Stránka 22 z 39
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: ned dub 09, 2017 12:50
od Marek
Tak nějak.....
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: pon dub 10, 2017 08:05
od BeerRudolf
Tak já bych spíše dal ten W Germany. Bude ještě z poctivý gumy. Pakliže splňuje již zmíněné požadavky.
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: pon dub 10, 2017 10:30
od Vašátor
BeerRudolf píše:Tak já bych spíše dal ten W Germany. Bude ještě z poctivý gumy...
Pokud narážíš na novovýrobu, tak řemeny Gates PowerGrip jsou jedny z nejlepších
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: pon dub 10, 2017 14:55
od Marek
Problém je, že gumové díly stárnou už jen tím, že leží v garáži na polici. Ne nadarmo jsou u rozvodových řemenů krom kilometrových výměnných intervalů udávány i intervaly časové.
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: pon dub 10, 2017 17:27
od zelvotron
Myslím že jestli stojí nový Gates 250 korun, tak není co řešit a W. Germany pověsit do garáže na hřebík jako dekoraci.
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: úte dub 11, 2017 11:54
od Marek
Mně u mého dodavatele vypadl za 212 Kč.
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: čtv dub 13, 2017 07:34
od BeerRudolf
Nezapomeň že jsou tam dva, je to boxer. Ale to Ti asi nemusím připomínat
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: čtv dub 13, 2017 11:49
od Vašátor
Dva? Já bych řekl, že jeden.
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: čtv dub 13, 2017 14:14
od Roman
Vasku mylis sa su tam dva a ak si dobre pamatam kazdy inak dlhy. V Ba je sada za cca 22euro
http://www.ahautodiely.sk/index.php?lan ... o-pirelli-
je to uz davno co som menil na jednom vacky
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: čtv dub 13, 2017 16:03
od Marek
Jeden má 93 zubů, druhý 105 zubů (je o chlup delší, neb navíc honí olejovou pumpu - dost netradiční řešení, ostatně jako skoro vše u tohoto motoru).
Krom Contitechu je dodává celá řada jiných výrobců. Třeba od BOSCHe je umím sehnat za 160 a 230 Kč, DAYCO je má za 145 a 192 Kč.
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: čtv dub 13, 2017 16:40
od Vašátor
Aha, já jen letmo koukl na rozkres a jak jsou schované na klice zasebou, vypadalo to že je to jeden dlouhý řemen
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: čtv dub 20, 2017 10:03
od Marek
Skutečně vypadá. Taky jsem musel hodně zaostřit
.
Při tom pohledu na fotku rozvodů mě tak napadlo....... Kdyby se kolo pohonu olejového čerpadla dalo menší, mohl by být ten druhý řemen kratší (možná dokonce stejný jako ten první), navíc by se zlepšilo mazání v nižších otáčkách (což u vzduchem chlazeného motoru rozhodně není na škodu).
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: čtv dub 20, 2017 11:33
od Luděk Musil
V rámci úsporných opatření se mi zdá to ozubený kolo stejný jako pro vačky.
Dát tam menší kolo - jistě by se zlepšilo mazání, ale na druhou stranu by se zvýšilo riziko prokluzu/přeskakování řemene z důvodu menšího "opásání" (už tak je to dost málo - s bídou 90°). L.
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: čtv dub 20, 2017 11:57
od Marek
Stejně je to zvláštní motor.....
Nedávno jsem koukal pod kapotu Subaru Outback 2,0D z roku 2011 od mého švagra, kde je boxer taky. No, upřímně - nechtěl bych na tom opravovat vůbec nic. Tam se snad i kvůli drážkovému řemenu alternátoru musí rozebrat půlka auta.
Re: Oltcit - odvézt/neodvézt
Napsal: čtv dub 20, 2017 13:01
od Luděk Musil
Když už jsme u toho Oltcita ... otázka: jak je řešeno otočení náhonu o 90° ? Motor je "řadový" podélný, pohon je (přední) příčný.
Předpokládám, že převodovka je za motorem a dopředu je vývod s kuželovým soukolím?
L.