Stránka 23 z 23

Napsal: ned črc 25, 2010 20:25
od Jany_RS
jaj to je automaticky sytic?

Napsal: ned črc 25, 2010 20:28
od peet2101
Jany_RS, ANO, klapka (sytič) není ovládána lankem z kabiny, ale touhle věcičkou podle teploty vody která tím prochází.

Napsal: ned črc 25, 2010 20:31
od Křečík Barbuška
Jany_RS píše:jaj to je automaticky sytic?
Rodiče jsou bohatí, že? :D ... Že ti koupili tak dlouhé vedení :lol: .

Napsal: ned črc 25, 2010 20:48
od Jany_RS
Koko Loko píše:
Jany_RS píše:jaj to je automaticky sytic?
Rodiče jsou bohatí, že? :D ... Že ti koupili tak dlouhé vedení :lol: .
hej,a tebe nekupili,co?

Napsal: ned črc 25, 2010 20:54
od Křečík Barbuška
Já pocházím z chudých poměrů :P .

Napsal: úte črc 27, 2010 21:08
od vintera
tenhle karb byl na "dovozové" ladě z Německa, ponejprv jsem nemohl pochopit jak je možné, že startuje dobře i bez sytiče než jsem pochopil tu vychytávku, když jsem umyl motor. Můžu říci, najel jsem s tím motorem asi 20 t km, skvělý starty, spotřebu jsem nikdy neřešil, tak nevím.

Napsal: čtv črc 29, 2010 07:17
od JmJ
Je otazkou, jestli za skvele starty mohl ten automaticky sytic nebo to, ze dost mozna to auto melo elektronicke zapalovani (coz auta na zapad casto mela).

Napsal: pát črc 30, 2010 07:29
od Cenek
V bazaru jsem neuspěl, zkusím zde...Nedaří se mi sehnat šroub bohatosti směsi na OZONa. Nemáte někdo v syslátech nebo nějaký mrtvý karburátor... V mototechnách to již není a ten karburátor se bez toho jaksi blbě seřizuje...

2107 OZON

Napsal: stř říj 20, 2010 14:15
od yokodrift
Zdravím.Pánové potřeboval bych poradit ohledně OZONU.Auto má 20tis najeto.Nastavil jsem hodnoty předstihu,odtrh karbec dle hodnot výrobce.Před nastavením motor při dojíždění zhasinal.Nedělal to ovšem pravidelně.Teď to nechcípá ale když je auto zahřáté a přidam plyn tak je to cukatúra jako svině,hlavně od spodu pak kolem 3tis to docela jede v pohodě.Ale i tak to nejede jak má.Taky v zatáčce když chci jet pod plynem to přestane jet.Dělalo to i předtím.Nevím jak se chová ozon ale co si pamatuju ze servisu tak takhle blbě to jezdit prostě nemúže.Neměl jsem ještě čas se do toho podívat,jsem pracovně vytížen.Měnil jsem jen podlakovou membránku,chcal s toho benál.Na autě co není origoš je altík z reglem na stareho žiga 1500 ale je to nově koupené,to by vadit určitě nemělo.Z mladých let co jsem jezdil z Ladou tak to byla střelba jak hovado,tohle je zdechlí hrozně.Motor je ok šlape jak hodinky.Možná to bude i rozdělovačem,nevím.V každém případě bych uvítal nějakou zkušenost která mi urychlí diagnostiku závady.Nemúžu auto nechat den jen tak stát.

Napsal: pon lis 08, 2010 17:08
od Jany_RS
nastavuje sa nejak otvaranie druhej komory u ozona?

Re: 2107 OZON

Napsal: pon lis 08, 2010 19:12
od TomasNM
yokodrift píše:Zdravím.Pánové potřeboval bych poradit ohledně OZONU.Auto má 20tis najeto.Nastavil jsem hodnoty předstihu,odtrh karbec dle hodnot výrobce.Před nastavením motor při dojíždění zhasinal.Nedělal to ovšem pravidelně.Teď to nechcípá ale když je auto zahřáté a přidam plyn tak je to cukatúra jako svině,hlavně od spodu pak kolem 3tis to docela jede v pohodě.Ale i tak to nejede jak má.Taky v zatáčce když chci jet pod plynem to přestane jet.Dělalo to i předtím.Nevím jak se chová ozon ale co si pamatuju ze servisu tak takhle blbě to jezdit prostě nemúže.Neměl jsem ještě čas se do toho podívat,jsem pracovně vytížen.Měnil jsem jen podlakovou membránku,chcal s toho benál.Na autě co není origoš je altík z reglem na stareho žiga 1500 ale je to nově koupené,to by vadit určitě nemělo.Z mladých let co jsem jezdil z Ladou tak to byla střelba jak hovado,tohle je zdechlí hrozně.Motor je ok šlape jak hodinky.Možná to bude i rozdělovačem,nevím.V každém případě bych uvítal nějakou zkušenost která mi urychlí diagnostiku závady.Nemúžu auto nechat den jen tak stát.
K tomuto som zalozil nove tema. Je to na sirsiu diskusiu. Mam podobny problem...
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=302959#302959