
VAZ-21061 & 2106
Moderátor: Moderátoři
Re: VAZ-21061 & 2106
spracovanie 1*, vysledny image tak za 2 ale s prihliadnutim na pouzite komponenty a funkcnost by som kludne udelil 1tku 

21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: VAZ-21061 & 2106
Mě se to tedy po stránce estetické moc, vlastně vůbec nelíbí
, ale muselo to dát zabrat, to jo. Řemeslné zpracování je moc pěkné.

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: VAZ-21061 & 2106
Cory- U vypínačů musím vycházet z toho kčemu budou sloužit a co se dá koupit.
Vašátor-Já už jsem z toho"tuningu" vyrostl spoustu věcí bych znova nedělal (křídlo, podsvícení podvozku,parkovací asistent...). Vím o co mi jde a mám to promyšlené chci staré auto s původním motorem(vylepšeným) a moderní interiér. Dobudoucna přijde ještě nový středový panel pro autorádio s GPS aby to ladilo s palubkou. Na autě pracuju s tátou a oba se schodujeme natom že všechno se musí dělat do detailu ikdyž ty jsou nejnáročnější. Lakýrníka z Polničky neznám, když se bude někdo chtít pokochat nejní problém
Yellow01-U otáčkoměru je palubní pc spotřeba, venkovní teplota... ovládá se těmi červenými spínači nalevo. U tachometru se zobrazují Km. A pak tam jsou kontrolky některé jsem musel vyřadit třeba hladina chladící kapaliny opotřebení destiček...
Vašátor-Já už jsem z toho"tuningu" vyrostl spoustu věcí bych znova nedělal (křídlo, podsvícení podvozku,parkovací asistent...). Vím o co mi jde a mám to promyšlené chci staré auto s původním motorem(vylepšeným) a moderní interiér. Dobudoucna přijde ještě nový středový panel pro autorádio s GPS aby to ladilo s palubkou. Na autě pracuju s tátou a oba se schodujeme natom že všechno se musí dělat do detailu ikdyž ty jsou nejnáročnější. Lakýrníka z Polničky neznám, když se bude někdo chtít pokochat nejní problém

Yellow01-U otáčkoměru je palubní pc spotřeba, venkovní teplota... ovládá se těmi červenými spínači nalevo. U tachometru se zobrazují Km. A pak tam jsou kontrolky některé jsem musel vyřadit třeba hladina chladící kapaliny opotřebení destiček...
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: VAZ-21061 & 2106
.... a je to!
, jezdí to dobře 


http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAZ-21061 & 2106
A teď na STK 

otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: VAZ-21061 & 2106
K mé spokojenosti chybí už jen graf z výkonové brzdy, ale i tak klobouk dolů před tolika hodinami hezky provedené práce.
VAZ 1800kk na prvočinitele
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: sob říj 29, 2011 13:09
Re: VAZ-21061 & 2106
Prace na motoru a technice obecne fakt mazec
dat tam jinej motor umi kazdej, ale tohle je jina liga... co se tyce vzhledu tak to je absolutne mimo muj vkus,takze nehodnotim. Ale zpracovani je taky skvely a volant z malucha velice potesil 


Fiat 126, 1988 - low daily
Fiat 126, 1982 - barbie car
Vaz 2102, 1980 - pi-vaz
Vaz 2103, 1978 - expediční speciál
Vaz 2103, 1973 - rat rod
Fiat 126, 1982 - barbie car
Vaz 2102, 1980 - pi-vaz
Vaz 2103, 1978 - expediční speciál
Vaz 2103, 1973 - rat rod
Re: VAZ-21061 & 2106
Technickou mam.
Graf z brzdy bude asi příští rok.
Oto mi právě jde o puvodní motor.
Musím to pořádně zajet měl jsem problém s čidlem polohy vačky snat uz je to ok. Nato že byl motor v nouzovém režimu to jelo dobře a spotřeba 10l dle palubního pc na ten styl jízdy paráda
Tohle vstřikování z oktávky si s motorem rozumí líp jak to z feldy, rj je víc adaptivní .
Graf z brzdy bude asi příští rok.
Oto mi právě jde o puvodní motor.
Musím to pořádně zajet měl jsem problém s čidlem polohy vačky snat uz je to ok. Nato že byl motor v nouzovém režimu to jelo dobře a spotřeba 10l dle palubního pc na ten styl jízdy paráda

http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: VAZ-21061 & 2106
A chipnut sa Ti to nakoniec nepodarilo?
A jak si vyriesil vackovy snimac? Cez rozdelovac?
A jak si vyriesil vackovy snimac? Cez rozdelovac?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: VAZ-21061 & 2106
Pokud myslíš chipnout RJ z felicie tak ne nepodařilo je to nějakej problematickej krám nemohl sem najít mapu paliva.
Chipovat to co mám tet zatím nemá smysl, motor šlape daleko líp jak s tou feldou volnoběh přechodové stvy a tak... je to dané tím že tahle jednotka je daleko víc adaptivní učí se s motorem pracovat.
Ano vačkový snímač je přes rozdělovač montáž bezproblému.
Po sezóně dám do nádrže plovák z octávky protože mi nefachčí palivoměr a musím to měřit jak u trabata
Svařím novej vejfuk 50mm a dám větší turbo
stávající je do 120Hp přetlak jsem nastavil na 0,4bar.
Jede to dobře
Chipovat to co mám tet zatím nemá smysl, motor šlape daleko líp jak s tou feldou volnoběh přechodové stvy a tak... je to dané tím že tahle jednotka je daleko víc adaptivní učí se s motorem pracovat.
Ano vačkový snímač je přes rozdělovač montáž bezproblému.
Po sezóně dám do nádrže plovák z octávky protože mi nefachčí palivoměr a musím to měřit jak u trabata

Svařím novej vejfuk 50mm a dám větší turbo


http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: VAZ-21061 & 2106
Přetlak 0,4 Bar? To je tak nějak trochu málo, ne? Při standardním stupni komprese a robustnosti kliky je klidně možné plnit dvojnásobkem. Já mám "jenom" 81kW a plním v sérii tlakem 1,2 Bar.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: VAZ-21061 & 2106
TDI které je na to stavěné je jedna věc a žigulí benzín je věc druhá. Motor ze kterého mám vstřikování je 1.8L přetlak 0,5-0,6Bar (podle papíru) a 110kW/150 koní. Jak sem psal musím dát větší turbo a v vejfuk.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: VAZ-21061 & 2106
Jak jsem řekl tak se stalo http://lubos202.rajce.idnes.cz/Turbo_a_Vstrikovani/
Turbo je z motoru volkswagen 1.8T stejně jako vstřikování, vyfuk je 50mm.
(na svaření výfuku jsem použil svářečku vlastní konstrukce http://lubos202.rajce.idnes.cz/Svarecka_CO2/
)
I s tím menším turbem to jezdilo moc dobře najel sem 1000km, jediný problém byl při cestě z Jedovnice. Došel benzín
naštěstí se to stalo 100m od pumpy. Nefungoval palivoměr uže je to opravené.
Turbo je z motoru volkswagen 1.8T stejně jako vstřikování, vyfuk je 50mm.
(na svaření výfuku jsem použil svářečku vlastní konstrukce http://lubos202.rajce.idnes.cz/Svarecka_CO2/

I s tím menším turbem to jezdilo moc dobře najel sem 1000km, jediný problém byl při cestě z Jedovnice. Došel benzín

http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: VAZ-21061 & 2106
Pěkná práce
Máš nějakou fintu na výrobu těch přírub ? Odvrat nahrubo a co dál ? To brousíš ručně pilníkem ? Taky jsem to totiž řešil a vnitřky jsem pak zkoušel na přesno obrousit brusnýma kamenama na trnu ve sloupovce, ale práce dost hrozná a výsledek nic moc.
Svářečka ve mě evokuje přenosné chlazení na pivo
Obdivuju, že se někdo do něčeho takového ještě dneska pustí, klobouk dolů.

Svářečka ve mě evokuje přenosné chlazení na pivo

2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: VAZ-21061 & 2106
Já jsem si příruby na výfuk dělal taky. Středovou díru jsem nechal vytočit na soustruhu, díry na šrouby vyvrtal ručně a plechy kolem ořezal a dobrousil flexou.