NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Majo:
nasel jsem jednu fotku, kdyz jsem se v tom vrtal pred 2 roky, poznas z toho jaka to je klika?
Plovouci cepy mam, diky tomu jsou bez vuli, to u skodovek zacalo u favoritu a tam jsem videl spatnej cep jen jednou.
Nejhorsi, ze to auto mel dolivac - clovek kterej doliva a pak rekne, ze to vpodstate dolil a uz olej nemeni :( a filtr necha puvodni, kdyz jsem to koupil tak byl filtr ucpanej a mazalo to obtokem, tak tam sel vsechen bordel :(.
Přílohy
klika.jpg
Naposledy upravil(a) Jarda_NIVA1.7 dne ned čer 03, 2018 21:11, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Cory »

To je 1,7kova kluka, teda ta tazka
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Cory:
jj, diky, tak vrtat nic nebudu... ale je zajimave, ze ty ojnice maji kanalky.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Luděk Musil »

Jarda_NIVA1.7 píše:...nasel jsem jednu fotku, kdyz jsem se v tom vrtal pred 2 roky...
A taky je z té fotky vidno, že ten (ulomenej) šroub byl, před těmi 2 lety, na svým místě. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Veteranista
Příspěvky: 526
Registrován: sob led 14, 2012 13:33

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Veteranista »

Tím přípravkem bych válcě "nehonoval".
Mám ho doma, používám ho na brzdové válce a dělá to úplně jiný povrch, než válec potřebuje.
Záškodník od škodovek

Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Vetetanista:
Tak dat jen nove stiraky?, ten motor jede dobre, komprese je, ale bere tak litr oleje na 1500km.
2 Ludek Musil:
Njn, byl... Jednou jsem musel napnout retez, protoze to delalo hroznej hluk, tak jestli k tomu nedoslo tenkrat nebo ted nevim, jak bych ho odlomil.

No a hlavne potrebuju vyresit to mazani, mozna nove salky na klice pomohu, redukcni ventil jsem taky podlotil a nevim, co jeste nebo jestli dat to nove cerpadlo, ktere mi prijde volnejsi, ted jsem nekde koukal na niva vanu na nejakym eshopu a prislo mi, ze mam hlubsi, ale mohla to zkreslovat jen fotka.
Naposledy upravil(a) Jarda_NIVA1.7 dne pon čer 04, 2018 08:42, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Luděk Musil »

Neřešil jsi třeba někdy v těch dvou letech přeskočenej rozvod? Jiná alternativa mě při tom volným řetězu nenapadá. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Ludek Musil:
To nee... Jen jsem to tenkrat v HU presadil o zub, aby to lip sedelo a ted uz to bylo uplne presne :)
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Cory »

Co sa tyka kompresie...praveze tie zle stieracie kruzky zanechavaju na valci vrstvu oleja, ktora potom pomaha tesnit tesniacim kruzkom. Preto zdanlivo motor, ktory zere olej cez kruzky, ide dobre a ma aj dobre tlaky. Takze ked uz kruzkovat, tak vsetko. Ale bez vybrusu, to je taka polorobota.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Majo »

Teoreticky mozu byt tie stieracie kruzky zalepene, ked pises, ze ten clovek nemenil, len dolieval. Alebo presne to co pise Cory. Inak ak menit kruzky, tak vsetky, ale ja to tiez velmi nerad robim... vysledok je neisty a nedostavi sa hned. Ale 1l na 1500 fokazu spravit aj uplne mrtve semeringy ventilov
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Majo:
2 Cory:
Ja nikdy samotne krouzky nemenil, ale vzdy u skodovky celou pistni sadu s vlozkama kvuli zvetseni objemu :)
Gufera jsem daval pred Afrikou nove, nejake italske zelene, ale tam jsem motor dost tavil, takze nejprv litr na tisic, po guferech to kleslo na litr na 3 tis. km a ted uz jsem byl litr na 1500km, no ja bych tu spotrebu oleje ani neresil, kdyby to nemelo ty problemy s mazanim, ktere tam jsou uz od koupe a stale se to mirne zhorsuje. 150 km v kuse a mazani je OK, ale 500km a pak kdyz tomu dam v terenu, tak kontrolka svitila do 1200/min. Ani 2 h prestavka nepomohla, dokonce jsem dal i vymenik voda olej a nic se nezmenilo :/.
S tim, ze jen krouzky je polovicata robota, to je mi jasne, ale kdyz by se to trochu zlepsilo, tak to beru jako plus, ted ten motor sel studenej nic moc, po zahrati se to zlepsilo, ale myslim, ze dost delalo to tesneni pod hlavou.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Cory »

Hmm..ja viem, ze je to niva, ale co tak spravit tomu motoru GO a nezapodievat sa dorabanim kdejakych vymennikov a zlepsovakov.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Cory:
No za 14 dni to musi jet, to uz nestihnu :(, vim ze v idealnim pripade by to chtelo prebrus kliky a vybrus valcu a novou pistni sadu. Ta kupka pisku, kterou jsem kolikrat mel za filtrem nad klapkou :/. Ale to mazani si myslim bude spis cerpadlem, na klice to volne nebylo a ojnicni salky jeste lepsi... Mel jsem favomotor, to bylo volne na klice, ojnice mlatily, mel jsem strach, aby to nepodjelo a mazalo to dobre i na ceste po Madarsku, v tomdle nic nemlatilo, vylozene volne nic a stejne ty problemy s mazanim :/ nikdy jsem nepochopil, ze to prestavalo mazat pri prudkem brzdeni nebo pri naklonu, kdy po chvilce ten motor zacal jit i hur, bezuspesne jsem se to pokusil vyresit pred 2 roky.

Ktera vana je niva? ja mam tu druhou hlubsi, ale na lada-dily tvrdi, ze ta melka :shock:
Přílohy
vana.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Luděk Musil »

Určitě ta hluboká. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 923
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 Luděk Musil:
diky, tak to je spravne, ale abych nemel spatny cerpadlo, no obouch co mam, je napsany 2101, zitra je vyfotim...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“