Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Moderátor: Moderátoři
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Jo, radost to udělá, ale nebylo to moc fér. Přecijen je VAZ trochu jinde než Škodovka
Držel se kluk statečně, ale třeba v akceleraci to opravdu u Škodovky nebyla žádná sláva. A nevím, zda se o auto bál nebo mu to prostě nad 110 nejelo Každopádně na podobné vyjížďky bude potřeba větší zpětné zrcátko, ať vidím, kde je
Za pochvalu fotek děkuji. Jsou to jen mobilovky
Držel se kluk statečně, ale třeba v akceleraci to opravdu u Škodovky nebyla žádná sláva. A nevím, zda se o auto bál nebo mu to prostě nad 110 nejelo Každopádně na podobné vyjížďky bude potřeba větší zpětné zrcátko, ať vidím, kde je
Za pochvalu fotek děkuji. Jsou to jen mobilovky
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
dnešní mobily už nefotí úplně špatněmceza píše:Jo, radost to udělá, ale nebylo to moc fér. Přecijen je VAZ trochu jinde než Škodovka
Držel se kluk statečně, ale třeba v akceleraci to opravdu u Škodovky nebyla žádná sláva. A nevím, zda se o auto bál nebo mu to prostě nad 110 nejelo Každopádně na podobné vyjížďky bude potřeba větší zpětné zrcátko, ať vidím, kde je
Za pochvalu fotek děkuji. Jsou to jen mobilovky
Pěkné, obě auta...
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
No VGA to není, ale občas za určitých podmínek to je opravdu hrůza. Mám starší a kdysi poměrně dobrý kompakt, ale nefotí zas o tolik lépe, aby se mi vyplatilo ho tahat všude s sebou, furt se starat o baterky a manipulovat s ním. Mobil vytáhnu a fotím...
No naštěstí už vyhlížím Nokii Lumii 1020, která tento problém vyřeší
No naštěstí už vyhlížím Nokii Lumii 1020, která tento problém vyřeší
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Vytahovat se na stopětku? Téměř základní provedení vozu Škoda (mohla by být taky 105S), objem válců 1046 ccm, výkon 33,9 kW (46 k) při 4800 1/min, největší točivý moment 74,5 Nm ???
To přece nejde.
To přece nejde.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
On má základního Žigula, takže to vlastně jde. Holt neni základ jako základ
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
No i ten základní je proti 105 na tom mnohem líp. Kor, když kromě silnějšího motoru je VAZ ještě k tomu lehčí...
Ale kamarád se mnou možná už nikdy nikam nepojede Začalo to tím, že jsem se mu na pumpě smál, že musí lejt aditivum, pokračovalo to tím, že nemá trojúhelníčkovou klimu a o startování klikou ani nemluvím...
Ale kamarád se mnou možná už nikdy nikam nepojede Začalo to tím, že jsem se mu na pumpě smál, že musí lejt aditivum, pokračovalo to tím, že nemá trojúhelníčkovou klimu a o startování klikou ani nemluvím...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Škodovku bych řadil spíš do kategorie Moskvičů, Lada je řekl bych o kategorii výš.
Ale stejně bude mít 2140 motorově nad Škodou navrch, nevim jak je na tom s dynamikou motor 1360 v porovnání se škodováckými.
Ale stejně bude mít 2140 motorově nad Škodou navrch, nevim jak je na tom s dynamikou motor 1360 v porovnání se škodováckými.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Pekny vyletik a pekna auta. Skochtle vypada fakt dobre. I kdyz je to eMko. Ale stejne bych ji nechtel ani za nic, jako jakekoliv jine vytvory z AZNP MB.
A kdyz uz jsme u toho srovnani, tak pozor! Skodovka je o nejakych 120 - 160 kg lehci, nez Zigul. Proto dobre udelanou a serizenou 120 bezny Zigul 1200 jen tak neda. Skodovka ma sice mensi vykon,ale je vyrazne lehci a jeste ke vsemu nema kardan, takze odpada cast ztrat v prevodech.
To ovsem nic nemeni na tom, ze Zigul je po vsech strankach daleko lepsi.
A kdyz uz jsme u toho srovnani, tak pozor! Skodovka je o nejakych 120 - 160 kg lehci, nez Zigul. Proto dobre udelanou a serizenou 120 bezny Zigul 1200 jen tak neda. Skodovka ma sice mensi vykon,ale je vyrazne lehci a jeste ke vsemu nema kardan, takze odpada cast ztrat v prevodech.
To ovsem nic nemeni na tom, ze Zigul je po vsech strankach daleko lepsi.
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Tohle mě pobavilo uplně nejvicmceza píše:A pak nadával, že není zvyklý, aby ho starší auta předjížděla...
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Pravda pravdoucí. To by se dalo použít jako nějaké motto.Hurikán píše:
To ovsem nic nemeni na tom, ze Zigul je po vsech strankach daleko lepsi.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
s ladou dať dole škodovku a zvlásšť dokopca nie je umenie nakoľko škodovka proste nejde aj keď chce. Majo2103 (mnohí z Vás si ho budete pamätať) vykšeftoval veľmi lacno škodovku 105 S z roku 79 v pôvodnom stave. jedine boli menené blatníky vpredu a nemala R14 kolesá ale R13. nakoľko sme v rodine kedysy popri Ladách mali aj rôzne škodovky a najazdil som na nich veľa neodolal som pokušeniu a usadil za volant stroja 105 S aby som si oživil staré spomienky. to auto malo dosť rozladený motor a preto išla ešte horšie než normálne. no katastrofa. 70-80 a mal som pocit že sa rozletí, hučalo to drnčalo a nešlo. do kopca som ju rozbehol na jednotke dal dvojku a zdochol pes. keď som po asi 4 km presadol do Lady som mal pocit že sedím minimálne v lietadle a rozdiel v komforte a zvukovom prejave bol značný. a to mám len 1200vku a navyše jazdím bežne s omnoho lepšími autami ako je Lada a aj tak som mal a aj mám pocit luxusu v meritku tej doby čo o škodovke povedať nemôžem.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Jak jsem slíbil, tady je report z dnešního výletu:
Cíl byl jasný: Automuzeum v Terezíně. Ráno jsem dolil 0,5 l oleje, lehce přetáhnul hadrem a počkal na kamaráda, až přijede. Nasedli jsme a zajeli k pumpě, kde jsem vzal 17 l benzínu. Měl jsem tam lehce pod půlkou (cca 0,5 cm od půlky).
A vyrazili jsme. Před Bělou pod Bezdězem jsme zahnuli na okresky s cílem dostat se přes Dubou do Litoměřic. Protože naši odjeli do Chorvatska a vzali s sebou samozřejmě všechny map Čr (jak logické…), tak jsme jeli tak nějak podle směru. Jednou jsme se ptali na cestu a dědek asi nerozdejchal, že se ho ptají dva týpci v žiguliku, z nichž jeden má sovětskou bundu a čepici z agfánu a poslal nás blbě…
Nakonec jsme cestu našli a dojeli až do Terezína. Auto zaparkovali u muzea a prošli si ho. Muzeum nic moc. Aut tam moc nebylo, byla zaprášená a některá v nic moc stavu. Vystavené VAZy nebyly zrovna nejhezčí a s úpravami. Kdyby měl kolega Metelka velkou stodolu jako oni, tak udělá muzeum daleko hezčí. Ale jo, špatné to nebylo, okoukli jsme to a rozhodli se ještě navštívit Malou pevnost v Terezíně.
Pak následovala cesta domů. Rozhodli jsme se to vzít už po hlavní směrem na Českou Lípu, kde se to dalo trochu víc hnát a byla mnohem lepší silnice. Užili jsme si krásné výhledy.
Chvíli jsem to pučil kamarádovi, výskal si radostí a evidentně jsem ho finálně zlomil a je jen otázkou najití pěkného kousku a bude mít taky žigula Kdybyste věděli o pěkné 1500 (ideálně červené), tak pište do SZ
Kamarád z nervozity první jízdy v takovém voze zapomněl maličko zataženou ruční brzdu. Po asi 15 km jsem si toho všiml, tak jsme zastavili, disky byly trochu teplejší, ale nic hrozného. Tak jsme pak šetřili brzdy, aby vychladly a jelo se dál.
Domů jsme dojeli a v nádrži zůstalo asi 0,5 cm nad půlkou. Nevím, kolik to dělá litrů, ale na najetých 196 km, kdy jsme rozhodně nejeli na spotřebu, to žralo na můj vkus nějak málo. Nestěžuji si
Na cestě se vyskytl jen jeden technický problém a to podivné vrzající zvuky při překročení rychlosti 70 km/h. Začaly hned na začátku jízdy a měl jsem strach, aby nebylo nic s kardanem. Zběžná prohlídka očima nic divného neukazovala, takže jsme s mottem „buď to upadne, nebo si zvyknem“ pokračovali dál. Po příjezdu do Terezína jsem si všiml nedovřených pravých zadních dveří. Při zpáteční cestě se již zvuky neozývaly…
Co mě již delší dobu trochu trápí, je trocha nakapaného oleje na víku hned pod místem, kde se odvětrávací hadice klikovky napojuje na filtrbox. V něm jsem nic divného nenašel. Zítra to asi podrobněji prozkoumám, odkud to teče.
Jinak autíčko jelo skvěle, spokojeně si broukalo celou cestu, výborně chytalo, brzdilo a akcelerovalo. Objevil jsem malé flíčky rzi na hranách dveří řidiče a hraně blatníku, kde se zavírá kapota. Když tam kápnu odrezovač a v budoucnu zamáznu troškou barvy, bude to na pár dalších let stačit?
Na závěr pár fotek a jedno video:
(první dvě fota pořídil kamarád fotoaparátem, třetí a video já telefonem)
Hrdý majitel na parkovišti v Terezíně:
Majitel "с автоматом"
Na véče v Bělé pod Bezdězem. Jen taková mobilní dokumentačka, protože jsem tu tenkrát dostal vynadáno, že ho z této strany vůbec nefotím...
________________________________
A to nejdůležitější na závěr:
Odkaz na VIDEO
________________________________
Cíl byl jasný: Automuzeum v Terezíně. Ráno jsem dolil 0,5 l oleje, lehce přetáhnul hadrem a počkal na kamaráda, až přijede. Nasedli jsme a zajeli k pumpě, kde jsem vzal 17 l benzínu. Měl jsem tam lehce pod půlkou (cca 0,5 cm od půlky).
A vyrazili jsme. Před Bělou pod Bezdězem jsme zahnuli na okresky s cílem dostat se přes Dubou do Litoměřic. Protože naši odjeli do Chorvatska a vzali s sebou samozřejmě všechny map Čr (jak logické…), tak jsme jeli tak nějak podle směru. Jednou jsme se ptali na cestu a dědek asi nerozdejchal, že se ho ptají dva týpci v žiguliku, z nichž jeden má sovětskou bundu a čepici z agfánu a poslal nás blbě…
Nakonec jsme cestu našli a dojeli až do Terezína. Auto zaparkovali u muzea a prošli si ho. Muzeum nic moc. Aut tam moc nebylo, byla zaprášená a některá v nic moc stavu. Vystavené VAZy nebyly zrovna nejhezčí a s úpravami. Kdyby měl kolega Metelka velkou stodolu jako oni, tak udělá muzeum daleko hezčí. Ale jo, špatné to nebylo, okoukli jsme to a rozhodli se ještě navštívit Malou pevnost v Terezíně.
Pak následovala cesta domů. Rozhodli jsme se to vzít už po hlavní směrem na Českou Lípu, kde se to dalo trochu víc hnát a byla mnohem lepší silnice. Užili jsme si krásné výhledy.
Chvíli jsem to pučil kamarádovi, výskal si radostí a evidentně jsem ho finálně zlomil a je jen otázkou najití pěkného kousku a bude mít taky žigula Kdybyste věděli o pěkné 1500 (ideálně červené), tak pište do SZ
Kamarád z nervozity první jízdy v takovém voze zapomněl maličko zataženou ruční brzdu. Po asi 15 km jsem si toho všiml, tak jsme zastavili, disky byly trochu teplejší, ale nic hrozného. Tak jsme pak šetřili brzdy, aby vychladly a jelo se dál.
Domů jsme dojeli a v nádrži zůstalo asi 0,5 cm nad půlkou. Nevím, kolik to dělá litrů, ale na najetých 196 km, kdy jsme rozhodně nejeli na spotřebu, to žralo na můj vkus nějak málo. Nestěžuji si
Na cestě se vyskytl jen jeden technický problém a to podivné vrzající zvuky při překročení rychlosti 70 km/h. Začaly hned na začátku jízdy a měl jsem strach, aby nebylo nic s kardanem. Zběžná prohlídka očima nic divného neukazovala, takže jsme s mottem „buď to upadne, nebo si zvyknem“ pokračovali dál. Po příjezdu do Terezína jsem si všiml nedovřených pravých zadních dveří. Při zpáteční cestě se již zvuky neozývaly…
Co mě již delší dobu trochu trápí, je trocha nakapaného oleje na víku hned pod místem, kde se odvětrávací hadice klikovky napojuje na filtrbox. V něm jsem nic divného nenašel. Zítra to asi podrobněji prozkoumám, odkud to teče.
Jinak autíčko jelo skvěle, spokojeně si broukalo celou cestu, výborně chytalo, brzdilo a akcelerovalo. Objevil jsem malé flíčky rzi na hranách dveří řidiče a hraně blatníku, kde se zavírá kapota. Když tam kápnu odrezovač a v budoucnu zamáznu troškou barvy, bude to na pár dalších let stačit?
Na závěr pár fotek a jedno video:
(první dvě fota pořídil kamarád fotoaparátem, třetí a video já telefonem)
Hrdý majitel na parkovišti v Terezíně:
Majitel "с автоматом"
Na véče v Bělé pod Bezdězem. Jen taková mobilní dokumentačka, protože jsem tu tenkrát dostal vynadáno, že ho z této strany vůbec nefotím...
________________________________
A to nejdůležitější na závěr:
Odkaz na VIDEO
________________________________
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
video je milionové
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Chtěl jsem ho udělat pořádněji a i s ruskou vojenskou technikou a v armádních hadrech, kterých máme v Milovicích dost. Ale bohužel nebyl čas a prostor, tak jen takto malinko no
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Pěkný reportík z jistě hezkého výletu.
Ale úplně nejlepší je ono video. Pěkně jsem se pobavil.
Ale úplně nejlepší je ono video. Pěkně jsem se pobavil.