Stránka 23 z 109
Napsal: stř pro 28, 2005 18:43
od pilotek
Tavri:elektromotor nepracuje v prerusovanom rezime:
1poskodeny prepinac
2poskodene rele
elektromotor v trvalej prevadzke nezastavuje
1poskodene rele
2nedostatocne pritlacovanie lamiel koncoveho vypinaca k ozub. kolu redukcneho prevodu
3znecistene kontakty koncoveho vypinaca v redukcnom prevode.
tolko som vycital v dielenskej prirucke.[/u]
Napsal: stř pro 28, 2005 18:52
od pilotek
Jirko: Mne sa ten volnobeh opravil sam /teraz klopem na drevo /:shock:
Co ta tvoja spotreba
Napsal: stř pro 28, 2005 20:32
od Jarda
tavri píše:Asi mi kožlo relátko coby jako cyklovač na stěrače. Nejde první pozice. Ty další dvě nepřerušené rychlosti jdou normálně. Nefunguje však doběhák. Ostřikuje to. Neměl s tím někdo problém? Může být problém i jinde? Třeba ta spodní paticová deska s pojistkama?
V Rusku stojí 70 Rublů, jak jsem tak koukal a v Praze zase chtějí desetinásobněj majlant...
Většina problémů s elektrikou je ve špatných kontaktech v konektorech. Zkontroluj tu pojistkovou desku, zespodu je několik mnohapinových konektorů, pročisti, napruž jazýčky, to samé u konektorů cyklovače. Jestli to nepomůže, zkus konektory u motorku.
Podobně problémy se zadními sdruženými svítilnami - napružit jazýčky v konektorech (ne v paticích).
Napsal: čtv pro 29, 2005 08:10
od Skalouš
pilotek: Myslím, že se to neopravilo. Jen řídící jednotka došla k závěru, že už jí to chcípání nebaví a data z poškozeného čidla nahradila tabulkovejma (nebo jinak oklikou zjištěnejma) hodnotama. Typnul bych si, (nebylo-li to např. benzínem), že při čtení chyb řídící jednotky, tam ta chyba bude. Lada má být dělaná tak, aby dojela s minimem funkčních čidel. Ale když to jede, asi bych to nechal vyhnít až do výměny oleje, kdy to musí stejně servisu.
Napsal: pát pro 30, 2005 22:34
od Jiri
Skalous..souhlas pokud to nema dalsi neblahy projevy..
Pilotek... zatim nikdo mema cas na my vozitko.. snad prvni nebo druhy tyden v lednu
Napsal: sob pro 31, 2005 12:05
od tavri
Jarda: Tak jsem v tom mrazu vyndal pojistkovy panel. Po rozebrani tam je dvojitej plosnak. Krome jednoho zkrivenyho pinu a 2 opalenejch kontaktu u jinych rele nic zvlastniho. Vycistim a dam to zpatky.
Jiri: Dobehak byva u motorku steracu. Ten nefungoval nikdy jak mel, po dobehu mi sterace vyjely o 5 cm nahoru na sklo. Bylo nutné po jizde je rucne posunout dolu. Zkousel jsem se jednou dostat k motorku, ale byl to takovej ocistec, ze jsem to po hodince zacal znovu zadeklovavat.
Pilotek: Zkusim nejdriv tohle a uvidim...
Napsal: sob pro 31, 2005 17:29
od tavri
Tak jsem to teď celý namontoval zpátky a chová se to stejně. Takže kontaktování v pojistkovém panelu můžu prakticky vyloučit. Cyklovač tedy opět nefunguje (první pozice páčkového přepínače u volantu) a u zbývajících dvou pozic (2 plné rychlosti) nejde doběhák.
Poprosil bych tedy nějakého dobrovolníka, který by to relátko (hranatý obdélníkový s označením 523.3747) vyndal a otestoval, jestli mu u toho šlape aspoň doběhák, abych vyloučil případnou závadu na motorku.
Ne, že by se takto s autem bez cyklovače a doběháku nedalo jezdit, ale zkusím to nějak spravit.
Jiri: Hodiny stále O.K. (po výměně té diody a kondíku v nich)
Napsal: sob pro 31, 2005 17:41
od tavri
Zkoušel jsem hledat radu na ruským webu:
KRABS píše:Купил новое реле стеклоочистителя...пару дней все ОК, затем перестал включаться прерывистый режим...... С предыдущим реле тоже самое было...что делать...куда смотреть????? покупать новое на пару дней не очень охота, нужно искать неиспарвность...где она????
Všechny rady se odkazovaly na tu pojistkovou základnu, což jsem udělal
Napsal: pon led 02, 2006 07:31
od Skalouš
Nevím, zda to nějak souvisí, ale cyklovač mi občas taky nejde. Doběh je OK. Nevím v čem by to mohlo být, je od začátku, co to auto mám. Stane se to cca dvakrát za rok a po několikerém setření ručně, se to zase rozběhne.... Protože se to neopakuje příliš často, tak to neřeším.
Napsal: úte led 03, 2006 09:30
od tavri
Nechal jsem cyklovač spravit a už mi funguje alespoň doběhák. Prý byla vypálená jedna cesta na plošňáku. Ale asi u toho odešel ten integráč KP1055, protože to pořád necykluje.
V Koněvovce teď stojí nový 305 Kč, takže není co řešit a při nejbližší cestě přes Prahu si ho tam koupím.
Napsal: sob led 21, 2006 21:33
od pilotek
Blbne mi central. Neviete mi niekto pomoct
Bude to nejaky kontakt,lebo raz ide,raz nie
Napsal: ned led 22, 2006 12:07
od Skalouš
Centrál mi zatím funguje OK a nepamatuju si, že by se tu někomu rozbil.
Napsal: ned led 22, 2006 18:57
od tavri
pilotek píše:Blbne mi central. Neviete mi niekto pomoct
Bude to nejaky kontakt,lebo raz ide,raz nie
Mně blbne klasicky, hlavně se občas nezamykají některé dveře, většinou ty u spolujezdce ale občas i některé zadní. Musím auto pořád obcházet
a ručně docvakat. No ale když k němu přijdu, otevře se vždy.
U tebe bych to viděl na nějaký ten kontakt, zkus sundat čalounění a uvidíš. A bacha na čudlíky, co přidržují čalounění, při sundání se mohou poškodit. Koupil jsem si jich v Práglu hned 10 po 7 Kč, prý je to normální.
Možná je i něco zimou zatuhlýho...
Napsal: ned led 22, 2006 20:12
od pilotek
Centrál sa umúdril
,ale na ako dlho neviem.Bol to kontakt na montážnom/poistkovom/ bloku ku ovládaciemu relé.
Napsal: pon led 23, 2006 12:57
od Jiri
tak mi v sobotu naznacila baterie ze by bylo dobre koupit novou...a presto ze jsem ji dobil tak dnes rano to bylo na kabely a misto do prace na nakup:-)
Jinak mi taky zamrzl central a dvere...
...btw od zacatku mi central dela divny zvuky ale zatim furt funguje....
chaldic už skoro mesic drzi diky nejakemu "tekutemu zalepovadlu děr" leak stop, nevim co je to za sracku ale le to lepsi nez fermez:-))))
doufam ze tenhle tyden dostane voztiko nove zadni tlumice- KYB ...
uz je to mooc potreba!