Stránka 4 z 4

Napsal: pát bře 20, 2009 22:07
od Lada Rider
Koko Loko, diky to je presne ono, ale nemas k tomu obrazku aj mikroskop? :lol:

Napsal: sob bře 21, 2009 07:19
od Křečík Barbuška
Lada Rider píše: ... ale nemas k tomu obrazku aj mikroskop?
Ne, ale splaš si nějaké vydání Tůmy, v každém to je. Můžeš si pak číst on-line před spaním.

Napsal: ned bře 22, 2009 21:40
od Lada Rider
tak v servisnej knihe k nive som vycital ze max. dlzka stycnej plochy na sedle ventilu je 1.9mm pre saci ventil a 1.7mm pre vyfukovy ventil

Napsal: pát bře 27, 2009 18:06
od Lada Rider
otazka: nove ventily idu do novych voditok ztuha alebo nebo nejdu prestrcit takze treba vystruzit voditka na predpisane rozmery. Nemam tu tabulky tak sa pytam aky vystruznik tomu zodpoveda Φ8H8 alebo aka toleranciu tomu zodpoveda? pre saci je diera 8,022-8,040mm a pre vyfukovy 8,029-8,047mm. prosim poradte

Napsal: pát bře 27, 2009 19:01
od Pája
Stejně to chce kalibr. I menšim výstružníkem můžeš udělat větší díru. Záleží na tom, jak dlouho točíš. Jestli ho nemáš, tak použij ventil. V moudrých knihách je psáno, jak se to měří podle vaklání ventilu ve vodítku. Úchylkoměr opřenej z boku o talíř by měl ukázat vakl asi 0,15mm, ale tu hodnotu sem si teď vycucal z prstu, tak ať ti knihomol Koko dá přesnou hodnotu. Jestli teda o ni stojíš...

Napsal: pát bře 27, 2009 19:49
od Dusan
Zoberies stary ventil natrepeš skrz voditko a bude :D tesnost jak svina :D len to nepouzi na motor kde nieje vybranie v pieste :D

Napsal: sob bře 28, 2009 08:49
od Lada Rider
Pája píše: I menšim výstružníkem můžeš udělat větší díru.
dovolim si nesuhlasit, preco by potom pri vyrobe presneho otvoru siel nakoniec vysruznik? preto ze tu dieru spravi hocijaku-vacsiu? :lol:

Napsal: sob bře 28, 2009 21:36
od Pája
Jestli to budeš projíždět strojově, tak máš pravdu.

Napsal: čtv dub 09, 2009 15:48
od Lada Rider
tak ludia radte: motor robi presne to iste co predtym proste to nejde nastavit, hoc kedy to zhasne ako keby som vypol klucikom, co by mohla byt za finta v elektrike??? palec kable vicko rozdelovaca su nove, tak isto aj ako skoro vsetky tesnenia rozvody ventily atd. a furt sa to jebe. tak uz ostava asi nejaka elektricka zavada...

Napsal: čtv dub 09, 2009 16:31
od Saša
Skus drátem propojit přímo + baterie a indukční cívku (ten kontakt ze kterého vedou kabely do auta) nemusíš je ani odpojovat . Nediv se budou svítit kontrolky i bez zapnutí klíčku a po nastartování nepude klíčkem vypnout motor . Tím si ověříš jestli je v pořádku vše kolem spínačky atd.

Napsal: čtv dub 09, 2009 17:11
od Lada Rider
kokos ja som asi uplny retard prave som si cosi uvedomil :D spinacka je v pecku, uz ked som to kupil haprovala este mi aj dal novu ze si ju mam vymenit, no a mna kokota to ani nenapadlo do tejto chvile :lol:

Napsal: čtv dub 09, 2009 17:15
od Petr HC
Lada Rider píše:
Pája píše: I menšim výstružníkem můžeš udělat větší díru.
dovolim si nesuhlasit, preco by potom pri vyrobe presneho otvoru siel nakoniec vysruznik? preto ze tu dieru spravi hocijaku-vacsiu? :lol:
O několik setin lze pevným výstružníkem zvětšit otvor tak, že ho podložíš z 1/3 až 1/2 papírem.

Napsal: čtv dub 09, 2009 17:36
od Lada Rider
tie voditka krive jak cicina, kupil som dalsie nove a pohoda. inak ako som znizil tu hlavu presne sedia aj znacky na rozvode :mrgreen: vsetko nove v motore zvuk to ma dobry akurat sa to jebe a nic to nejde ako predtym

Napsal: čtv dub 09, 2009 18:28
od Dusan
Este si nevymenil priechodku v rozdelovaci :D muslim ten kusok plastu cez ktory ide sruba a privod do rozdelovaca a odchod na kontakt

Napsal: pát dub 10, 2009 21:23
od Lada Rider
auto som nalestil a same sa opravilo :D ale vazne asi je inducka na pecko, viete mi povedat z vlastnych skusenosti ako sa to prejavuje?