Stránka 23 z 25

Napsal: pon říj 04, 2010 15:58
od Ivo
Toho ťukance jsem si taky všiml.

Napsal: pon říj 04, 2010 20:53
od rosta
stalo se mě ještě u 13tky že jsem ji přetočil a utrhl šálu na klice...stratilo to mazací tlak ale za chvíli zase naskočil....

Napsal: úte říj 05, 2010 07:05
od Pája
Zapomněl sem podotknout, že ty ťukance sem si tam vybrousil sám, když sem to skládal. V těch místech se to potkávalo(bez těsnění), tak sem udělal trochu víc místa. Jinak ty čistý místa sou v okolí sacích ventilů, takže nepředpokládám nejvyšší teplotu v těch místech. Spíš bych jí očekával na vejfukovejch ventilech, který podle toho taky vypadaj. Je pravda, že zkoušku těsnosti ventilů sem ještě nedělal, teprv se na to chystám, ale nepředpokládám, že by se s něčim potkaly a byly ohnutý. Ze spodu sou netknutý.

Napsal: stř říj 06, 2010 08:07
od Majo
podla testov je Shell V-power v CR dost ochudobneny oproti tomu v SR, ale ako kukam na fotky mozno ani nie. Mam rovnaku skusenost - kade tecie tade cisti, po cca 5000km boli piesty a ventily u mna ocistene skoro ako nove.... Jazdil som na V-power Racing/100okt/

Preco sa povolil zotrvak? Slabo dotiahnuty, alebo...?
Kadial to straca tlak zistis lahko. Ventily prekontrolujes naliatim benzinu do sacich a vyfukovych kanalov a piestne kruzky zas naliatim do valcov. Osobne by som tipoval tesnenie, kedze si stratil aj tlak oleja...
Drzim palce

Napsal: stř říj 06, 2010 14:34
od Wolfhunt
Majo píše:- kade tecie tade cisti,
No ja som asi tak 3 mesiace tankoval V-Power 98, najazdil asi 650 km a raz, ked som sa s privesom vracal zo Zahoria, tak po prejazde zeleznicnym priecestim tesne pred Trnavou, tak motor vysadil a hotovo. Zotrvacnou hybnostou som este zisiel z cesty. Benzinu bolo dost, ale nie a nie naskocit.
Skratka - auto slo do dielne a mechanik mi po tyzdni vola, ze uplne bola ucpana palivova sustava. Vraj sa odlucil vnutorny lak (ano, raz som v Terchovej riadne oplieskal nadrz, ked som schadzal z vysokeho obrubnika). Takze ano, kade tecie, tade cisti - len ked je spiny prilis vela, tak moze ucpat.
Doplnim - mam 21043 z roku 1995 - karburator+ RJ, system AXTEC/hadicovac.

Napsal: čtv říj 07, 2010 09:08
od Pája
Ten setrvačník sem asi málo dotáh. Nějak si nevybavuju, že bych ho bral momenťákem... Kliku stejně rozhodim, abych se ujistil, že je vše ok. Ta záhada s tim tlakem oleje mě ale trápí nejvíc. Vypadalo to, jako by na chvilku došel olej. Prostě ručička byla najednou na nule a hned jak sem vyřadil, tak zas tlak naskočil zpátky ke čtyřem barům. Ještě přeměřim hlavu, jestli se nepokroutila, utahoval sem jí asi na 150Nm...

Napsal: čtv říj 07, 2010 10:08
od Luděk Musil
Hele .... podle popisu ... "neříznul" jsi náhodou trochu rychleji levou zatáčku a nepřesypal se ti olej na pravou stěnu vany a sací koš natáhl trochu vzduchu? Při menším množství oleje zcela pravidelná "závada" :idea: . L.

Napsal: čtv říj 07, 2010 15:36
od Saša
Luděk Musil píše:Při menším množství oleje zcela pravidelná "závada" . L.
Spolehlivé - hlavně pokud je olej studený a nestíhá stéci zpět do vany . Podle téhle "signalizace" jsem měnil olej .

Napsal: pát říj 08, 2010 07:18
od Teepee
Saša píše:Spolehlivé - hlavně pokud je olej studený a nestíhá stéci zpět do vany . Podle téhle "signalizace" jsem měnil olej .
To já zase dolíval, ani jsem nemusel používat měrku, chyběl 1litr do Mezi ryskami.

Napsal: pát říj 08, 2010 08:39
od Pája
Přesně tak se mi to jeví, že čerpadlo vzalo vzduch. Jen s tim rozdílem, že kontrolka tlaku nezhasla, jen ručučka spadla na nulu. Na pětku při 5000 otáčkách za minutu zatáčky neřežu. Měrka ukazovala před i po incidentu shodně MAX.

Napsal: pát říj 08, 2010 09:56
od MartasBrno
... sorry, znova jsem si to přečet...

Napsal: pát říj 08, 2010 14:41
od Pája
Chybka až se z toho rozsype motor. Dík za typa.

Napsal: pon říj 11, 2010 08:59
od Pája
Kuk na strejdu

Napsal: pon říj 11, 2010 09:00
od Pája
klika...

Napsal: pon říj 11, 2010 11:26
od Little Red Riding Hood
no ty vole tak to je mazec.. tohle je zase něco pro mě a muj hypochondří motor, kdy se to klepání projevovalo??.. mohla by ta klika nechat jit srovnat ne??..

ale tak jinak zda se že zbytek motoru je v pohodě??.. jakože s tim mazáním to byl planej poplach??..