Napsal: pát zář 05, 2008 15:25
nepozvu, jsem už 14 dní se slepákem doma následující 3 budu taky...
Jéééé, tak to je nemilézdenda píše:nepozvu, jsem už 14 dní se slepákem doma následující 3 budu taky...
No, cestou do Budapešti se může ještě na skok zastavit v Košicíchzdenda píše:Jo, u ICOMu tě strašně buzerují, nechutně a platy na hovno.
Tak jeď do Budapešti, tam jich je a ještě bude...
bude jezdit asi BE a jedna z ŠL.
http://zhta.ic.cz/akce.htm
To by si to rozhodnutí musel poněkud uspíšit, protože v dobách kdy měl svojí poslední jízdu třeba i tento kousek http://www.autobusy.org/jime/tabor/50-4.jpg (ještě se nenašla reklama, která by se mi na autobusu líbila více než kdysi tato) tak Comett tvrdil, že s provozem těch dvou 280.87 počítá do roku 2010Honza 21061 píše:Škoda, že těch Ikarusů není víc, nebo nejsou mladší, protože bych si s nimi možná i zajezdil sám. Už nějakou dobu totiž jen tak soukromě plánuji, že bych časem přešel ke Comettu
TO já jsem onehdá jezdil s 88-92 po dálnici D1 asi 10 kilometrů a vozil zaměstnance do pekárny. Fakt sranda s městským autobusem po dálnici. ale má delší diferák, tak těch 100 to jede.Honza 21061 píše:Fakt? To je typický příklad jejich přístupu k věcem! Ten autobus byl po generálce jako nový, motoricky výborný, málokterému autobusu šel tak lehce volant, nehřál, topil dobře, všechno funkční (když jsem z něj odcházel) a on se bude po necelých dvou letech působení rušit? To je paráda...![]()
Jak říkám, chtělo to stálého spolehlivého řidiče, trochu toho osobního přístupu a žádné rušení by nemuselo nastat...
88-92, to je 1272 alias "Kloktadlo" že? I po opravě motoru to u mě bude pořád jenom Kloktadlo!Ale toho mi moc líto není, to byl strašlivý pekáč už moc dlouho.
Budu se muset někdy ke Connexu vypravit na průzkumy, už jsem úplně ztratil přehled, co nového.
No jo a ta Lada ho evidentně zdržuje v jízdě