Stránka 23 z 106
Napsal: úte dub 26, 2005 07:26
od Jiri
no kdyby jen ty světla:-))))))))) je pravda ze leve predni svetlo dostalo sutr asi po 2mesicich. a mlhovky obcas zasah taky dostanou (zatim meneno 2x) ale to moc o kvatlite auta nevypovida. dneska jsem musel dolit 1,5litru vody.. nekde se ztraci a nemuzu prijit na to kde:-(((
Jakube..myslim ze jsem toho sem do fora napsal uz docela dost.... na co si stezujes?
Taky jsem zvazoval nakup starsi ojetiny nejake lepsi znacky, nakonec jsem se rozhodl pro mirne ojetou (cca 2500km) 6mesicu starou ladu. Z dnesniho pohledu to nevidim uz tak jednoznacne
Napsal: úte dub 26, 2005 07:29
od franta
Speedy: Teda s těma pažoutama máš pravdu, ale není to paušální. Bratránek má 406 td z 98 a najeto 90000km. Musel měnit stabilizátory, tlumiče, kompl. brzdy, relé ve světlech, tlumiče, čepy, rez je místně taky vidět a jezdí za 6-7l nafty. Tátova samara z 93 má najeto podobně a s rzí je to trochu horší než u 406, ale není to tak špatné a to není pozinkovaná. Poruchy prakticky žádné, až na ac pumpu, nesprávná funkce. Pokud bude má 2112 po 12 letech vypadat stejně jako ta samara budu spokojen.
Franta
Napsal: úte dub 26, 2005 10:48
od Ctirad Vyskočil
speedy
Víš,jenže ojetinu za něco koupíš,pak ale na ní musíš udělat nutnou údržbu(výměna kapalin,rozvodů atd.) a to taky něco stojí.Pak se Ti může ukázat nějaká ta závadička a pod.A když to nakonec spočítáš,tak zjistíš,že jsi do toho nacpal víc,než do nové Lady i s doplňky.A navíc by se dalo říct,že bez záruky.Já osobně už mám ojetin dost a jak jen to bude možné,tak si jdu pro Ladu.Sice ještě nejsem úplně rozhodnutý jaký model to bude,ale bude to Lada.Zatím mám na rozhodování čas,tak možná zkusím i Kalinu(ale zatím u mě vede 2112),ale to se uvidí podle toho,jak moc bude malá.Rozhodně nezvažuji Logana,protože Dacií už jsem viděl dost a docela mi to stačilo.
Napsal: úte dub 26, 2005 11:26
od Ctirad Vyskočil
Chtěl jsem se zeptat,jestli někdo z vás majitelů řady 211x nepojede letos na výlet do Českého Krumlova(třeba na zámek)?Pokud ano,tak bych byl moc rád,kdybychom se setkali a poseděli třeba u kávy.A já bych si prohlédl vůz z blízka.
Výlet
Napsal: úte dub 26, 2005 11:28
od Erik
Ahoj Ctirade,
zatím se do Krumlova nechystám. Ale pokud bych jel tím směrem, dám vědet.
Erik
Napsal: úte dub 26, 2005 11:31
od Ctirad Vyskočil
Erik
Dík.
Napsal: úte dub 26, 2005 11:32
od Erik
Nemáš zač
Napsal: úte dub 26, 2005 11:38
od Skalouš
Když pojedeš do Prahy, dej vědět a můžem se někde potkat.
Napsal: úte dub 26, 2005 11:49
od Ctirad Vyskočil
Skalouš
he he to bude trošku složitější.Když mě provedeš Prahou,tak by to šlo(už jsem tam dlóóóóóuho nebyl).Navíc tě tam budu hůř hledat.Mě najde každej snadno.Zámek v CK je jenom jeden a jiného člověka s tímto jménem tu nenajdeš.Ale nejsem proti návštěvě Prahy,jen v sezóně nemám moc času.
Napsal: úte dub 26, 2005 11:51
od Erik
Ctirade, tahle to vypadá, jako by jsi byl hradní pán.
Erik
Napsal: úte dub 26, 2005 11:56
od Ctirad Vyskočil
Erik
kdepak.Jenom tu strašim po zahradě.
Napsal: úte dub 26, 2005 11:58
od Erik
To taky nemusí být špatné, co?
Napsal: úte dub 26, 2005 12:05
od Ctirad Vyskočil
Erik
Jak se to vezme.Práce mě baví(i když to dá někdy zabrat).A peníze-dá se za to žít(ale žádnej zázrak to neni).O tom to ale není.
Napsal: úte dub 26, 2005 14:08
od Jiri
to me fakt dojima, jak nekdo pise o tom ze kdyz koupis ojetinu tak abys hned menil vsecky naplne, a ze je to cenova krize atd.
bavime se o ojetine za cca 200 000kc - 250 000kc stari vozu cca5 let, a za tyto penize uz neni problem pozadovat autak s jasnym puvodem, s pravidelnym servisem atd.
No a co se nakladu na udrzbu lady tyka...... mych poslednich 40000km (cca za 1,5roku):
vyfuk 2500, brzdove desticky 2x celekm 800kc, vaha vzduchu 5000,
starter 6000, tesneni pod hlavou +ventily 8500, elektronika topeni 4500, termostat 600, , remen k alternatoru 300,rozvodovy remen +kladka 1300
3x pretesneni motoru, nova vana-a furt to chcije celkem - 3000, svicky, filtry, olej cca 2000
ceka me ted spojka , spojkove lozisko a asi vsecky 4 tlumice.... stav
tachometru 71000km
no comment.....
provoz na lpg to financne srovna, tak na co si mam stezovat ze....
Napsal: úte dub 26, 2005 14:19
od Skalouš
To těsnění a váhu vzduchu bych dal navrub plynu.
U mé staré Š125 na plyn jsem měl těsnění v hajzlu každých cca 10000km.
Vždycky, když se za mnou objevil bílí dým, jsem dolil vodu a dojel do servisu s tím že chci vyměnit olej, svíčky, vodu a těsnění pod hlavou.
Tam mě to stálo vždycky 3500kč i s náplněma.