Stránka 24 z 109
Napsal: pon led 23, 2006 13:03
od Skalouš
Dneska jedu až večer a tak jsem zvědavej, jak bude ta 4letá baterie fungovat.
Napsal: pon led 23, 2006 14:28
od Jiri
proste a dobre.. kdyz ma baterka dost.... tak si rekne..a smlouvat se s ni neda:-)
zarazily me jen udaje na te origos baterce...55Ah a startovaci proud
270A
ted tam mam akumu magnet 62Ah a udaj proudu je 480A... pokud vydrzi to ca ta ruska tak ji bude menit nekdo jinej...
tim ze lada potrebuje "levy"usporadani polu tak jsem nemohl koupit prvni co kde meli...
Napsal: pon led 23, 2006 17:28
od tavri
Já na to zimní ježdění peču, potřebuji vyjet až v pátek brzy ráno 100 km. Moje baterka bude mít asi taky dost, je stará 5 let a něco. Zatím drží, ale ve čtvrtek ji preventivně přes noc nabiju, aby to ráno byla jistota.
Napsal: úte led 24, 2006 07:11
od Skalouš
Ta moje 4letá je nejspíš OK. Ale tady v Praze skoro nemrzne. (-12--14°C)
Napsal: čtv led 26, 2006 22:05
od tavri
Včera jsem si v Praze koupil ten nový cyklovač a stěrače mi stále necyklují.
Chová se to stejně jako s tím původním, opraveným. Myslel jsem si, že se v něm vyšlehnul integráč. Zbývá hledat v páčkovém přepínači nebo motorku, neboť pojistkový panel jsem měl taky rozebraný.
Napsal: pát led 27, 2006 08:25
od Jiri
Tavri: plati to co jsem rikal na zacatku... zkontrolovat funkci dobehoveho spinace... bohuzel mortorek ma lada vyborne ukryty... takze zacit schematama pojistkama a dratama ( napr. u R19 ma normalni provoz stiracu jinou pojistku nez provoz s cyklovacem)
Napsal: pát led 27, 2006 08:31
od tavri
Jiri: K motorku se jen tak nedostanu a ani k němu nepolezu, určitě ne teď v těch mrazech. Zkusím prozkoušet ten přepínač, když tak se na to všechno vyprdnu a proklemuju pozici cyklovače s 1. rychlostí, abych stěrače nespínal přes 2 pozice. Doběhák funguje, stěrače dobíhají, kam mají. Koupit neový mi připadlo jako nejjednosdušší řešení, leč nevyšlo to
Jinak ten nový cyklovač už je hezky mrňavej, oproti tomu původnímu. Očíslovanej je stejně.
Napsal: ned led 29, 2006 12:56
od Jarda
Jiri píše:proste a dobre.. kdyz ma baterka dost.... tak si rekne..a smlouvat se s ni neda:-)
zarazily me jen udaje na te origos baterce...55Ah a startovaci proud
270A
ted tam mam akumu magnet 62Ah a udaj proudu je 480A... pokud vydrzi to ca ta ruska tak ji bude menit nekdo jinej...
tim ze lada potrebuje "levy"usporadani polu tak jsem nemohl koupit prvni co kde meli...
Jdou tam dát obě uspořádání pólů - kabely jsou dost dlouhé, AKU se otočí o 180° a je to.
480A je sice impozantní hodnota, ale startér žere asi 100A, takže 270A mi připadá dostačující - důležitější je ta kapacita (viz. 40Ah ve Fábiích a Oktávkách).
Napsal: ned led 29, 2006 17:26
od Jiri
no povedlo se to bez nasilneni, nova baterka je stejne velka jako stara, co se tyce startovaciho proudu a impozantnich hodnot... 270 A je hodnota podle DIN - udavaji rusove a 480 na nove baterce je podle EN.... Na nekterych baterkach je uvedeno oboje a 270A DIN odpovida cca 450 A podle EN...neveriů jsem ze je to tak velkej rozdi a tak jsem se pidil po informacich....
62 Ah se hodi když zapomenu svitit svetla:-).... se startovanim jsem nemel nikdy problem
Omlouvam se ze jeste nema fotky tesneni kolem dveri ale v jednom servisu se ted snazi prijit na to proc to tolik zere. Katalyzator je pry v pohode cekam co na tom najdou. na rozdil od Melniku maji chut hledat a logicky premyslet.
Jinak se tesim ze auto bude mit zase vsecky 4 tlumice funkcni.... uz jsou tam Kayaby... a svete div se .. made in Japan a cena nizsi nez orig rusky dovezeny do ceska.
Napsal: pon led 30, 2006 23:45
od Jiri
Tak .. nova lambda, nove teplotni cidlo - jsem zvedav jestli se spotreba nejak pohne... cim dal vic mam chut se toho kramu zbavit...
Napsal: úte led 31, 2006 07:42
od Pája
Kvůli takovejmdle problémům sem si předělal 1,7i na karbec...
Napsal: úte led 31, 2006 08:42
od Jiri
první dojmy po opravě - nic moc, jede to mizerně (stejne jako před tím) uvidím co spotřeba.
( jo nový tlumiče jsou super:-)
Takže- předělat to legálně na karbec nejde - kolik je realna cena tyhle sracky na nahradni dily? vážně uvažuju o tom že se toho zbavím.
za poslednícdh 30000km stála údržba 45000kc to je "privela" ....
Napsal: úte led 31, 2006 10:27
od Skalouš
Tak jsem se potkal na Mělníce s Erikem. A navíc mám nový hlavní brzdový válec. O víkendu začal téct.
Napsal: úte led 31, 2006 11:08
od Jiri
brzdovy valec taky reklamovala Martina...
predstava ze mi odejdou brzdy... fakt nic moc....
premyslim co se na tom aute jeste neposralo a brzdovy valec je prave ta soucastka ktera je zatim ok........
Napsal: úte led 31, 2006 11:09
od Myso
Jiri píše:brzdovy valec je prave ta soucastka ktera je zatim ok........
dockaj chvile, dojde na psa mraz!