Stránka 25 z 106

Napsal: stř dub 27, 2005 10:32
od Luděk Musil
Jiri píše:ted resim kde se mi ztraci voda z chlazeni........(
Ten problém mám taky (cca 2měsíce/1litr). Před týdnem jsem narazil na prosakující "eska"pásku - výměna za stahovací objímku - sucho a chladivá kapalina stále (asi) ubývá. Jinak vše OK - tedy kolem viditelných a hmatatelných spojů trubka-hadice. L.

Napsal: stř dub 27, 2005 11:51
od Jiri
no u me je to 1 litr na cca 100km (nebo den).. louze pode mnou neni, olej v motroru je v pohode budu to muset dukladne prohlidnout!

Napsal: stř dub 27, 2005 12:02
od Luděk Musil
Jiri píše:no u me je to 1 litr na cca 100km (nebo den).. louze pode mnou neni, olej v motroru je v pohode budu to muset dukladne prohlidnout!
:D Hele a nechlastáš to náhodou :?: :D :D . L.

Napsal: stř dub 27, 2005 12:09
od Skalouš
Litr na 100km bez louže?
Kdyby to šlo hlavou nebo tam někde, tak to už "musí" zabarvit kouř, nebo hýbat s teplotou.
Máš tam vodu, nebo nemrzku? Voda, kdyby za jízdy kapala na nějaké teplejší místo, by se mohla odpařit beze stopy.....
Zkouším uvažovat, ber to s rezervou...

Napsal: stř dub 27, 2005 12:22
od Wolf
Jiri píše:no u me je to 1 litr na cca 100km (nebo den).. louze pode mnou neni, olej v motroru je v pohode budu to muset dukladne prohlidnout!
A "nepije" to zvukova isolace pod motorem? Nevim, jak to u 110 rady je, ale hranata rada strikacek tam ma takovy sendvicovy molitan a kdyz mi kapala pumpa, tak to stacilo vysat a kdyz jsem ty dekly demontoval, tak z toho teklo jako z kropicky. W.

Napsal: stř dub 27, 2005 12:34
od Jiri
no myslim ze se to nejvic ztraci kdyz se to pri vecernim navratu domu natlakuje nez zapne vetrak pri popojizdeni v kolone...... snad to vydrzi az do vikendu, pak to budu resit :-(
doufam ze to netece nekde okolo topeni,, tam by to videt nebylo blbe se tam muze :-(

Napsal: čtv dub 28, 2005 11:53
od franta
Jiří 50000kč to nebude, ale do 10000kč se to vejde. S tou vodou pokud Ti neteče do motoru, tak to nech natlakovat a oni Ti zjistí kde to teče, já osobně typuju topení nebo někde kolem. Jestli jsem to pochopil dobře, tak když je auto v klidu kapalina neubývá a pod autem nic není. Pokud auto funguje tak funguje topení tam to bude týct a odtéká to během jízdy pod auto, takže Ty nic nevidíš. Doufám, že mám pravdu, jinak nevím.
Franta

Napsal: čtv dub 28, 2005 12:07
od Jiri
no ja jedu do melnika az 9.5. tak s tim neco musim udelat uz o vikendu:-))

Napsal: čtv dub 28, 2005 18:57
od Skalouš
Obecně pokles ceny ojetiny je vždy výrazně menší.

Vybral jsem z tabulky od speedyho extrémy a zjistil jsem, že v tomto ohledu je Lada celkem průměrná:
Za dva roky provozu to bude:
Fabia combi 71% původní ceny
Lada 50%
Honda Legend 24%

Teď mám 3 roky a 77tkm a celkem pohoda. (nechci to ovšem zakřiknout. :-))

Já na auto nekoukám moc jako na hodnotu, ale jako na "spotřebák".
Navíc mi žádné auto nestojí za to, abych třeba při parkování dával pozor do čeho a jak rychle najedu. Tudíž už teď je ta moje plečka hodně otlučená. Kdybych se na auto koukal jako na majetek, musel bych se o něj starat tak, aby pokles jeho ceny byl co nejmenší.
A zařadil bych se tak do kagorie "leštič", což jsou lidi, kteří mi pekelně pijou krev, neboť mě občas vidí při parkování a můžou se posr... :-)

Nové auto se mi "vyplatilo" v okamžiku, kdy mi ho bratranec 3 měsíce staré zbořil se škodou cca 50-60tisíc. Pojišťovna zaplatila celou opravu.
U staršího auta je tohle slabší. I když to máš v super stavu, nikdy se to nedá slušně pojistit. Navíc jsem ho měl na tříletý leasing. Představa, že si koupím na tříletý leasing starší Ladu za 100tkč a po třech měsících mě někdo zboří za 60tkč je z mého pohledu dost nepříjemná. Budu v tom okamžiku dlužit leasingovce ještě cca 80tkč a budu hledat, kde vzít těch 60tisíc na opravu.... Takhle jsem vytáh 5tkč jako spoluúčast, zbytek mě nezajímal a za týden jsem byl zase na kolech.

Napsal: čtv dub 28, 2005 19:05
od dmatej
No, když hodnotíš ztrátu peněz, neber podíl, ale rozdíl. Za 3 roky přijdeš i u fabie o 100 tisíc. Je to 1:1.

S tou ojetinou máš pravdu, ale má to háček. Téměř na beton nelze poznat, jak dobře nebo jak zle na tom ta ojetina je. Pak jsou tři možnosti:
1) Máš štěstí na dobrý auto
2) Máš smůlu na auto, ale prodávající ti uzná reklamaci
3) Máš velkou smůlu a buď si to zaplatíš, nebo se budeš s prodávajícím tahat po soudech, nebo obojí.

Která varianta nastane ve chvíli koupě nevíš.

A právě o tom to je - kdybys to věděl, asi bychom to tu tak dlouho nerozpitvávali a bylo by to jasný.

Napsal: čtv dub 28, 2005 19:11
od Skalouš
U tý Hondy bych to nešacoval na 100tisíc. :-)

Napsal: čtv dub 28, 2005 22:23
od Ctirad Vyskočil
speedy
Myslím,že při koupi auta si člověk musí taky rozmyslet jestli chce nové nebo ojeté,za jakým účelem si auto kupuje(rodinné či i k podnikání) a na jak dlouho s ním počítá.Takže mě zajímá pořizovací cena,cena náhr dílů,spotřeba,odolnost proti korozi,poruchovost,případně další věci.Když chci rodinné auto a najezdím kolem 15 000-20 000 km ročně(do práce to mám kousek pěšky),tak si jistě nekupuji auto na 3 roky.A co se týká úbytku hodnoty,tak bych to neviděl v procentech,ale v korunách.Jestli si koupím auto za 250 000 a tratím za 3 roky cca 130 000,tak je to přibližně 50%.Jestli koupím auto za 400 000 a tratím za 3 roky cca130 000,tak je to přibližně 33%.Procenta jsou různá,ale přišel jsem pokaždé o 130 000!!!
Další věc,která mě zajímá-co to auto snese.Na naše silnice je Lada jak dělaná.
Takže s kalkulačkou ano,ale do jisté míry.

Napsal: pát dub 29, 2005 10:10
od martina
ježíši speedy, ty seš fakt případ.... :roll:

m.

Napsal: pát dub 29, 2005 10:26
od Jiri
prodlouzeni zaruky je hezky tah v okamziku kdy prodavam produkt a chci aby se prodaval jsete vic. protoze me zivi prodej produktu. Pkud jsem ve stavu kdy me zivi prodej nahradnic dilu na produkt... a v tomhle stavu ted CSautolada je, neda se o necem takovem ani uvazovat.
tipuju rocni prodej letos na 250-350ks
v lepsim pridade trzba 85 mil Kc pkud je z toho 20procent rabat, mam 17mil kc.
odhadem muze v cesku jezdit cca 2500 novych lad..
- jestli ma nekdo lepsi info..at da dopalcu..nemam chut ani cas to hledat -
a rocne kazda potrebuje nahradni dily za cca 2000kc (snad neprehanim - z meho pohledu optimisticka vize) je to obrat 5 mil kc..
starych zigulu tu jezdi podstatne vic, myslim okolo stovky tisic kdyby kazde auto potrebovalo rocne dily za 1000kc (brzdy, cepy,tlumice..atd) tak jsme v castkach prevysujici 100 mil Kc
proste a dobre..prodej novych asi moc penez neprinese...
na nahradnich dilech se da udelat celkem zajimavy zisk.. kdyz porovnavam ceny dilu na nove lady u nas a v rusku ..rozdily jsou obrovske.:-(

Napsal: pát dub 29, 2005 10:44
od Ctirad Vyskočil
Teda speedy já jsem si vždycky myslel,že jsem detailista,ale kam se hrabu na tebe. :D
Ojetiny kupuju půl života a rád bych si koupil nově auto.Když to budu počítat jako ty,tak si můžu nechat Favorita,kterého jsem koupil z garáže před rokem a půl za 30 000.Měl najeto 18 500 km a při troše údržby s ním jezdit dalších 5 let,možná i dýl.Jenže chceme nové auto a nemáme na to abychom vrazili do Octávky 500 000 a Fabia 1,2 je slabá a malá(občas potřebuju tahat káru) a 1,4 už je nepoměrně dražší.Když to tak srovnávám,tak mi prostě pořád vychází Lada.
To udržování Fáčka mě stejně nemine.chci ho nechat ženě.