Stránka 4 z 9

Napsal: úte říj 12, 2010 12:42
od TomasNM
Hmmmm,to vyzera zaujimavo. Mate aj poruke chybove kody? Nie,ze by som bol lenivy,len moc casu na vyhladavanie nemam,preto sa pytam priamo. Kazdopadne diky.

Napsal: úte říj 12, 2010 13:07
od Luděk Musil
TomasNM píše:chybove kody?
Máme:

Napsal: úte říj 12, 2010 13:17
od TomasNM
Takze uz zacinam mat jasno. Vrele diky.
Este sa spytam,ked za jazdy blikne kontrolka,zavadu by si to malo zapamatat a nasledne vyblikat? Treba to potom nejako resetovat,alebo sa to po vyblikani zmaze samotne?

Napsal: úte říj 12, 2010 13:25
od Luděk Musil
TomasNM píše:ked za jazdy blikne kontrolka,zavadu by si to malo zapamatat
Ano, závadu si ECU/ŘJ pamatuje
TomasNM píše:Treba to potom nejako resetovat
Ano, chybové kody zůstávají v paměti než se vymažou. Tyto se mažou buď pomocí diagnostického přístroje TECH-1 nebo odpojením baterie na více než 10 sec.
TomasNM píše:sa to po vyblikani zmaze samotne?
viz předchozí odpověď . L.

Napsal: úte říj 12, 2010 13:31
od TomasNM
Parada. Checkneme ten Engine hned ako to bude mozne,cize asi na dalsi vikend az. Inac je to haluz,mazat zavady draho pristrojom a aj lacno baterkou:)

Napsal: úte říj 12, 2010 15:43
od Saša
No řekl bych že může nastat memší problém s vyblikáním chybových kódů prptože né všechny Nivy tuto kontrolku (Check engine) mají ! V Nivě známého nebyla tak jsem musel natáhnout drát přímo z ŘJ .

Napsal: pát říj 15, 2010 12:56
od matelko
ja tu kontrolku mam .. a sem tam dost sveiti.. ale nikdy som to nejak neriesil lebo som nebadal moc zmenu na spravania sa na motore.. a teraz ked viem ze nemam snimac rychlosti tak zvazujem.. bo nazory su ze to ma vplyv len na spotrebu.. vykon udajne moc ne. a vzhladom na to ze niva jazdi len v terene a po cestach minimalne mi je ta spotreba ukradnuta..

Napsal: pát říj 15, 2010 13:40
od dvk
Výkon ti naopak jde trošku nahoru, ŘJ jede v nouzovém režimu a míchá bohatější směs (dá se to přirovnat jako bys u karburátoru jezdil s povytaženým sytičem). Ale, když pominu vyšší spotřebu, tak dlouhodobě bohatá směs nebude mít dobrý vliv na opotřebení stěn válců (umývání olejového filmu nespálenou směsí). Jako jezdit se s tím dá, taky jsem tak jezdil než jsem sehnal lambda sondu, ale určitě to tak nenechat napořád.

Napsal: pát říj 15, 2010 13:56
od matelko
no tak menim nazor..zatial som tak nabehal cca 1500km.. ale tak investujem adufam ze to na tom vykone bude poznat :)

Napsal: stř říj 20, 2010 17:55
od TomasNM
Hosi,megapruser.
Akurat pozeram ten senzor v katalogu a hle... su tam 2 typy.
Ktory z nich je pre SPi?

Napsal: stř říj 20, 2010 19:11
od hush
Já mám 1.7i jednobod a mám ten spodní.
Vypadá takhle http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21486.html ,ale konektor je kulatý.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt říjen 21, 2010 06:59 ]
Já mám už druhou 1,7 (SP)i (první byl sedan, nyní kombi) a taktéž mám to kulatý čidlo a kulatý konektor. L.

Napsal: čtv říj 21, 2010 09:48
od vintera
1,7 spi, také kulatý

Napsal: čtv říj 21, 2010 09:51
od TomasNM
OK,dik. Kazdopadne to este cez vikend overime,pac sa nam nepodari do vikendu ho kupit.

Napsal: čtv říj 21, 2010 12:10
od hush
Jinak jak tady píšete, že jezdíte i se špatným čidlem, tak můj poznatek je takový, že když jsem měl utržené dráty na čidle, tak kromě chyby na check engine (myslím že kód 24) tak vozidlo nedrželo volnoběh po vyřazení rychlosti za jízdy a chípalo a u zastaveného vozidla držel volnoběh pouze benzín, na LPG to taky zdechlo. Po opravě kabeláže na čidlu a resetnutí jednotky je již vše v pořádku.

Napsal: čtv říj 21, 2010 15:05
od Luděk Ondrůch
Na spi patří spodní čidlo.