Stránka 4 z 7
Napsal: pát lis 19, 2010 20:24
od Cory
Nedaval som nic a vrci ako za mlada
Napsal: pát lis 19, 2010 21:36
od Dodo 2105
Diki vám všetkým za pomoc a názory, nechám si to prejsť hlavou a pustím sa do toho, a potom sa ozvem jak to dopadlo s motorom a jak som to spravil. Pekný večer!
Napsal: sob lis 20, 2010 00:30
od vintera
Nezmarem jsem mazal i listová péra, závity, zámky, hejblátka všeobecně, skvělé mazadlo. Těsnění pod hlavy jsem měl většinou namazaná v syslátech aby nezrezla, nikdy se nic negativního neprojevilo.
Napsal: ned lis 21, 2010 12:55
od Dodo 2105
Včera som bol tankovať a bolo vypísané na stojane že od konca decembra tohoto roku sa prestane vyrábať UNI 95(modré) a bude len natural. Bude sa však predávať prísada do benzínu. Čo na to hovoríte? Treba tam liať tú prísadu? Neviem z hľadiska ventilov čo to stým urobí? Jaké máte skúsenosti? Jaký benzín tankujete? Poradte mi. Vy máte väčšie skúsenosti, aby som neodpálil motor zbytočne. Ďakujem, a pekný deň.
Napsal: ned lis 21, 2010 13:06
od Hurikán
Všechny (i ty nejstarší) motory VAZ mají tvrzená sedla ventilů, takže nepotřebují v palivu olovo ani jiná aditiva pro ochranu ventilových sedel. Z toho vyplývá, že lít do benzínu nějaká takováto aditiva je zcela zbytečné a nesmyslné.
Dál viz:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=194544#194544
Napsal: ned lis 21, 2010 13:08
od MartasBrno
Není třeba cokoliv přilévat do naturalu. Lada má moderní motor
který si poradí i s bezolovnatým benzínem. Běžně tankujeme natural 95. (Sorry, někteří tankují LPG
)
Napsal: ned lis 21, 2010 14:26
od Křečík Barbuška
Nicméně Honza21061 by se za používání Benaditu přimlouval
.
Napsal: ned lis 21, 2010 14:31
od Laďuša
A taky dřív nepil a jak to dopadlo
Napsal: ned lis 21, 2010 16:22
od Dodo 2105
Aha, tak potom dobre, ste ma potešili. Som rád že môžem bez problémov jazdiť ďalej.
Už som rozmýšlal že jak to bude ďalej, ale som rád že je to kvalitné auto a bez problémov jedem dál
Ďakujem vám! pekný večer.
Napsal: pon lis 22, 2010 16:52
od Dodo 2105
pri spätnej montáži domčeka vačky som nastavil na remenici risku oproti najdlhšej čiare, zhora na poslednú a na ozubenom kolese reťaze čo je značka (navŕtané) som otočil presne oproti toho náliatku na domčeku vačky. som to vyčítal z knižky. Dobre som to spravil? ak nie tak poradte jak nato. Ďakujem.
Napsal: pon lis 22, 2010 17:37
od MartasBrno
Ano, je to správně. Palec rozdělovače má přitom ukazovat na vývod 4. válce.
Napsal: pon lis 22, 2010 18:07
od Dodo 2105
MartasBrno ďakujem! Som rád že je to správne
Pekný večer!
Napsal: stř lis 24, 2010 14:15
od Dodo 2105
Ahojte!
No motor dopadol takto:
Pozeral na to ten pán ktorý robí motory meral, vložil nové krúžky, povedal že trošku je to mimo tolerancií ale nie je to také zlé aby to už nemohlo fungovať, a že vraj nemám vymýšľať s tlakmi. A že na moje jazdenie to úplne postačujúce
No tak som tam vymenil všetky tesnenia, krúžky, vačkovku, vahadlá, simeringi na ventiloch A dal som si zabrúsiť ventily. Poskladal som motor a vložil som do auta. Tesnenie pod hlavu som veľmi jemne natrel s grafitovou vazelínou. na 2 pokus to bez problémov nabehlo a išlo to. Tak som to nechal trošku ísť, motor ináč hrize jak jedna radosť. Samozrejme som to skúšal len jemno. Potom som si odmeral tlaky a ukázalo to na všetkých válcoch 6 atm. Tak neviem, hlavne že to ide a neriešim tlaky. Ale ešte ventily musím dať nastaviť lebo moc hrkocú podla mňa (keď to porovnám stým druhým autom) . Nastavoval som ich len stou tenkou mierkou- iné nemám. No tak že tak. uvidím jak sa bude správať na ceste, ale najprv tie ventily dám nastaviť. Tak že takto
Napsal: stř lis 24, 2010 16:53
od Little Red Riding Hood
to si asi nějak zle měřil ty tlaky ne??..
Napsal: stř lis 24, 2010 17:13
od Dodo 2105
no pokiaľ dobre merá merák tak som to dobre odmeral. Idem skontrolovať ten budík.