Dmatejova Laďka - krize
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Dmatejova Laďka - krize
Včera jsem jel s klukem na fotbal, ca 2x70km a večer pak ke švagrové, 2x35km. A děs běs. Několikrát naprosto tupé předjíždění bez rozhledu, hlavně, že se v koloně posune o 1-2 místa, předjíždění na plné, přes zebry, blinkry spíš jako scifi ... . Vrcholem byla cesta ke švagrové. Ve vedlejším městě jsem na křižovatce jsem dojel nějaký starší Golf. Jel jsem za ním asi 25km, vždy někde něco předjel, jenže já ho plynulou jízdou vždy dojel. Když jsem pak v jednom městě takovýma uličkama jel stále za ním, znervózněl a to hodně. Začal těžce zrychlovat, jel evidentně na hranici možností, já celkem na pohodu za ním. Když mi ani po druhé vesnici neujel, tak na nejbližší křižovatce dal blinkr doprava, ale na poslední chvíli to strhnul doleva ... . Ten byl určitě čistej ... . A cesta zpět? Jel jsem s ohledem na zvířátka na pohodu (bylo 00:30). Pak jsem dojel nějakou Octávku v kopci na dvouproudu 80km/h. Neuhnul. Ok. Musel jsem za ním jet asi dalších 7km. Rychlost se střídala mezi 60-80 na rovném úseku. Když přišla vesnice, tak mi to ujelo (hodně), přes 60tacho nejezdím nikdy, ani v noci. Asi 2 km za vesnicí jsem opět dojel, rychlost ca 80. Naštěstí bylo volno, tak jsem začal předjíždět, jenže ono to najednou chtělo závodit. Ale asi jsem byl rozjetý, tak na pohodu a trochu jsem to přišlápnul, abych to neměl za sebou, což se povedlo. Pak ale přišla vesnice (3km) a zas jsem to měl za sebou a najížděl na mě. Já ale nepřidával, proč, když tam jsou radary. Tak mě boreček předjel. A karma je svině. Blik poprvé, blik podruhé ... . Já pak odbočoval na jiný směr, tak mi to už bylo jedno ... . Honza
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Tak v Rusku se jezdí ještě vyšší liga
https://www.youtube.com/watch?v=dhXKmjecT6c
Zebry ctím, tady je jedna výborná v Plzni kolem Plazzy na Pětatřicátníky a doleva na Lochotín, je vytažená hodně dopředu, aby obzvlášť kamiony neničily tramvajový koleje, takže jí běžně lidi "řežou" klidně o pět metrů doleva.
V noci jezdím taky pomalu, člověk nikdy neví, kdy na něj co vyskočí, Pátrač by mohl vyprávět. Zvlášť u rodičů nebo tady v okolí, na západ jsou hodně lesy a pole a zvěř se chodí krmit. Zajíci, králíci, srny, jeleni, kuny, lišky, kočky, po příjezdovce přede mnou tuhle hopkal potkan nebo co to bylo, ale nejhorší jsou asi nutrie, ty svině se chovají, jako že jim všechno patří a absolutně je nezajímá, že něco jede. Ale občas tu někdo nějakou přejede a ony se pak třeba měsíc dva na tom místě neobjeví; zásadně ve skupince. No a taky nám tu řádí bobr, ale toho nikdy nikdo nepotká, ani chytit se nenechá. Jen likviduje stromy kolem rybníka a vraj hrozí, že se provalí "člověčí" hráz, protože on má jinou představu.
Jinak Laďka má teda technickou platnou, já si hraju na zedníka, takže auta teď musí zase chvíli sloužit bez péče. Což asi nebude jen tak
https://www.youtube.com/watch?v=dhXKmjecT6c
Zebry ctím, tady je jedna výborná v Plzni kolem Plazzy na Pětatřicátníky a doleva na Lochotín, je vytažená hodně dopředu, aby obzvlášť kamiony neničily tramvajový koleje, takže jí běžně lidi "řežou" klidně o pět metrů doleva.
V noci jezdím taky pomalu, člověk nikdy neví, kdy na něj co vyskočí, Pátrač by mohl vyprávět. Zvlášť u rodičů nebo tady v okolí, na západ jsou hodně lesy a pole a zvěř se chodí krmit. Zajíci, králíci, srny, jeleni, kuny, lišky, kočky, po příjezdovce přede mnou tuhle hopkal potkan nebo co to bylo, ale nejhorší jsou asi nutrie, ty svině se chovají, jako že jim všechno patří a absolutně je nezajímá, že něco jede. Ale občas tu někdo nějakou přejede a ony se pak třeba měsíc dva na tom místě neobjeví; zásadně ve skupince. No a taky nám tu řádí bobr, ale toho nikdy nikdo nepotká, ani chytit se nenechá. Jen likviduje stromy kolem rybníka a vraj hrozí, že se provalí "člověčí" hráz, protože on má jinou představu.
Jinak Laďka má teda technickou platnou, já si hraju na zedníka, takže auta teď musí zase chvíli sloužit bez péče. Což asi nebude jen tak
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Dmatejova Laďka - krize
Na to by som sa nespoliehal, raz som skoro druhý krát zrazil bobra. Poprvé ho sundal nejaký mameluk v jakomsi koncerne.dmatej píše: No a taky nám tu řádí bobr, ale toho nikdy nikdo nepotká, ani chytit se nenechá.
S odstupom dva metre od kadávru sa mi podarilo zastaviť, vystúpil som, uistil som sa, že sú všetci okrem bobra v poriadku a keďže boli, tak som borca rovno zjebal, že stojí pri aute jak úd v teplej vode a trojuholník nikde. Vraj ho nevedel nájsť, zrejme ho šokoval obrovský rozsah jeho kufra. Obhajoval sa tým, že zaparkoval auto tak, aby osvetlovalo mrcinu, akurát to svietilo do očí a oslepovalo. Po telefonáte na 158 ho uistili, že poisťovni nebude vadiť, keď to odprace, tak to ukopol nabok.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Dmatejova Laďka - krize
Ja sem uz asi uplne zblbej, ale v rusku se jezdi vlevo a "do hajzlu" se rekne "fuck" ?dmatej píše:Tak v Rusku se jezdí ještě vyšší liga
https://www.youtube.com/watch?v=dhXKmjecT6c
VAZ 2104 1.3 1989
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Je v tom namíchaná minimálně Anglie a USA (myslím, ale že i Japonsko). Nechápu, proč v titulku je pouze Rusko :/JmJ píše:Ja sem uz asi uplne zblbej, ale v rusku se jezdi vlevo a "do hajzlu" se rekne "fuck" ?dmatej píše:Tak v Rusku se jezdí ještě vyšší liga
https://www.youtube.com/watch?v=dhXKmjecT6c
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Detailisto, jako kdybys nevěděl, že magoři jsou všudeJmJ píše:Ja sem uz asi uplne zblbej, ale v rusku se jezdi vlevo a "do hajzlu" se rekne "fuck" ?dmatej píše:Tak v Rusku se jezdí ještě vyšší liga
https://www.youtube.com/watch?v=dhXKmjecT6c
Dneska jeden na D5 zaparkoval Feldu přímo uprostřed na svodidla
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Krize Laďky pominuly, spotřeba se jaksi snížila k 8,5, anžto jsem zaútočil pajcrem na zatuhlé přední brzdy, které se chystám vyměnit, ale nemám čas a náladu, navíc destičky se blíží železu, ale ještě tam nejsou
Asi si sestřihám video ... anžto jsem vyměnil zásuvku za Made In PRC, takže teď provozuju normálně kameru
Beruška je mimo provoz, Punto nechci týrat, takže Laďka najíždí kilometry. Není stále optimálně seřízená, ale jezdí. No a k Berušce sousední téma ...
Každopádně aktuálně hrozí, že pojedu příští týden trasu Přehýšov - Kraków - Ladasraz - Přehýšov. Mezitím Přehýšov - Polička - Přehýšov. A pak ještě Přehýšov - Kobeřice ... to ty kilometry naskáčou
Asi si sestřihám video ... anžto jsem vyměnil zásuvku za Made In PRC, takže teď provozuju normálně kameru
Beruška je mimo provoz, Punto nechci týrat, takže Laďka najíždí kilometry. Není stále optimálně seřízená, ale jezdí. No a k Berušce sousední téma ...
Každopádně aktuálně hrozí, že pojedu příští týden trasu Přehýšov - Kraków - Ladasraz - Přehýšov. Mezitím Přehýšov - Polička - Přehýšov. A pak ještě Přehýšov - Kobeřice ... to ty kilometry naskáčou
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Poznatek - vyměnil jsem cívku Master Sport (nějakých 8 let? Začalo reznout jádro, indukčnost zřejmě upadla) za cívku NGK (Made in Poland) pro Samaru. Laďka má elektronické zapalování, na MS jsem měl ale odpor, tady není a nedal jsem ho tam. Jsem zvědav, co to vydrží - cívce to zjevně nedělá nic špatného, naopak to zapálí jakoukoliv koncentraci směsi, ale spíš si říkám, že to dlouho nevydrží palec rozdělovače. Kladívko tam není, ale palec je pořád něco, kde vzniká škvíra a lítají blesky
Další poznatek - nejmenovaný slavný plzeňský servis nadával na karbec 2105-xxxx-02, čili i pro 2101 s podtlakem, poslední verze. Až teď jsem se podíval do Tůmy, je tam popsaný a rozepsaný, pochopil jsem, proč se to tak špatně seřizuje - on se totiž "seřizuje sám", resp. jako u původního je tam šroub na bohatost, je ale mini, prostě omezuje přísun benzínu. No a pak je tam ten, který je na ještě novějších karbecech "zapečetěný" (i v Tůmovi v uvozovkách), a ten řídí "množství" směsi vzduchu a benzínu, příchozího od prvního šroubu. Škvíra je veliká, a co jsem vypozoroval, největší vliv to vůbec nemá na otáčky, ale na setrvačnost otáček po sundání nohy z plynu. Málo - motor chcípne, moc - otáčky padají dlouho. Dává to smysl - sundám nohu, prudce se zavřou klapky v sání, motor ale má otáčky, tak si nacucne benzínu, ale pak potřebuje ustát volnoběh. Jinak řečeno slouží to k překonání přechodových jevů, ne tak úplně k seřízení volnoběhu (ale to množství benzínu na něj má zásadní vliv).
Ještě před posledním seřizováním - motor běžel pěkně, ale když jsem ho nechal běžet asi 5 minut, nakonec chcípnul. Je to trošku magie, vydrží to mnohem horší kombinace seřízení než originál, ale když to není ono, stejně se to projeví.
Další poznatek - nejmenovaný slavný plzeňský servis nadával na karbec 2105-xxxx-02, čili i pro 2101 s podtlakem, poslední verze. Až teď jsem se podíval do Tůmy, je tam popsaný a rozepsaný, pochopil jsem, proč se to tak špatně seřizuje - on se totiž "seřizuje sám", resp. jako u původního je tam šroub na bohatost, je ale mini, prostě omezuje přísun benzínu. No a pak je tam ten, který je na ještě novějších karbecech "zapečetěný" (i v Tůmovi v uvozovkách), a ten řídí "množství" směsi vzduchu a benzínu, příchozího od prvního šroubu. Škvíra je veliká, a co jsem vypozoroval, největší vliv to vůbec nemá na otáčky, ale na setrvačnost otáček po sundání nohy z plynu. Málo - motor chcípne, moc - otáčky padají dlouho. Dává to smysl - sundám nohu, prudce se zavřou klapky v sání, motor ale má otáčky, tak si nacucne benzínu, ale pak potřebuje ustát volnoběh. Jinak řečeno slouží to k překonání přechodových jevů, ne tak úplně k seřízení volnoběhu (ale to množství benzínu na něj má zásadní vliv).
Ještě před posledním seřizováním - motor běžel pěkně, ale když jsem ho nechal běžet asi 5 minut, nakonec chcípnul. Je to trošku magie, vydrží to mnohem horší kombinace seřízení než originál, ale když to není ono, stejně se to projeví.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).