Stránka 4 z 8

Napsal: čtv říj 14, 2010 23:13
od mergl
a kde se to odvzdusnuje?

[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá říjen 15, 2010 06:38 ]
Chladicí soustava Lada je samoodvzdušňovací.
Kolega měl na mysli opatrné povolování víčka chladiče, aby nedošlo ke zranění v důsledku výtrysku horké páry (znám z vlastní zkušenosti, kdy jsem se coby malé dítě "přimotal" k otevření chladiče po výjezdu našeho Moskviče na Červenohorský sedlo). L.

Napsal: pát říj 15, 2010 14:36
od Cory
mergl píše:info:tento dil jiz nelze sehnat novy.
To nie je pravda :wink:

Napsal: pát říj 15, 2010 21:57
od mergl
to my napsal prodejce lada dilu,a kde se to tedy da sehnat?

Napsal: sob říj 16, 2010 07:57
od Cory
Ukrajina-to je čarovná zem :lol:

Napsal: sob říj 16, 2010 09:48
od mergl
no to si to radsi vyrobim 8)

Napsal: pon říj 18, 2010 22:37
od mergl
dnes jsem sundal altik ze vymenim uhliky,zaroven jsem koupil rele dobijeni (to bile) viz foto ale je velky a nevim kam patri pze v altiku je nejaky mensi u uhliku nemylim li se.

Napsal: pon říj 18, 2010 22:41
od mergl
foto

Napsal: pon říj 18, 2010 22:41
od mergl
foto.

Napsal: pon říj 18, 2010 23:44
od MartasBrno
To je v pořádku, v tomto altíku jsou opravdu jen uhlíky a regulátor někde v motorovém prostoru. Neznám Nivu, takže nevím kde. Vypadá to jako škatule, je to škatule - zkrátka hledej černou nebo šedou plechovou škatuli o rozměrech cca 5x8x6cm na plechovém hajzlíku, přišroubovaný to je dvěma matkama se stejnoou roztečí jako ta placka co jsi koupil. Jdou do toho dva kábly, mají různě tlustý koncovky, takže nejdou (bez použití násilí) zaměnit. Důležitý je očistit štefty a dát pod matky pérový podložky aby měl regulátor kvalitní kostru - jinak nebude spolehlivej.

P.S. Předpokládám, že je to bastl a že tam původně byl novější altík s vestavěným regulátorem, vzhledem k tomu axtecu. Na věci by to ale nic změnit nemělo.

Napsal: úte říj 19, 2010 06:04
od mergl
zjistil jsem ze tam axtec neni - nastesti

Napsal: úte říj 19, 2010 06:54
od Luděk Musil
MartasBrno píše:hledej černou nebo šedou plechovou škatuli
a je na ní (tedy na její horní ploše) napsáno PP 380 . Stačí vyměnit - původní kabely s koncovkama do toho přesně pasují. L.

Napsal: úte říj 19, 2010 16:27
od mergl
diky vsem,takze Relé alternátoru s uhlíky v mem altiku nemam,viz.foto:

Napsal: čtv říj 21, 2010 19:55
od mergl
takze krabicku pp 380 jsem nasel cisla kontaktu souhlasej ale uvnitr je takova navinuta civka a nove rele se tam nevejde takze to budu muset trosku predelat.

dneska jsem vymenil i termostat a porad se to hreje kolem 100-110 takze shanim plech co je kolem vrtule chladice.

Napsal: čtv říj 21, 2010 19:58
od Roman
Prosm ta krabicku s oznacenim P 380 hod do kopriv a namiesto nej tam nasroubuj to co si kupil!

Napsal: čtv říj 21, 2010 20:00
od Luděk Ondrůch
mergl píše:takze krabicku pp 380 jsem nasel cisla kontaktu souhlasej ale uvnitr je takova navinuta civka a nove rele se tam nevejde takze to budu muset trosku predelat.
Co chceš předělávat? PP 380 odpojíš, odšroubuješ z podběhu, místo něho na podběh přišroubuješ tu bílou krabici cos koupil a zapojíš do ní ty dva dráty cos odpojil z PP 380ky.