Stránka 27 z 109
Napsal: stř úno 01, 2006 11:07
od Skalouš
Nechceš zkusit ukecat Mělník k zapůjčení těch pochystátorů?
Ale chápu, že je to jen o ztraceném čase x penězích....
Když já pořád letos váhám mezi další novou Ladou a nebo starší 9 místnou Fordkou.....
Napsal: stř úno 01, 2006 11:58
od Jiri
Nehodí se mi sice ted kupovat autak.... ale kdyz bylo zatezko panum v melniku zvednout autak a kouknout se na stav katalyzatoru a rekli ze po 86 000km muze byt na konci zivotnosti a at si ho nehcam nekde vyndat. tak prece pred nima nepolezu po kolenou, nebudu cekat az budou mit za dalsi mesic cas a nebudu se doprosovat oprav. BTW co se posere priste?
Kydsi jsem uvazoval o tom ze do lady necham dat klimatizaci, ted jsem rad ze jsem do toho tech 50000 nenacpal...
Napsal: stř úno 01, 2006 12:03
od Wolf
Jiri to je smutna zkusenost, nicmene ja bezne kat vyndavam (krom technicke) a vliv na spotrebu to nema, tak si myslim, ze se jenom vymlouvali. W.
Napsal: stř úno 01, 2006 12:10
od Skalouš
To je z mého pohledu jediná a hlavní chyba Lady. Buď být s Mělníkem za dobře, nebo koupit jiné auto. U mě je o trochu jiná situace tím, že jsem Ladu koupil přímo od CS auto. Mám pak větší (minimálně morální) právo na mělnickej servis. Navíc po demontáži plynu se mi na motoru objevila jen jediná závada a to byla špatná svíčka Denso. Když tam ten plyn fyzicky není (není důležité zda je odpojen nebo ne), tak se komukoli lépe vysvětluje, že závada není v LPG. A servisáka to motivuje k tomu, případnou závadu hledat v tom, co zná a nesvalovat to na část auta, kterou nezná.
Napsal: stř úno 01, 2006 12:10
od Jiri
Wolfe, funkci kat ma na spotrebu vliv minimalni ale pokud mas kat kterej je trochu ucpanej.... tak auto nejede a zere...a ucpat se muze tim ze diky jine poruse "vyhori"
No a jedinym krokem co muzu jako zakaznik udelat je priste do takoveho servisu nechodit.
Napsal: stř úno 01, 2006 12:10
od Erik
Wolfe, a to, že vyndáš kat nevadí řídící jednotce? Nebo se to musí nějak "ochcat"?
Napsal: stř úno 01, 2006 12:16
od Myso
Erik píše:Wolfe, a to, že vyndáš kat nevadí řídící jednotce? Nebo se to musí nějak "ochcat"?
wolfova striekacka nema lambdu za katom, takze si to ani nevsimne...
Napsal: stř úno 01, 2006 12:18
od Erik
A já ji tam mám???
Podle čeho to poznám? Musím pod vůz?
Napsal: stř úno 01, 2006 12:22
od Skalouš
Jiří má taky jen jednu lambdu. Já mám bohužel už dvě.
Je to rozdíl mezi Euro 2 a Euro 3. Ta druhá jen práská řídící jednotce, zda kat funguje, nebo ne. Jinak by tam neměla být k ničemu.
Napsal: stř úno 01, 2006 12:25
od Erik
Euro 2 = S2 (v malém techničáku)? Jestli ano, tak bych mohl kat vyhodit a jezdit bez něj až do další technické? Ale asi je třeba něčím ho nahradit, ne?
Napsal: stř úno 01, 2006 12:31
od Skalouš
Kusem trubky se stejnými přírubami jako má kat, Ekologu.
Napsal: stř úno 01, 2006 12:40
od Erik
Já se jenom ptal
Napsal: stř úno 01, 2006 12:41
od Skalouš
Promiň, to nebyl útok.
Napsal: stř úno 01, 2006 12:44
od Erik
To mě ani nenapadlo, že by to byl útok
ale znáš to ekologie je dobrá věc, ale ekonomie je ekonomie...
Napsal: stř úno 01, 2006 12:49
od Skalouš
Souhlas. Kat je za 12000kč a ve skříni se neopotřebovává a může být každé dva roky vyvenčen k technické prohlídce. Nejlíp jsou na tom "krabicáři", neb si mohou koupit rovnou celé výfukové potrubí bez katu ze starších modelů a nemusej bastlit náhradu za kat....
Kdo nás práskl? L.