Stránka 22 z 109

Napsal: úte pro 13, 2005 14:34
od Skalouš
Značkovej servis je blbost, pokud najdeš někoho, kdo tomu skutečně rozumí a je vybavenej dostatečnou technikou. (Dostatečná nemusí být nejmodernější, pokud si s tím poradí.) Tj. ví, co které čidlo má dělat a co z něj má jít za hodnoty atd....

Napsal: úte pro 13, 2005 23:18
od dmatej
pilotek píše:Jiri:Máš pravdu horšie štartujú ale nevynechávajú.Môžem ti poradiť ešte japonské NGK ktoré sú super ale ťažko ih zohnať.
Ty jsem měl, koukal jsem jako blázen. Ale i při svým věku běhaly krásně.

Napsal: stř pro 14, 2005 09:14
od Skalouš
Používám svíčky DENSO. BRISK mi jednou odešel 500km "od Mělníka".
DENSO mi teď jedno odešlo po cca 12000km. Ale je třeba vzít do úvahy, že tomu dávám docela koprovku. Ale nemyslím, že by u Jiřího byl problém ve svíčkách.
Teď po výměně oleje v převodovce (za jiný, než dává Mělník) a výměně všech filtrů na Mělníce mi to jede jak víno. V neděli odpoledne jsem jel z Prahy do Mnichova Hradiště tj. proti proudu hlavního provozu po prázdný silnici a ta plečka ani do kopce nešla pod 180km/h. (budíkovejch) Takže žádná stížnost. :-)

Napsal: stř pro 14, 2005 11:14
od Jiri
DENSA jsem mival taky a byly skvely..25000km a pouze preventivni vymena startovalo to kdykoliv v pohode
bohuzel mi je v Melniku vyhodily (po 4000km) a misto nich dali BRISK SILVER... :-(
ale jak rikas problem je jinde....

Napsal: stř pro 14, 2005 11:16
od Skalouš
Já jim tam vždycky svíčky vozím svoje. Příště si přivezu i olej do převodovky. :-)

Napsal: čtv pro 15, 2005 07:29
od tavri
Zase mě trápí kraviny, v neděli během jízdy vynechala jedna ze žárovek a po 20 km zase začla blikat. Včera to byl divný chcrčivý zvuk stěračů, kdy se asi na 3 sec v pulce okna zasekly a sami rozeběhly. Ještě že se tyhle závady léčí samy 8)

Napsal: čtv pro 15, 2005 08:14
od franta
Ty stěrače budou asi potřeba dotáhnout.

Napsal: čtv pro 15, 2005 09:01
od tavri
franta píše:Ty stěrače budou asi potřeba dotáhnout.
asi jako všechno na tom autě :) Naposledy jsem dotahoval výškově stavitelný volant, protože mi při zatáčení padal... dost nemilé...

Napsal: čtv pro 15, 2005 09:07
od Skalouš
Volant se mi taky povoluje, ale stačí ho nechat dotáhnout každých 15000km na Mělníce. Tohle není závada, která by žrala peníze a nějak víc obtěžovala. Zadní žárovky v kufru mě taky občas cvičí, ale tohle bych nevytýkal autu za skoro poloviční cenu, než má konkurence.

Napsal: čtv pro 15, 2005 14:15
od tavri
Já to beru v pohodě, ale většinou u toho prší, je tma, zima nebo strašně spěchám.

Napsal: čtv pro 15, 2005 14:36
od Skalouš
Kdyby nás ta plečka neznervózňovala kontrolkama, jezdili bysme vzadu jednoocí a v pohodě. :-)

Napsal: pát pro 23, 2005 10:58
od pilotek
CHlapci nejde mi volnobeh. Kto mal podobný problém :?:

Napsal: pát pro 23, 2005 11:02
od Skalouš
Tohle jsem měl taky a bylo to nějaký dementní čidlo. Už je to tak dva roky a nepamatuju si který. Na Mělníce mi to vyměnili na počkání a jelo to OK.

Napsal: pon pro 26, 2005 19:19
od tavri
Asi mi kožlo relátko coby jako cyklovač na stěrače. Nejde první pozice. Ty další dvě nepřerušené rychlosti jdou normálně. Nefunguje však doběhák. Ostřikuje to. Neměl s tím někdo problém? Může být problém i jinde? Třeba ta spodní paticová deska s pojistkama?
V Rusku stojí 70 Rublů, jak jsem tak koukal a v Praze zase chtějí desetinásobněj majlant... :toimonster:

Napsal: stř pro 28, 2005 14:23
od Jiri
Tavri... neco mi nesedi...ten dobehak je integrovanej ve steracovem motorku a ty divny zvuky bych prisuzoval prave tomu ze se tam v tech prevodech neco posralo. ten kontakt bude asi rozsrotovanej:-).. ohledne cyklovace nevim , existuje cela rada zapojeni krome jinehpo i varianta s tyristorem ktera ke sve funkci potrebuje prave dobehovy kontakt:--) ale co tam maj rusaci neviim.. spis bych to videl na motrek. Priprav si par nasetrenych tisicovek. Ona totiz i demontaz motorku je pakarna.. musi toho docela dost ven:-(
Nic se neopravi samo....:-) to je zasadni blud... samy se veci jen poserou