Stránka 4 z 7

Napsal: úte bře 31, 2009 06:56
od Marek
Zvuk mi nepomůže. Takový majster, abych po zvuku diagnostikoval závadu motoru, opravdu nejsem :wink:. Musel bych to vidět...

Napsal: úte bře 31, 2009 07:45
od VAZoun
Marek píše:Zvuk mi nepomůže. Takový majster, abych po zvuku diagnostikoval závadu motoru, opravdu nejsem :wink:. Musel bych to vidět...
No vzdyt Ti to nahraje na video, tak to uvidis.. :lol:

Napsal: úte bře 31, 2009 08:56
od Marek
To je málo. Vidět bych to musel naživo, video je sice prima, ale nic mi to nedá. :-P

Dotaz:je 1300 opravdu tak echt točivý?

Napsal: úte bře 31, 2009 20:27
od Veverka
Můj motor teda snad problém nemá :? jede za málo a při zkoušce na 2 jel 90,ale když ho porovnám s nečím jako je pažout 206 1.1 nebo fávo,tak se mi zdá že o něčem jiném.Tam když řidič s němi chce rychleji zrychlit,tak to udělá na 3 stupen při 50 nebo na 4 při 70-bavím se o těchle konkrétních případech,pro názornost.Udělat to na 2st.je blbej nápad/nejde to.
Kdežto VAZ při 50/3-70/4 sice pomalinku zrychlí i naložený do kopce,kdežto nějaká svižná jízda (předjetí) je takhle nemožná-má se s ním při tom předjíždění třeba z 50 opravdu dát za 2?

Napsal: úte bře 31, 2009 20:30
od Cory
ja ked som isiel do kopca 55-60km/h s 1,3 remenom, a chcel som obehovat, tak som to hodil do 2ky, roztiahol na 80 a dal trojku...

Napsal: úte bře 31, 2009 20:55
od Veverka
Cory píše:ja ked som isiel do kopca 55-60km/h s 1,3 remenom, a chcel som obehovat, tak som to hodil do 2ky, roztiahol na 80 a dal trojku...
80 na 2 do kopce je možná už moc,co si o tom myslí motor :roll: ?
Při nočním přesunu mezi kulturními domy v kopcovitém terénu se mi oni pořád vzdalovali,po dojetí sem zjistil že mezitím co jsem já zase tupě jel :( 40 na 3 a pak od 60 na 4,voni klasicky se snažili udělat díru do podlahy aby se "něco" neřeklo.
Jo ono i to fávo v určitých otáčkách dobře jede,ve vysokých už ale bohužel skoro ne.
Potom máme v čr další důvody k averzi když všichni zvykly na škody které "nějak" jedou jakoby odspoda pak už ale vůbec ne. :)

Napsal: úte bře 31, 2009 21:00
od Křečík Barbuška
Veverka píše: 80 na 2 do kopce je možná už moc,co si o tom myslí motor :roll: ? ...
Koná svoji povinnost 8) .

Napsal: úte bře 31, 2009 21:13
od Cory
Koko Loko píše:
Veverka píše: 80 na 2 do kopce je možná už moc,co si o tom myslí motor :roll: ? ...
Koná svoji povinnost 8) .
presne tak :mrgreen:

Napsal: úte bře 31, 2009 21:18
od jakke
Na 2 i 90 ten motor to rozdejchá :wink:

Napsal: stř dub 01, 2009 07:22
od JmJ
Kdyz je motor prohraty, pak neni od veci mu obcas vyprasit kozich. Zvlast u 1.3, ktera se musi proste prohanet tak jako tak :-).

Taky se musi myslet na to, ze treba favorit bude zrejme jinak zprevodovany, neb u nej se asi pocitalo s tim, ze 130 bude jezdi na 5. kvalt, kdezto u nas se pocitalo s tim, ze se to bude jezdit na 4. kvalt. to jen tak polemizuju.

Napsal: stř dub 01, 2009 07:39
od Marek
Je potřeba mít stále na paměti, že motory 1200 a 1300 jsou motory s krátkým zdvihem 66mm a malým výkonem a z těchto důvodů je třeba více je vytáčet. Optimální je udržovat tyto motory nad otáčkami 3000 rpm - pokud možno trvale.
Motory 1500 a 1600 s dlouhým zdvihem 80mm jsou v nižších a středních otáčkách o poznání svižnější - je to dáno nejen jejich vyššími výkonovými parametry, ale samozřejmě i nadčtvercovou konstrukcí.

Napsal: stř dub 01, 2009 08:51
od holmer83
Kolik tak točí motor v 2105 když jedu tachometrových 130Km/h??
Pokud jezdím delší trasy tak mám spotřebu kolem 9l/100Km, ale pokud jenom kousky tak i klidně přes 10l/100Km je to normální??
Motor táhne velice dobře v celém spektru otáček, jedině kdy to pocukává je situace kdy popojíždím po městě na minimální plyn (na trojku) ale když minimálně přidám na plynu tak pocukávání přestane, pokud si pamatuji tak dřív to ale nedělalo a šlo jezdit i na podtočený motor bez cukání, mohlo by to mít spojitost s výškou hladiny v plovákovce??

Napsal: stř dub 01, 2009 09:33
od Marek
holmer83 píše:Kolik tak točí motor v 2105 když jedu tachometrových 130Km/h??
U vozů 2105 tachometry dost kecají, řekl bych dokonce, že nejvíc ze všech žigulíků. Takže možná jedeš méně než 120 km/h. Otáčky v tu chvíli budou kolem 5000 rpm (pokud máš klasický čtyřkvalt a zadek 4,3:1).



holmer83 píše:Motor táhne velice dobře v celém spektru otáček, jedině kdy to pocukává je situace kdy popojíždím po městě na minimální plyn (na trojku) ale když minimálně přidám na plynu tak pocukávání přestane, pokud si pamatuji tak dřív to ale nedělalo a šlo jezdit i na podtočený motor bez cukání, mohlo by to mít spojitost s výškou hladiny v plovákovce??
Chce to přeladit celý motor, pravděpodobně nejen karburátor, ale především zapalování je OUT. Ta spotřeba je tragická - pokud máš OZONa, musíš o dva litry níž.

Přijeď na sraz do Mnichova Hradiště, něco s tím provedu......

Napsal: stř dub 01, 2009 09:56
od Lada Rider
poradite mi prosim vas, ako vhodne upravit klasicky rozdelovac bez podtlaku pre motor 1600 so snizenou hlavou -2mm, malo by to byt 9.61:1 podla tej tabulky. dik

Napsal: stř dub 01, 2009 10:00
od holmer83
Ano, ten tachometr opravdu kecá nehorázně, měřil jsem to podle GPS a po městě můžu jezdit tachometrových 70Km/h abych jel reálných 50Km/h no a abych jel reálných 100Km/h tak na tachometru musí být 125Km/h, ale to že kecá mě tak netrápí :)
Ano je tam OZON,ale ekonomizér je odpojený. No to by bylo super kdyby ses na to mohl podívat, mám to sice 230Km do Mnichova Hradiště, ale určitě bych si udělal takovej výlet.