Re: Dmatejova Laďka - krize
Napsal: čtv úno 21, 2019 22:08
Som dneska prošel opáčkem TK, takže zase za 23 měsíců. Zase se nelíbily zadní brzdy, ručka superručka, ale normálně kopou. Bubny jsou nový (AvtoVAZ!), pakny nový ze syslátů, poloosy nový asi 4 roky (AvtoVAZ!), při brždění z 90 klidně můžu pustit volant a nevyletím do pangejtu a nic nekope. Jen když se šourám na semaforech, někdy je něco cítit.
A taky mi přijde, že někdy hučí zadek, tak mě napadlo ... i když se vyřadí kvalt, dif a kardan se točí ... nemůže to dělat ložisko na kardanu?
Na TK přece vůbec nepoznají, co brzdí, poznají jen, že brzdný účinek "skáče". Co to dělá z toho vyčíst nejde. A navíc logicky když v 90 dupnu na brzdy, účinek brzd je řádově vyšší než vliv čehokoliv v pohonu, takže to skákání "zastíní". Na brzdě technik nijak zvlášť brzdit nezkoušel, jen to tak šolíchal a soustředil se na to kolísání. Nejspíš zlozvyk z předokolek ... kde fakt nic krom bubnu a ložiska není.
Uvažuju správně?
Jinak veselá příhoda z cest - v Touškově mě v obci předjel Ford Ka s nějakým cucákem, jel asi 80 a já mu tam vjel sice s rezervou, ale musel zpomalit na mých 50, tož což, předjel a nikoho nezabil (úzký, děcka). Jel jsem dál, v Kozolupech projel kolem radaru 77, já 49, na stopce nezastavil, já jo, pak jel asi 60-70, já začal tak nějak ze zvědavosti zrychlovat, takže ostrá pravá za křižovatkou 40, pak 50 ... za koncem obce před tunelem 80, on už v tunelu. Před tunelem zpomaluju, koukám na zrkadlo, dvojka, plnej, a jedem
Ten exot měl jednak světla seřízený tak, že nic neviděl, takže jezdil dost nepředvídatelně, chvíli dupal na plyn a co chvíli brzdil, jezdil prostředkem a když něco jelo proti němu, začínal jsem trnout, a to jsem byl snad 300m za ním. Jednou na něj někdo bliknul. Každopádně před Myslinkou jsem ho dojel, přes Myslinku mi ujel (viděl ), na kopci nad Myslinkou jsem ho zase dojel ... dolů jel 130 a já taky, chválím, že včas začal blikat i zpomalovat, tak jsem si nechal odstup ... na Nýřany je blbá odbočka ve svahu, štěrk, díry ... procoural křižovatku a dupl na to, ale já zpomalil jen na 40, 3-2 ... a Kumha nepustily, čekal jsem, že to aspoň klouzne, ale nic, akorát jsem ho hned za odbočkou málem přejel
V Nýřanech brzdil před obcí na "vlně" až na 30, na přejezdu krokem, ale na stopce nezastavil. Přes Nýřany jel už 50, kupodivu, asi ho tu už někdy zastavili ... zpětně mě napadá, že jsem měl jet za ním na ONO a seřídit mu aspoň ty světla, aby věděl, kde má silnici ...
Jinak ráno mě v Nýřanech bral novej placatej mergl proti kamionu objíždějícímu stojící auto, i dál jel jako prase, v Tlučné předjížděl na plné ... asi 8 aut až do Plzně, 90 v obcích ... no a u Plazy si stoupnul do zablokovanýho pruhu a já projel kolem něj 50 pruhem volným. Celou cestu jsem se šoural, předjel jsem jediný auto, který jezdilo i mimo obec 40-60. Na úseku Nýřany-Tlučná-Vejprnice-Plzeň se spěchat nedá ... trasa přes Myslinku je jiná ... přes Stod se jede sice rychle, ale dohnat se taky většinou nedá nic: kamiony.
Mávají mi opilci, mávají mi děti, hele, žigulík v Plzni je teď prostě legenda
P.S.: Spotřeba 9,97, většinou jezdím pomalu, ale ... posraný zkurvený nový víčko nádrže netěsní, takže čert ví, jestli litr z těch 30 neskončil na zemi ... nevim. I tak by to bylo jen 0,33 litru. Asi začneme experimentovat s tryskami ... předstih jsem dneska stáhnul na nějakých 9, asi půjdu ještě níž, jak s tím jezdím víc, začínám tušit, že lampa je jedna věc, ale se správným předstihem motor "nehupká". Jede to ale dobře bez ohledu na předstih, byť 160 jako předchozí motor to auto nedá ani omylem (to ani zkoušet nechci, tenhle motor si musím hýčkat, než dodělám barák a někoho schopného nechám "obnovit" ten předchozí ...
Každopádně Laďka tu ještě chvíli pobude, veteránistům a přátelům trojúhelníčků navzdory
A taky mi přijde, že někdy hučí zadek, tak mě napadlo ... i když se vyřadí kvalt, dif a kardan se točí ... nemůže to dělat ložisko na kardanu?
Na TK přece vůbec nepoznají, co brzdí, poznají jen, že brzdný účinek "skáče". Co to dělá z toho vyčíst nejde. A navíc logicky když v 90 dupnu na brzdy, účinek brzd je řádově vyšší než vliv čehokoliv v pohonu, takže to skákání "zastíní". Na brzdě technik nijak zvlášť brzdit nezkoušel, jen to tak šolíchal a soustředil se na to kolísání. Nejspíš zlozvyk z předokolek ... kde fakt nic krom bubnu a ložiska není.
Uvažuju správně?
Jinak veselá příhoda z cest - v Touškově mě v obci předjel Ford Ka s nějakým cucákem, jel asi 80 a já mu tam vjel sice s rezervou, ale musel zpomalit na mých 50, tož což, předjel a nikoho nezabil (úzký, děcka). Jel jsem dál, v Kozolupech projel kolem radaru 77, já 49, na stopce nezastavil, já jo, pak jel asi 60-70, já začal tak nějak ze zvědavosti zrychlovat, takže ostrá pravá za křižovatkou 40, pak 50 ... za koncem obce před tunelem 80, on už v tunelu. Před tunelem zpomaluju, koukám na zrkadlo, dvojka, plnej, a jedem
Ten exot měl jednak světla seřízený tak, že nic neviděl, takže jezdil dost nepředvídatelně, chvíli dupal na plyn a co chvíli brzdil, jezdil prostředkem a když něco jelo proti němu, začínal jsem trnout, a to jsem byl snad 300m za ním. Jednou na něj někdo bliknul. Každopádně před Myslinkou jsem ho dojel, přes Myslinku mi ujel (viděl ), na kopci nad Myslinkou jsem ho zase dojel ... dolů jel 130 a já taky, chválím, že včas začal blikat i zpomalovat, tak jsem si nechal odstup ... na Nýřany je blbá odbočka ve svahu, štěrk, díry ... procoural křižovatku a dupl na to, ale já zpomalil jen na 40, 3-2 ... a Kumha nepustily, čekal jsem, že to aspoň klouzne, ale nic, akorát jsem ho hned za odbočkou málem přejel
V Nýřanech brzdil před obcí na "vlně" až na 30, na přejezdu krokem, ale na stopce nezastavil. Přes Nýřany jel už 50, kupodivu, asi ho tu už někdy zastavili ... zpětně mě napadá, že jsem měl jet za ním na ONO a seřídit mu aspoň ty světla, aby věděl, kde má silnici ...
Jinak ráno mě v Nýřanech bral novej placatej mergl proti kamionu objíždějícímu stojící auto, i dál jel jako prase, v Tlučné předjížděl na plné ... asi 8 aut až do Plzně, 90 v obcích ... no a u Plazy si stoupnul do zablokovanýho pruhu a já projel kolem něj 50 pruhem volným. Celou cestu jsem se šoural, předjel jsem jediný auto, který jezdilo i mimo obec 40-60. Na úseku Nýřany-Tlučná-Vejprnice-Plzeň se spěchat nedá ... trasa přes Myslinku je jiná ... přes Stod se jede sice rychle, ale dohnat se taky většinou nedá nic: kamiony.
Mávají mi opilci, mávají mi děti, hele, žigulík v Plzni je teď prostě legenda
P.S.: Spotřeba 9,97, většinou jezdím pomalu, ale ... posraný zkurvený nový víčko nádrže netěsní, takže čert ví, jestli litr z těch 30 neskončil na zemi ... nevim. I tak by to bylo jen 0,33 litru. Asi začneme experimentovat s tryskami ... předstih jsem dneska stáhnul na nějakých 9, asi půjdu ještě níž, jak s tím jezdím víc, začínám tušit, že lampa je jedna věc, ale se správným předstihem motor "nehupká". Jede to ale dobře bez ohledu na předstih, byť 160 jako předchozí motor to auto nedá ani omylem (to ani zkoušet nechci, tenhle motor si musím hýčkat, než dodělám barák a někoho schopného nechám "obnovit" ten předchozí ...
Každopádně Laďka tu ještě chvíli pobude, veteránistům a přátelům trojúhelníčků navzdory