Stránka 22 z 25

Napsal: pát dub 02, 2010 15:23
od rosta
no jasně-suchá kliková skříň :idea: neboli mazání z nádrže ale to ventilový víko je incredible-úžasný

Napsal: pát dub 02, 2010 15:23
od Maniac
Je to originál Metalex 1600 (auto je na veteránských značkách originál bez nárazníků ty tam jsou kvůli STK). Pán se jmenuje Lamis Petr. Setkávám se sním každoročně na Ecce homo ve Šterberku. :)

Napsal: pát dub 02, 2010 23:45
od vintera
podívejte se na netu "mobile.de" vozy lada až do konce, je tam několik zajímavých kusů, i zajímavé ceny. I auta ostatní "andere" stojí za prohlídku. Nevěděl jsem kam to napsat, omlouvám se.

Napsal: ned kvě 23, 2010 19:21
od Pája
Tak poslední úprava je hotová. Zkusil sem to dneska cvičně projet a ve stosedmdesáti najednou spadnul budík tlaku na nulu. Jak sem vyřadil, tak zase vyskočil na 4 bary a s klesajícíma otáčkama spadnul na volnoběžnej jeden bar. Akorát v motoru začlo něco mlátit na spodku a tlaky sou 6,7,8,9. Potkaný to není a voda ani volej nezmizla. Svíčky maj dobrou barvu. Když chci otočit klikou, tak tam cejtim nějakou vůli. Tudíž přijde motor rozházet. Na sraz jedu nafťákem...

Napsal: ned kvě 23, 2010 20:12
od Dusan
salka pod salku :D :oops: snad nie ?

Napsal: ned kvě 23, 2010 20:21
od Puhi
to nasere :roll: držím palec nech je tá porucha čím menšia, hoci podľa príznakov... :roll:

Napsal: ned kvě 23, 2010 20:57
od ger007
a hergot :( to nasere, nestihnes to do zrazu dat dokopy, celkom som sa na tu tvoju masinu tesil

Napsal: úte kvě 25, 2010 16:04
od Pája
Taky sem se těšil na pohár, ale do kupy to dát nestihnu.

Napsal: úte kvě 25, 2010 16:22
od Dusan
Kedy to rozhodis...... zaujimalo by ma co sa stalo...ci to neodniesli kruzky s piestami..... okrem ineho. Daj vediet ale je to pech...

Napsal: úte kvě 25, 2010 17:02
od Ivo
To nasere. Člověk se s tím drbe, aby to na sraz bylo hotové a tvém případě, aby vyhrál pohár (nebo o něho aspoň usiloval) a těsně před akcí se to rozsype. Na druhou stranu, lepší když se ti to stane u baráku, než někde v tramtárii.

Napsal: čtv kvě 27, 2010 11:57
od Majo
aky si tam mal kvalt? kolko otacok? mne sa rozpustil piest az pri dlhodobych otackach cez 9500... A to bol METAZ

Napsal: čtv kvě 27, 2010 15:24
od Pája
Na pětku něco do pěti tisíc.

Napsal: čtv kvě 27, 2010 15:43
od Atex
kurec, ja se na zvuk dell-orth fakt tesil :-(

Napsal: pon říj 04, 2010 15:03
od Pája
Včera sem byl v garáži. Ty rány z motoru sou kvůli povolenýmu setrváku. Má tak půl centimetru radiální vůli. Ještě potřebuju zjistit, proč to nemá komprese. Válce se zdaj dobrý a písty choděj dle oka až nahoru. Ňáký fotos, kdyby si někdo něčeho podezřelýho všim, co sem přehlíd...
Jo a Shell V-Power opravdu funguje, kudy teče, tudy čistí, jak je vidno z fotek.

Napsal: pon říj 04, 2010 15:31
od Saša
Buď je ten karbon opravdu umytý nebo tam bylo moc horko . Trochu jsem si snímky upravil a nevidím tam nic zvláčtního až na ťukance na pístu . Nedošlo k přetočení motoru (cca nad 8000) ? Mohly by bejt mírně hnuté ventily (proto ta nízká komprese) . Skoušels něco nalít na ventily jestli neprotečou ?