Napsal: ned črc 13, 2008 19:12
Hm, hm Honza má pravdu ten CityBus je opravdu pěkné vozidlo
http://www.ikarusbus.cz/historie/ik261.jpg

http://www.ikarusbus.cz/historie/ik261.jpg

No, na to, že je to vůz domácí produkce tak tedy početně nic moc proti Ikarusu 280 ve své doběHonza 21061 píše: Všechno bylo rájem Ikarusů, než dorazily kloubové Karosy
No vida, měls říct, když mi jezdíš pod okny v práci, zkontroloval bych Ti tu cedulku.Honza 21061 píše:Včera jsem si báječně zajezdil... Samozřejmě se svým přiděleným mazlem 7348, měl jsem "šejdra" na lince 195. To je další z delších linek v Praze, ze Zahradního města, přes Malešice a Libeň až nahoru za Prosek, končí na Avii Letňany.
Hm, ano. Nepřečtu si ani názevzdenda píše:Jo, jinak vyšla kniha"Az Ikarus évszázados törtenéte"stručný popis-Nádherná, vynikající, úžasné, prostě o Ikarech. Nedá se to popsat:-)
Tak to je na mě moc. Ale mám poct že se spotřeba měří metodikou EHK. Což by mělo být plně obsazené vozidlo jedoucí 2/3 rychlostí z maximální rychlosti vozidla na vzdálenost 1 km.Jura Baran píše:Pánové, mám takovou prosbu, protože autobusům vůbec nerozumím, potřeboval bych vědět, jaké je spotřeba běžně uřívaných autobusů v MHD a jako metodikou se zjišťuje. Bohatě mi postačí ozančení příslušné směrnice EU. A kdyby snad někdo věděl, jaká je spotřeba a jak se zjiš'tuje u speciálních autobusů (nemajících homologaci k provozu na pozemních komunikacích a pohybujících se v uzavřených areálech), bylo by to úplně super.
Jéééé, já chci taky, ale moje VAZidlo tak daleko nedojedezdenda píše:Tak jsem byl minulý týden v MLR. Úžasné, jízdy Ik 280T a ZIU9 nemají chybu, hlavně styl jízdy. Prostě pedál jízdy do 2 sec položit na podlahu a jeď, co to dáProstě fantasie...
Samý Ikarus 280 a 260...