Stránka 27 z 58

Napsal: stř čer 03, 2009 18:20
od Puhi
mám tam teraz webra 2106 a nepociťujem zmenu oproti ozónu, na obidve plne otvorené klapky určite nie :lol: na prvú možno max viac žere ako ozon :lol:

Napsal: stř čer 03, 2009 19:07
od Maysner
Puhi píše:Teepee, tak to díky, od teba to poteší :shock: :D Ono to auto som nejak upravovať nechcel... ale keď som ju už nabúral, bolo jasné že sa trochu "prikrášli" :roll:
ps. ani bez spojlera to viac nešlo :lol:
co jsem tak zkoumal tak by trchu na proudeni vzduchu pomohlo urezat ten plech co je na cele pod naraznikem. vsechno to musi obyhat naraznik. takto by mel vzduch cestu naprimo dolu. ale asi to bude jen pro pocit. vyraznej efekt se od toho ocekavat neda :lol:

Napsal: čtv čer 04, 2009 06:28
od Teepee
Saša píše:"Konečná" rychlost našich aut je daná odporem vzduchu a jen minimálně úpravou výkonu motoru . Ať se budete snažit jakkoli , projeví se to ve zrychlení , ale nikoli v maxinálce . Odpor vzduchu roste se "čtvercem" rychlosti , jak já říkám "paprťálou" (prostě exponenciálně) .
Prostě řečeno za bezvětří to pojede +-150 a další podle toho "odkud a kolik" fouká . S tím nic nenaděláte !
Maysner píše:co jsem tak zkoumal tak by trchu na proudeni vzduchu pomohlo urezat ten plech co je na cele pod naraznikem. vsechno to musi obyhat naraznik. takto by mel vzduch cestu naprimo dolu. ale asi to bude jen pro pocit. vyraznej efekt se od toho ocekavat neda :lol:
:dontknow: Saša přišel s tím, že krabice prostě pojede svou maximální rychlost a úprava výkonu motoru na to má minimální vliv. :wink:
Já si to nemyslím, proto bych tam rozhodně ten spojler nechal, sluší mu. Můj návrh uřezat ho byla nadsázka, proto byly tyhle smajlíky :wink: :lol:
Puhi, myslím, že když už jsi na tom autě takhle máknul karosářsky, že ten motor dotáhneš podle svých představ, chce to nějaký ten časoprostor (všechno není hned), sehnat možnosti (kdo poradí, a poshnánět věci) a něco peněz.
Rozhodně dám přednost autu, které vypadá jak po dědoušovi a přitom je v tom schovanej potenciál, než autu, které vypadá kdoví jak a přitom prd, prd cililink.

Napsal: čtv čer 04, 2009 16:13
od Saša
Teepee píše:Saša přišel s tím, že krabice prostě pojede svou maximální rychlost a úprava výkonu motoru na to má minimální vliv.
Já si to nemyslím,
Bohužel je to "smutná" pravda . Něco se dá udělat s převody a tím posunout otáčky motoru vůči rychlosti trochu jinam .
Spojler tam nechte , vypadá pěkně . Se zákony aerodynamiky nelze jednoduše bojovat výkonem motoru . Konečná rychlost je daná u "normálního" auta jeho odporem vzduchu .
Už dávno se dělaly na Ladách testy a na 100Km/h stačí 22hp . ale 200 nepojede ani se 100Hhp .
Ps: Krásný příklad byl Titanic . Jel se svým výkonem 50 000hp cca 22 uzlů , kdyby měl jet o 5 uzlů víc potřeboval by dalších 55 tisíc hp navíc ! Tam sice platí zákony hydrodynamiky ale ve vzduchu je to obdobné .
Hezky je to také vidět u UL letadel která se stejným motorem létají diametrálně jinejma maximálníma rychlostma (140 ale i 320 km/h) vše je dáno pouze aerodynamikou .

Napsal: čtv čer 04, 2009 16:51
od Atex
Saša píše:ale 200 nepojede ani se 100Hhp .
taky myslim ... ja jsem pretocil tachometr na 16kove prevodovce a diferaku 4,1:1 .... ale vic nez 170 opravdovych tam 100% nebylo ... a to sem melo nejakych 7500 ot/min

Napsal: čtv čer 04, 2009 16:55
od jakke
170 je taky dost na zabití :P

Napsal: čtv čer 04, 2009 17:49
od Lada Rider
ja to rozbehnem na 180 tacho na 5q, ale kolko som isiel neviem, motokar na dialnici na volakom cestnom endure mi nemohol ujst :D

Napsal: pát čer 05, 2009 12:27
od mayo456
A co je potom pravdy na tom ze kedysy okruhove lady lietali po okruhu kolo 200 km/h?? Myslim ze metalex jeden alebo dva take typy postavil.

Napsal: pát čer 05, 2009 12:50
od Malda
Dyt Majo psal, ze dal s kombikem 198 podle GPS

Napsal: pát čer 05, 2009 17:08
od Štěpán
mayo456 píše:A co je potom pravdy na tom ze kedysy okruhove lady lietali po okruhu kolo 200 km/h?? Myslim ze metalex jeden alebo dva take typy postavil.
Počítej se mnou...
Na 100km/h potřebuješ 27kW, takže na 200km/h potřebuješ cca 108 - 110kW. Já jsem měl pod kapotou cca 73kW ( spíš tak 70 :roll: ) a dokázal jsem tu ladu rozhejbat na skutečných cca 175km/h. Kolik měli metalexový káry? Pokud vím, tak cca od 120 do 150kW.

Napsal: pát čer 05, 2009 19:39
od Maysner
seriovou 1.7ku, jen s madarskym vyfukem, jsem mel 174 realnych. bohuzel z kopce. ale na rovince se dostanu cca ke 160-165, kdyz je delsi. mrtvej motor :(

Napsal: úte čer 09, 2009 17:29
od Puhi
dnešná nuda :lol:

Napsal: stř čer 10, 2009 18:15
od Michael 4x4
to si sa musel sakramesky nudiť :lol:
od čoho to bolo dobré?

Napsal: stř čer 10, 2009 19:14
od Puhi
odišla trojpáčka, stretávačky nešli, sviňa je to :lol:

Napsal: stř čer 10, 2009 19:19
od Cory
ja by som svoju vymenil tiez, len mne volant nechce zaboha vonku :D