Stránka 4 z 7

Napsal: pát lis 19, 2010 20:24
od Cory
Nedaval som nic a vrci ako za mlada :D

Napsal: pát lis 19, 2010 21:36
od Dodo 2105
Diki vám všetkým za pomoc a názory, nechám si to prejsť hlavou a pustím sa do toho, a potom sa ozvem jak to dopadlo s motorom a jak som to spravil. Pekný večer!

Napsal: sob lis 20, 2010 00:30
od vintera
Nezmarem jsem mazal i listová péra, závity, zámky, hejblátka všeobecně, skvělé mazadlo. Těsnění pod hlavy jsem měl většinou namazaná v syslátech aby nezrezla, nikdy se nic negativního neprojevilo.

Napsal: ned lis 21, 2010 12:55
od Dodo 2105
Včera som bol tankovať a bolo vypísané na stojane že od konca decembra tohoto roku sa prestane vyrábať UNI 95(modré) a bude len natural. Bude sa však predávať prísada do benzínu. Čo na to hovoríte? Treba tam liať tú prísadu? Neviem z hľadiska ventilov čo to stým urobí? Jaké máte skúsenosti? Jaký benzín tankujete? Poradte mi. Vy máte väčšie skúsenosti, aby som neodpálil motor zbytočne. Ďakujem, a pekný deň.

Napsal: ned lis 21, 2010 13:06
od Hurikán
Všechny (i ty nejstarší) motory VAZ mají tvrzená sedla ventilů, takže nepotřebují v palivu olovo ani jiná aditiva pro ochranu ventilových sedel. Z toho vyplývá, že lít do benzínu nějaká takováto aditiva je zcela zbytečné a nesmyslné.

Dál viz: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=194544#194544 ;)

Napsal: ned lis 21, 2010 13:08
od MartasBrno
Není třeba cokoliv přilévat do naturalu. Lada má moderní motor :mrgreen: který si poradí i s bezolovnatým benzínem. Běžně tankujeme natural 95. (Sorry, někteří tankují LPG :P )

Napsal: ned lis 21, 2010 14:26
od Křečík Barbuška
Nicméně Honza21061 by se za používání Benaditu přimlouval :D .

Napsal: ned lis 21, 2010 14:31
od Laďuša
A taky dřív nepil a jak to dopadlo :P

Napsal: ned lis 21, 2010 16:22
od Dodo 2105
Aha, tak potom dobre, ste ma potešili. Som rád že môžem bez problémov jazdiť ďalej. :-) Už som rozmýšlal že jak to bude ďalej, ale som rád že je to kvalitné auto a bez problémov jedem dál :) Ďakujem vám! pekný večer.

Napsal: pon lis 22, 2010 16:52
od Dodo 2105
pri spätnej montáži domčeka vačky som nastavil na remenici risku oproti najdlhšej čiare, zhora na poslednú a na ozubenom kolese reťaze čo je značka (navŕtané) som otočil presne oproti toho náliatku na domčeku vačky. som to vyčítal z knižky. Dobre som to spravil? ak nie tak poradte jak nato. Ďakujem.

Napsal: pon lis 22, 2010 17:37
od MartasBrno
Ano, je to správně. Palec rozdělovače má přitom ukazovat na vývod 4. válce.

Napsal: pon lis 22, 2010 18:07
od Dodo 2105
MartasBrno ďakujem! Som rád že je to správne :-) Pekný večer!

Napsal: stř lis 24, 2010 14:15
od Dodo 2105
Ahojte!

No motor dopadol takto:
Pozeral na to ten pán ktorý robí motory meral, vložil nové krúžky, povedal že trošku je to mimo tolerancií ale nie je to také zlé aby to už nemohlo fungovať, a že vraj nemám vymýšľať s tlakmi. A že na moje jazdenie to úplne postačujúce :)
No tak som tam vymenil všetky tesnenia, krúžky, vačkovku, vahadlá, simeringi na ventiloch A dal som si zabrúsiť ventily. Poskladal som motor a vložil som do auta. Tesnenie pod hlavu som veľmi jemne natrel s grafitovou vazelínou. na 2 pokus to bez problémov nabehlo a išlo to. Tak som to nechal trošku ísť, motor ináč hrize jak jedna radosť. Samozrejme som to skúšal len jemno. Potom som si odmeral tlaky a ukázalo to na všetkých válcoch 6 atm. Tak neviem, hlavne že to ide a neriešim tlaky. Ale ešte ventily musím dať nastaviť lebo moc hrkocú podla mňa (keď to porovnám stým druhým autom) . Nastavoval som ich len stou tenkou mierkou- iné nemám. No tak že tak. uvidím jak sa bude správať na ceste, ale najprv tie ventily dám nastaviť. Tak že takto

Napsal: stř lis 24, 2010 16:53
od Little Red Riding Hood
to si asi nějak zle měřil ty tlaky ne??..

Napsal: stř lis 24, 2010 17:13
od Dodo 2105
no pokiaľ dobre merá merák tak som to dobre odmeral. Idem skontrolovať ten budík.