Stránka 4 z 10

Napsal: ned led 25, 2009 13:25
od Laďuša
Literatura uvádí 5 - 6 kΩ. Ale ono ňákej ten ohmík sem tam nebude vadit.

Napsal: ned led 25, 2009 15:06
od Saša
Laďuša jak Jsi dokázal napsat ten óm ?

Napsal: ned led 25, 2009 15:09
od Puhi
Ked dáš zaslať odpoveď, tak vľavo pod smajlami máš aj rôzne kliky háky, je tam aj Ω :wink:

Napsal: pon led 26, 2009 09:48
od Wolf
EL píše:že by se zaplavovala?No ty svíčky,co tam byly,tak černý...
... doufám, že se neurazíš, ale někdy je opravdu závadou prkotina - čistič vzduchu máš doufám průchozí ...

Napsal: pon led 26, 2009 13:54
od EL
myslíš jako vzduchovej filtr?Je novej.

Napsal: úte led 27, 2009 13:01
od EL
tak už mi to jezdí,ale nevim proč,vyměnil jsem toho hafo moc,prostě nechytla,ráno přijdu,jen tak zkusím otočit a ona ta svinucha chytla,zak jsem jí nazdobil,seřídil od oka,projel,docela to i jede,akorát do kopce moc ne,bo tam asi neni moc benzínu...esli já nemám děravou nádrž,páč se mi nezdá,že by to tak moc žralo.No,hlavně že to jede,sice nevím čím to je-asi jí pohrozil duch ruskýho cara....Jinak vám všem tady moc děkuju,hlavně přátelům profi hasičům na telefonu.A ještě dotaz-jak se vyndavá nádrž?musím jí vyčistit.

Napsal: pát led 30, 2009 16:24
od EL
už mě z toho jebne,vyměnil jsem karbec,pořád jede to teda,žere asi sto na sto,prská,na volnoběh jde a pak už ne,nejradši bych koupil novej karbec,má to cenu?když si nějakej přinesu z vrakárny,tak má křivý víko,dosedací plocha taky nic moc,závity strhaný,nejde pořádně nic utáhnout a to nevidím dovnitř,co v tom je,nevíte někdo o novým karbecu a kolik asi stojí?No a ještě přemýšlím o rozdělovači,ale to už by se asi vyplatilo nějaqký elektronický zapalování ne?

Napsal: pát led 30, 2009 16:29
od Saša
Dej tam plyn a na karbec již nikdy nemusíš sáhnout . jen ho jednou za rok nebo dva postříkat olejem .

Napsal: pát led 30, 2009 16:37
od EL
no jo,mě to nechce ani moc na plyn,jestli ona nebude v piči podtlaková regulace

Napsal: pát led 30, 2009 16:48
od Saša
Už jsem o tom psal na straně 2 .

Napsal: pát led 30, 2009 17:16
od EL
to už jsem všechno udělal,už jsem z toho tak zblblej,že ano nevím,kde hledat závadu,jestli v elektrice nebo v přípravě směsi,zlatej nafták,převážně jsem míval samý naftáky-nikdy nebyl problém delší,jak jeden den,benzín mě asi přivede do hrobu.....teda poslední věc,před tím,než vyhodím skoro 4000,- za karbec-zkusím koupit fungl novej rozdělovač,stojí mín než karbec a budu mít jistotu,jinak se mi nezdá,že má vůli do stran,ale má asi půl cm vůli nahoru a dolu,ale prej je to normální,dám nový kladívka,novej podtlak-nebo to je v sadě s rozdělovačem?

Napsal: pát led 30, 2009 21:33
od Saša
EL píše:dám nový kladívka,novej podtlak-nebo to je v sadě s rozdělovačem?
Je to celek . Už s prominutím vys.... se na karbec v něm chyba není když to dělá i plyn ! Jen by mně zajímalo jsk si usoudil že je dobré to ložisko rozdělovače a jeho uzemnění . Typl bych si tak 70% že je to příčina .
EL píše:jinak se mi nezdá,že má vůli do stran,ale má asi půl cm vůli nahoru a dolu
Toto je normální , ALE s tím ložiskem to nesouvisí .

Napsal: pát led 30, 2009 22:16
od dmatej
Nic nekupuj a nech někoho na to kouknout - nenajde se někdo poblíž?

Zajímal bych se jednak o rozdělovač (odtrh, stav víčka), jednak o svíčky (zaolejovaný/bílý), jednak o plovák v karbecu (seřídit OBĚ polohy!), jednak trysky a podtlakovou regulaci ... taky vůle ventilů ...

Všechno má nějakou tepelnou roztažnost, odpor se taky mění s teplotou, cokoliv z toho hraje roli

Napsal: sob led 31, 2009 04:05
od EL
kdyby byl někdo po ruce,už bych tam to auto dávno měl,jinak pokud jde o rozdělovač-nějak jsem to zase podrobně nezkoumal,když za něj vemu,tak senemele,ale tam asi bude stačit i nepatrná vůle,kterou rukou ani nepocítím.?Budu muset ještě na ty ventily se podívat,k tomu karbecu-mě štve,že vždycky nějakej seženu a většinou má strhaný nebo načatý závity třeba na akcelerační pumpičce atd,že má křivý víko,s tím bych se nějak vypořádal.A ještě jedna věc,jak má být přesně nastaven plovák-jo a ta regulace jde koupit zvlášt?Na to dost sázím,to jediný jsem ještě neměnil,protože ono to s kladívkama hejbe,ale třeba za tepla se tomu moc nechce,může tam být nepatrná trhlina nebo já nevím co...

Napsal: sob led 31, 2009 09:55
od Křečík Barbuška
Měl by jsi postupovat systematičtěji, zhruba jak popisoval dmatej, zkus si pořídit i nějakou literatůru, třeba Tůmu ( http://shop.ben.cz/cz/140301-vaz.aspx ) . Pro omezení vlivu podtlakové regulace udělej jednoduché a odpoj hadičku od rozdělovače, vliv potenciálně vadného ložiska tak eliminuješ. Přeměř kabely, palec, zkontroluj jestli není něco zaoxidované, ev. zkus jiné svíčky, odtrh nastav na 0,4 mm , základní předstih dej baj voko 5°, a musí to šlapat, vzdálenost plováku od víka má být 6,5mm, když držíš víko vertikálně a jazýček plováku se jemně dotýká kuličky jehlového ventilu, zdvih plováku je 8mm (vzdálenost od víka tedy 14,5mm) .