NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Moderátor: Moderátoři
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Majo:
nasel jsem jednu fotku, kdyz jsem se v tom vrtal pred 2 roky, poznas z toho jaka to je klika?
Plovouci cepy mam, diky tomu jsou bez vuli, to u skodovek zacalo u favoritu a tam jsem videl spatnej cep jen jednou.
Nejhorsi, ze to auto mel dolivac - clovek kterej doliva a pak rekne, ze to vpodstate dolil a uz olej nemeni a filtr necha puvodni, kdyz jsem to koupil tak byl filtr ucpanej a mazalo to obtokem, tak tam sel vsechen bordel .
nasel jsem jednu fotku, kdyz jsem se v tom vrtal pred 2 roky, poznas z toho jaka to je klika?
Plovouci cepy mam, diky tomu jsou bez vuli, to u skodovek zacalo u favoritu a tam jsem videl spatnej cep jen jednou.
Nejhorsi, ze to auto mel dolivac - clovek kterej doliva a pak rekne, ze to vpodstate dolil a uz olej nemeni a filtr necha puvodni, kdyz jsem to koupil tak byl filtr ucpanej a mazalo to obtokem, tak tam sel vsechen bordel .
Naposledy upravil(a) Jarda_NIVA1.7 dne ned čer 03, 2018 21:11, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
To je 1,7kova kluka, teda ta tazka
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Cory:
jj, diky, tak vrtat nic nebudu... ale je zajimave, ze ty ojnice maji kanalky.
jj, diky, tak vrtat nic nebudu... ale je zajimave, ze ty ojnice maji kanalky.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
A taky je z té fotky vidno, že ten (ulomenej) šroub byl, před těmi 2 lety, na svým místě. L.Jarda_NIVA1.7 píše:...nasel jsem jednu fotku, kdyz jsem se v tom vrtal pred 2 roky...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tím přípravkem bych válcě "nehonoval".
Mám ho doma, používám ho na brzdové válce a dělá to úplně jiný povrch, než válec potřebuje.
Mám ho doma, používám ho na brzdové válce a dělá to úplně jiný povrch, než válec potřebuje.
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Vetetanista:
Tak dat jen nove stiraky?, ten motor jede dobre, komprese je, ale bere tak litr oleje na 1500km.
2 Ludek Musil:
Njn, byl... Jednou jsem musel napnout retez, protoze to delalo hroznej hluk, tak jestli k tomu nedoslo tenkrat nebo ted nevim, jak bych ho odlomil.
No a hlavne potrebuju vyresit to mazani, mozna nove salky na klice pomohu, redukcni ventil jsem taky podlotil a nevim, co jeste nebo jestli dat to nove cerpadlo, ktere mi prijde volnejsi, ted jsem nekde koukal na niva vanu na nejakym eshopu a prislo mi, ze mam hlubsi, ale mohla to zkreslovat jen fotka.
Tak dat jen nove stiraky?, ten motor jede dobre, komprese je, ale bere tak litr oleje na 1500km.
2 Ludek Musil:
Njn, byl... Jednou jsem musel napnout retez, protoze to delalo hroznej hluk, tak jestli k tomu nedoslo tenkrat nebo ted nevim, jak bych ho odlomil.
No a hlavne potrebuju vyresit to mazani, mozna nove salky na klice pomohu, redukcni ventil jsem taky podlotil a nevim, co jeste nebo jestli dat to nove cerpadlo, ktere mi prijde volnejsi, ted jsem nekde koukal na niva vanu na nejakym eshopu a prislo mi, ze mam hlubsi, ale mohla to zkreslovat jen fotka.
Naposledy upravil(a) Jarda_NIVA1.7 dne pon čer 04, 2018 08:42, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Neřešil jsi třeba někdy v těch dvou letech přeskočenej rozvod? Jiná alternativa mě při tom volným řetězu nenapadá. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Ludek Musil:
To nee... Jen jsem to tenkrat v HU presadil o zub, aby to lip sedelo a ted uz to bylo uplne presne
To nee... Jen jsem to tenkrat v HU presadil o zub, aby to lip sedelo a ted uz to bylo uplne presne
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Co sa tyka kompresie...praveze tie zle stieracie kruzky zanechavaju na valci vrstvu oleja, ktora potom pomaha tesnit tesniacim kruzkom. Preto zdanlivo motor, ktory zere olej cez kruzky, ide dobre a ma aj dobre tlaky. Takze ked uz kruzkovat, tak vsetko. Ale bez vybrusu, to je taka polorobota.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Teoreticky mozu byt tie stieracie kruzky zalepene, ked pises, ze ten clovek nemenil, len dolieval. Alebo presne to co pise Cory. Inak ak menit kruzky, tak vsetky, ale ja to tiez velmi nerad robim... vysledok je neisty a nedostavi sa hned. Ale 1l na 1500 fokazu spravit aj uplne mrtve semeringy ventilov
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Majo:
2 Cory:
Ja nikdy samotne krouzky nemenil, ale vzdy u skodovky celou pistni sadu s vlozkama kvuli zvetseni objemu
Gufera jsem daval pred Afrikou nove, nejake italske zelene, ale tam jsem motor dost tavil, takze nejprv litr na tisic, po guferech to kleslo na litr na 3 tis. km a ted uz jsem byl litr na 1500km, no ja bych tu spotrebu oleje ani neresil, kdyby to nemelo ty problemy s mazanim, ktere tam jsou uz od koupe a stale se to mirne zhorsuje. 150 km v kuse a mazani je OK, ale 500km a pak kdyz tomu dam v terenu, tak kontrolka svitila do 1200/min. Ani 2 h prestavka nepomohla, dokonce jsem dal i vymenik voda olej a nic se nezmenilo :/.
S tim, ze jen krouzky je polovicata robota, to je mi jasne, ale kdyz by se to trochu zlepsilo, tak to beru jako plus, ted ten motor sel studenej nic moc, po zahrati se to zlepsilo, ale myslim, ze dost delalo to tesneni pod hlavou.
2 Cory:
Ja nikdy samotne krouzky nemenil, ale vzdy u skodovky celou pistni sadu s vlozkama kvuli zvetseni objemu
Gufera jsem daval pred Afrikou nove, nejake italske zelene, ale tam jsem motor dost tavil, takze nejprv litr na tisic, po guferech to kleslo na litr na 3 tis. km a ted uz jsem byl litr na 1500km, no ja bych tu spotrebu oleje ani neresil, kdyby to nemelo ty problemy s mazanim, ktere tam jsou uz od koupe a stale se to mirne zhorsuje. 150 km v kuse a mazani je OK, ale 500km a pak kdyz tomu dam v terenu, tak kontrolka svitila do 1200/min. Ani 2 h prestavka nepomohla, dokonce jsem dal i vymenik voda olej a nic se nezmenilo :/.
S tim, ze jen krouzky je polovicata robota, to je mi jasne, ale kdyz by se to trochu zlepsilo, tak to beru jako plus, ted ten motor sel studenej nic moc, po zahrati se to zlepsilo, ale myslim, ze dost delalo to tesneni pod hlavou.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Hmm..ja viem, ze je to niva, ale co tak spravit tomu motoru GO a nezapodievat sa dorabanim kdejakych vymennikov a zlepsovakov.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Cory:
No za 14 dni to musi jet, to uz nestihnu , vim ze v idealnim pripade by to chtelo prebrus kliky a vybrus valcu a novou pistni sadu. Ta kupka pisku, kterou jsem kolikrat mel za filtrem nad klapkou :/. Ale to mazani si myslim bude spis cerpadlem, na klice to volne nebylo a ojnicni salky jeste lepsi... Mel jsem favomotor, to bylo volne na klice, ojnice mlatily, mel jsem strach, aby to nepodjelo a mazalo to dobre i na ceste po Madarsku, v tomdle nic nemlatilo, vylozene volne nic a stejne ty problemy s mazanim :/ nikdy jsem nepochopil, ze to prestavalo mazat pri prudkem brzdeni nebo pri naklonu, kdy po chvilce ten motor zacal jit i hur, bezuspesne jsem se to pokusil vyresit pred 2 roky.
Ktera vana je niva? ja mam tu druhou hlubsi, ale na lada-dily tvrdi, ze ta melka
No za 14 dni to musi jet, to uz nestihnu , vim ze v idealnim pripade by to chtelo prebrus kliky a vybrus valcu a novou pistni sadu. Ta kupka pisku, kterou jsem kolikrat mel za filtrem nad klapkou :/. Ale to mazani si myslim bude spis cerpadlem, na klice to volne nebylo a ojnicni salky jeste lepsi... Mel jsem favomotor, to bylo volne na klice, ojnice mlatily, mel jsem strach, aby to nepodjelo a mazalo to dobre i na ceste po Madarsku, v tomdle nic nemlatilo, vylozene volne nic a stejne ty problemy s mazanim :/ nikdy jsem nepochopil, ze to prestavalo mazat pri prudkem brzdeni nebo pri naklonu, kdy po chvilce ten motor zacal jit i hur, bezuspesne jsem se to pokusil vyresit pred 2 roky.
Ktera vana je niva? ja mam tu druhou hlubsi, ale na lada-dily tvrdi, ze ta melka
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Určitě ta hluboká. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
2 Luděk Musil:
diky, tak to je spravne, ale abych nemel spatny cerpadlo, no obouch co mam, je napsany 2101, zitra je vyfotim...
diky, tak to je spravne, ale abych nemel spatny cerpadlo, no obouch co mam, je napsany 2101, zitra je vyfotim...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet