![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderátor: Moderátoři
Nojo, jenže okolí si myslí (a já taky) že to už je konec, že se to už víc nevyhrotíJakub Metelka píše:MartasBrno, podívej se na mě.Zatím seš na únosné míře
chápu, umís si to představit. Poloha "topí stále" není nic hroznýho.Stanley__001x píše:kohout topení nech odpočívat na jaro (nestojí to za to),
aby z toho do jara něco zbylo?Stanley__001x píše:nejezdi s tim v zimě![]()
To je na zimu ideál, ale poloha "mrazí stále" to je naprd.MartasBrno píše:Poloha "topí stále" není nic hroznýho.
Cory..MartasBrno píše:Takže auto má vymetený kufr, nafoukaný kola včetně rezervy, vyměněnou baterku, vyměněnou prasklou parabolu za zdravou a též membrána akceleračky se dočkala výměny. Vzduchový filtr je nový, nemrzka přítomna jak v chladiči tak v ostřikovačích. Stěrače obstojné. I povinná výbava se blíží kompletnímu stavu.
Jen ne a ne sehnat tu spodní těsnicí gumu pod 5. dveře. A tu těsnicí gumu mezi blatník a podběh, kterou tam nějaký odborník nenasadil.
Po opravách se tam již nedávala a dokonce se i zastřihl a zavařil plech na kterém má držet v těch plastových matkách .MartasBrno píše:A tu těsnicí gumu mezi blatník a podběh, kterou tam nějaký odborník nenasadil.
Jo, to už sem viděl na více kusech. Akorát neposoudím, nakolik to byla záchrana auta. 02ka tam nemá kryt šroubovací, ale jen úzkou gumu, je tam škvíra asi 2cm. Takže řeším co je lepší, jestli se to tam snažit dopasovat, nebo to nechat být a občas z toho vapkou vyhnat bordel. Osobně bych to radši zavřel. A maximálně udělal odtokovej otvor.Saša píše:Po opravách se tam již nedávala a dokonce se i zastřihl a zavařil plech na kterém má držet v těch plastových matkách .MartasBrno píše:A tu těsnicí gumu mezi blatník a podběh, kterou tam nějaký odborník nenasadil.
Pokud je tam tenhle omyl - blatník rychle zrezne . Prach i voda se tam dostane ale opačně ne . Je to za tím pořád mokré . Pokud to nemá být 100% veterán doporučuji neosazovat .