania a sviečky opäť hlásilo chybu zapaľovania 2. valca. Tak sme vylúčili zapaľovanie ako také, a bolo jasné že v háji je vstrekovač. Okrem toho mám aj LPG a na LPG išlo auto úplne normálne. (Lebo do 2.valca išiel plyn cez vlastný vstrekovač pochopiteľne)
S vadný vsrekovačom išlo auto na 3 valce - nemalo výkon, ťah, brutálne triaslo na voľnobeh. Spotrebu som nesledoval.
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: stř led 11, 2012 09:29
od Slimm
I já mám jeden problém s Nivou. Celé auto je zvednuté o 2 cm na nápravách a kola jsou tam 16-ti palcová ze Samuraje. Gumy 235/16/75. V tomto stavu jsem již Nivu koupil. Ale již dvakrát mi vyběhla poloosa z pravého předního kola. Homokineťák je po prvním problému vyměněný za nový a v té době jsem zjistil, že jsou utržení silenbloky na motoru, takže taky výměna. "C" kroužek samozřejmě slouží jen pro vymezení, takže poloosu v kloubu nemá šanci udržet. Je možné , že poloosa vyběhne z koubu proto, že je celé auto zvednuté?. Omlouvám se, jestli jsem zrovna přesně netrefil topic, doufám, že kvůli tomu nedostanu ban
.
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: stř led 11, 2012 14:56
od Majo
prave ten "C" kruzok ma tu polos udrzat. 2cm nie je ziadne zdvihnutie, to nemoze mat na to absolutne vplyv. A ani ten "C" kruzok nesluzi pre vymedzenie, musi zaskocit az na koniec homoklbu a roztiahnut sa. Vytahuje sa to pokial ostane v drazke.
Pokial je to spravne urobene je problem vyklepnut polos z klbu aj kladivom.
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: čtv led 12, 2012 13:50
od mruk
Zadrhávání lanka plynu - mne nepomohlo ani promazání (prolití bowdenu olejem), ani rozčilování - pouze výměna lanka i s bowdenem za nové.
Pár menších problémov
Napsal: čtv kvě 24, 2012 11:53
od wajcak
Nazdar, čím začať?
takže potreboval by som poradiť možno pomocť s niekoľkými problémamy čiže po prvé: svieti mi kontrolka CHECK ENGINE chcem sa opýtať čo môže byť pokazené na ktoré časti motora sa zameriať aby som zistil čo autu je alebo ísť rovno na diagnostiku???
Po druhé: keď sa pohýnam dosť trasie s autom nevie mi niekto povedať že kvôli čomu? vraj to môžu byť vybyté kardáňové kríže ale bolo mi povedané že ak by boli vybyté tak by sa aj kardaň hýbal že by som ho aj rukou dokázal trochu rozkývať a ja to nedokážem ale možno som len slabý
a tretia vec ... dosť mi to žerie a aj asi niekde kvapká benzín z pod motora len neviem kde presne vie mi niekto povedať či sa zvykne vyskytovať taká nejaká chyba??? Za pomoc vopred ďakujem....
Tak to vyzerá keď si nivu kúpi laik
PS: je to 1,7 benzín r.v. 2000
Re: Pár menších problémov
Napsal: čtv kvě 24, 2012 13:35
od Michael 4x4
Trasenie môže v nive spôsobovať X vecí, napríklad vyosená prídavná prevodovka....ale môže to mať súvis aj s ChE, rovnako ako vysoká spotreba.. Treba pozrieť odkiaľ benzín tečie, môže byť kaput hadička, rurka, rampa vstrekov, nejaké tesnenie...
Re: Pár menších problémov
Napsal: čtv kvě 24, 2012 14:48
od Luděk Ondrůch
Nejdřív si zjisti co za chybu hlásí ř.j. Někde je tu postup jak vyblikat chybové kódy i se seznamem kódů.
Re: Pár menších problémov
Napsal: čtv kvě 24, 2012 18:31
od ger007
trasenie pri rozjazde moze byt kriva lamela spojky, krivy pritlacak alebo zotrvacnik, zly silentblok motora alebo preovodvky alebo tiez hardy spojka ulozenie kardana alebo uz zmienovane krieze, taktiez to moze byt elektricka zavada
Re: Pár menších problémov
Napsal: čtv kvě 24, 2012 19:37
od Paťo Zvolen
Zdravím kolego,
Keďže to trasie pri rozjazde ako tvrdíš, tak ja by som sa zo skúsenosti priklonil k tej hardy spojke. Vysosená prevodovka sa prejaví skôr pri vyšších rýchlostiach a pošahané kardanové kríže tak ako už bolo vyššie spomínané tie sa prejavia už keď stojíš a potočíš kardanmi.
Ešte ma napadlo : 1,7 r.v. 2000 to bude asi SPI - čiže jednobodové vstrekovanie. Kámo boh nás / ťa ochraňuj nech sa ti to nekazí, lebo toto súdruhom zo ZSSR asi veľmi nevyšlo, asi tak isto ako Niva 1,9 TD. A nestraším, len konštatujem.
Re: Pár menších problémov
Napsal: čtv kvě 24, 2012 21:25
od Dusan
sudruhovia tam dali spi ala BOSCH nie ?
Re: Pár menších problémov
Napsal: pát kvě 25, 2012 21:11
od Kolben
Ee, Bosch je 4-bod, 1-bod je GM...
Re: Pár menších problémov
Napsal: ned kvě 27, 2012 11:39
od wajcak
ďakujem veľmi pekne za pomoc ... ale ako vidím fakt to môžu byť rôzne veci ... nejako na to budeme musieť prísť že čo s tým je ... len keby viac času bolo sa tomu poriadne povenovať
ale zatiaľ fakt ďakujem
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: pon lis 19, 2012 18:11
od Petik 2121
Zdravím
potřeboval bych poradit? Koupil sem ladu nivu 1.6 rv.1986 při rozjezdu se rozklepe a pří vyšších otačkach a vyšší rychlosti to přestane nevíte co by s tím mohlo být dík moc.Y
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: pon lis 19, 2012 19:03
od martas
Trochu to upřesni co všechno se Ti klepe... Ale asi to bude nevystředěná přídavná převodovká. Pohledej je to tu řešený jak na to...