Stránka 30 z 109

Napsal: čtv úno 16, 2006 08:37
od Jiri
nee vodu v kapse jsem vyresil vylitim rezistinem - nalil jsem ho hadickou zevnitr kolem blatniku a ucpal se tak prostor mezi bodovymi svary blatníku..
me tece trosku do tech svetel.. plast je k sobe blbe svarenej a utesneni lepici pistoli neni 100 procentni...
svetylka mi blbly skoro kazdou jizdu tak jsem to nevydrzel ..celkem asi 2 hodiny prace..... ted uz by to bylo rychlejsi..:-) clovek uz vi co a jak

Napsal: pát úno 17, 2006 08:31
od Erik
Tak jediné místo, kam mi teklo, byla svítilnička pro zadní SPZ (registrační značku) - do jedné, snad do levé zatékalo. Žárovka svítila tak na 20 % výkonu. Rozebral jsem, dal novou žárovku, vyčistil plastový kryt lampičky, zjistil místi vniku vody (zatékalo tam okolo drátů od žárovky), to jsem opatlal silikonem, smontoval a pohoda. Jinak se zatékáním nemám problémy - snad jedině v létě, když člověk jede s otevřeným oknem a umyje si pomocí ostřikovačů přední sklo a zároveň s tím má umytý ksicht :-) Ale to se mi stalo i u jíných aut.

Napsal: pát úno 17, 2006 08:36
od denis
JOjo, i mnohem dražší a nadupanější vozy mají problém se zatékáním do světel. :wink:

Napsal: pát úno 17, 2006 09:29
od Jura Baran
Můžu potvrdit, že i jiné značky nejsou na vodu ve světlech imunní. Nová služební Octávie má oba přední světlomety tak do čtvrtiny pernamentně plné vody. Na každé záruční prohlídce říkám, vyměňte ty světlomety (auto má asi rok a dobrýho půlroku to říkám - olej se mění sice po 30 tis., ale za rok to auto bylo na prohlídce už 3 krát a podle faktury to po každý stojí pěknej ranec, Jiřího nářky na 30-45 tis. za opravy ročně mi v tomhle úhlu pohledu přijdou zbytený) a v zápise o prohlídce si pak přečtu, že se jedná o vodní kondenzát, který se musí odpařit a pak budou světlomety přetěsněny. Zkrátka značkovýmu servisu se do toho nechcou vrážet vlastní prachy. Mám pocit, že mě tenhle servis přestává bavit, ale auto je služební a vedení o změně servisu neuvažuje. Jo, kamarád taky rád..

Napsal: pát úno 17, 2006 09:33
od Myso
Jura Baran píše:Nová služební Octávie má oba přední světlomety tak do čtvrtiny pernamentně plné vody.
Bacha na cudzie termity!

inak tiez uz som videl VW Polo model niekde okolo 95 a predny blinker(ten rohovy) mal do 1/2 plny vody...normalne tam lietala hladina hore-dole ked zastavil na krizovatke...

Napsal: pát úno 17, 2006 09:45
od Jura Baran
Myso píše:
Jura Baran píše:Nová služební Octávie má oba přední světlomety tak do čtvrtiny pernamentně plné vody.
Bacha na cudzie termity!

inak tiez uz som videl VW Polo model niekde okolo 95 a predny blinker(ten rohovy) mal do 1/2 plny vody...normalne tam lietala hladina hore-dole ked zastavil na krizovatke...
Sorry, nejde o termitologii, ale o překlep :oops: .

Napsal: pát úno 17, 2006 09:45
od Skalouš
Taky mám pocit (po různých zkušenostech lidí v okolí), že Lada má na Mělníku dokonalej servis. :-)
Do lamp mi neteče.
Po demontáži a vyhození LPG auto jezdí skoro bez závad.
Prostě pohoda. :-)

Napsal: pát úno 17, 2006 11:54
od Erik
Skalouši, já jsem tam ten plyn neměl, ale jinak jsem také spokojený :-))) Jen z toho nádraží do servisu :-)))

Napsal: pát úno 17, 2006 12:11
od Jiri
Už mlčím...

Napsal: pát úno 17, 2006 12:14
od Erik
Jirko: :lol:

Napsal: pát úno 17, 2006 20:45
od rudo.
Pred tromi mesiacami som kúpil Ladu 111. Presadol som z Tavrie a občas aj ešte presadnem, lebo Tavriu som ešte nepredal, nedarí sa. Pri kúpe rozhodla cena, technický stav a úžitková hodnota. No k téme. Počiatočná radosť z kúpy super auta opadla, pretože som zistil, že auto pod -8 neštartuje a že dve sviečky sú v oleji. Do Slovlady som neišiel a čakal som len na vhodnú chvíľu, že si to pôjdem dať opraviť na UA. Vtedy som o vašom klube nevedel, ale už som vedel že ceny na UA sú úplne o niečom inom. Navyše ani nedôverujem hocijakým babrákom v servise, ktorý často svoju neschopnosť zakrývajú slovnými útokmi na Rusov. No nevedel som sa dočkať a pustil som sa do toho sám. Keďže zatiaľ nemám žiadnu knižku ako som mal ku Tavrii išiel som za kamarátom mechanikom a spolu sme sa na to pozreli. Kamarát na to prišiel hneď. Poradil ako na to. Lada Nelada tak som sa do toho pustil. Vymenil som sviečky, vymenil som tesnenia vo veku na hlave. Od nova tie tesnenia tam boli založené zle. Slovladu, ale musím zďaleka obchádzať, lebo ti ceny presne ako píšete sú neskutočné. Stúplo mi sebavedomie, že vedomosti čo som mal z Tavrie mi stačili a aby som takúto banalitu hravo opravil. Podľa toho čo tu čítam to chápem tak, že každá Lada radu 110 je originál, čo sa naozaj nedá chváliť. Toto už poznám z Tavrie. Zároveň zvlášť okrem všetkých zdravým Tavriho. Zatím toď vše. Prajem všetkým, len tú neobyčajnú ruskú trvácnosť, alebo v opačnom prípade pevné nervy.

Napsal: sob úno 18, 2006 10:51
od tavri
Rudo. Srdečně zdravím! Tavria byla dobrá, ale na dnešní poměry je už silně out. Má cenu šrotu, bude se špatně prodávat. Já ji dal protiúčtem :-)Každopádně s novou 211x je to výrazny posun vpřed, a protože jsi na nějaká ruská překvapení zvyklý, jistě nějaké neduhy Ladě odpustíš. V mrazech mi taky špatně startuje. Nevím, jestli jsi viděl nějaké nové Lady na Ukrajině, ale já je tam viděl až v ruskojazyčných oblastech, t.j. jihovýchodně od Kyjeva a na Krymu. Na západní Ukrajině totiž jezdí více naše Oktávky než 211x.

Napsal: sob úno 18, 2006 11:23
od Skalouš
Před cca 14dny jsem byl ve Velké Úpě a tam Laděna dva dny stála na parkovišti (málokdy se jí podaří dva dny odpočívat) a při teplotě pod -23°C chytla v pohodě napoprvé s původní 4 roky starou baterkou. Mám ale elektriku Bosch Euro 3.....

Napsal: sob úno 18, 2006 19:34
od Jiri
Zdravim Rudo,
asi jsem nejvetsi smolar v tomhle foru, a tak o servisech a cenach dilu mam urcity , nechteny prehled... loni v lete jsem mel mensi problem s Ladou v Madarsku a cena potenciometru skrtici klapky byla cca tretinova oproti cesku. Servis v Debrecenu byl taky skvelej.
(ano teseni pod hlavou mi taky kdysi odeslo)
pred nedavnem na Slovensku když bylo -25 tak sla nastartovat v pohode jen na plyn, zamrzl mi v benzinu zbytek vody... Pokud je vse ok tak startuje skvele. :-)

sterače

Napsal: pon úno 20, 2006 20:41
od JakubN
Ahoj, no mám pocit, že nejenom Jiří má smůlu na kus. Já můžu ještě (možná bláhově) doufat, že se jedná o dolaďování nového kusu, i když už tomu přestávám věřit, protože za půl roku jeho vlastnictví (LPG nemám :D ), už těch poruch je na mě nějak moc, zvláště, když to mám do servisu 180 km.
Už jsem téměř jásal, jak jsem zatím spokojený s ladou v zimě - projel jsem všechno (i když jednou z řetezy,ale to bylo spíše na rolbu), topení zcela super, nárazníky jsou opravdu nárazníky a ne okrasa, v ledu vyjetých kolejích, kde ostatní auta dřela spodky, se světlostí lady v pohodě, ale...
začaly mi blbnout přední stěrače (zadní funguje spolehlivě), začaly mi vynechávat, někdy se nespustí vůbec, což při sněžení znamená konec jízdy. Jedu třeba jeden den, vůbec se nespustí. Zaparkuji, znovu je vyzkouším - nejdou, druhý den po startu je vyzkouším a bez porblému fungují. Zatím netuším, čím by to mohlo být a do Mělníka se mi na výlet nezatím nechce. Neměl jste tento problém někdo? Čím by to mohlo být?

Díky Jakub