Stránka 24 z 38
Re: 2101
Napsal: pon srp 26, 2013 21:16
od valda1971
Koupit je můžeš třeba na odkazu níže a nic předělávat nemusiš
http://www.lada-dily.cz/produkty/vyhled ... hSubmit=ok
Re: 2101
Napsal: pon srp 26, 2013 21:24
od Marťas
Nepřidávalo se relátko?
Re: 2101
Napsal: pon srp 26, 2013 21:31
od Pedro643
Tan odkaz si uložím a poviem bratovi nech začne šporiť
on je teras uživaťeľ mojej žigi. Moja bude navždy keďže je to moje prvé auto
Re: 2101
Napsal: pon srp 26, 2013 21:34
od Pedro643
Marťas píše:Nepřidávalo se relátko?
Presne o to mi išlo, či tam netreba nejake relatko alebo niečo. aby nevipaľovalo stale poistky alebo ešte horšie aby nezačali horieť kably.
Re: 2101
Napsal: pon srp 26, 2013 22:29
od valda1971
Kalsické H4 mají stejnou watáž 40/45W (ev.55/60W) jako původni asymetriky, tedy relé není zapotřebí. Ty tam mám já už roky bez dalších úprav a bez potíží. Dnes se ovšem dají koupit i silnější, snad až do 100W, ale na co ????
Re: 2101
Napsal: úte srp 27, 2013 09:39
od Panthymaeus (Honza)
Táta na 2102ce provozoval nějakou dobu 100W, aby to svítilo ještě lépe. Nevydržela to páčka dálek, tak se vyměnila a okruh světel se předělal na relé. Pak ještě nějakou dobu jezdil, načež 02ka skončila v garáži, kde teď v průběhu oprav už nějakých pár let stojí... :/
Re: 2101
Napsal: úte srp 27, 2013 11:16
od Luděk Musil
Ano. Původní světla 45/40 W - na ty ještě páčky pod volantem dimenzovaný jsou. Na H4 65/60 je to tak na hraně, spíše už za. Maně si vzpomínám, že na první 011 mi takhle po výměně žárovek odešly kontakty na přepínači světel. L.
Re: 2101
Napsal: úte srp 27, 2013 11:53
od mayo456
mne zas po výmene za H4 s bežnou watážou odišla poistka čo istí pravé stretávacie svetlo. vľavo to svietilo dobre.
Re: 2101
Napsal: úte srp 27, 2013 12:23
od Laďuša
Když jsem já předělával potkávačky na H4, tak jsem si spočet, že to popapá o trošku víc, tak jsem tam nacpal 10A pojistky na světla. No a relé jsem si taky udělal, nemusí to furt téct přes páčky a knoflík.
Re: 2101
Napsal: úte srp 27, 2013 17:12
od Pedro643
Takže je lepšie tam dáť relatko, ok. Tak a teras nech mi niekto povie kde ide to relátko a jake. Ja som do elektriky uplne poleno ale to ste už asi pochopily s mojích otázok
Re: 2101
Napsal: úte srp 27, 2013 17:35
od Laďuša
Zde schémátko s původním zapojením - to je černý vedení a s novým zapojením - to jsou ty červený věci. Tři spínače značí spínačku, knoflík a páčku světel. Relátko to chce spínací, já jsem koupil v mototechně ňáký z Fáčka nebo co, už ani nevim, stálo pár korun.
Re: 2101
Napsal: úte srp 27, 2013 17:56
od Pedro643
Super, schematko už mam uležene. Nevizerá to nejak zložito. Keď prijde ten spravny čas dufam že to zvládnem. A ešte jedna vec, kde je umnistene to relátko, niekde v motorovom priestore alebo je schovane niekde pod pristrojovkov?
A ďakujem za schematko.
Re: 2101
Napsal: stř srp 28, 2013 07:04
od Cory
To relatko tam mas dat ty!
Re: 2101
Napsal: stř srp 28, 2013 07:27
od Luděk Musil
To, co je namalováno červeně se musí dodat.
Tzn. relé někde na vnitřní blatník a kabely do svazků.
A vždycky říkám: je to schema! Takže k tomu nebude stačit metr drátu
Kromě relátka a kabelů budeš potřebovat minimálně ještě konektory a smršťovací bužírku
L.
Re: 2101
Napsal: stř srp 28, 2013 10:54
od Panthymaeus (Honza)
Luděk Musil píše:To, co je namalováno červeně se musí dodat.
Tzn. relé někde na vnitřní blatník a kabely do svazků.
A vždycky říkám: je to schema! Takže k tomu nebude stačit metr drátu
Kromě relátka a kabelů budeš potřebovat minimálně ještě konektory a smršťovací bužírku
L.
Zapoměl jsi ještě šikovné ruce, které se odřou