Příčina prosakování oleje ke svíčkám - špatnej těsnící tmel. Když jsem měl hlavu dole tak jsem přetěsňoval jen vrchní víko a to byla chyba. Měl jsem rozházet celou hlavu a nalepit na loctite a měl bych u svíček sucho. (Zatím mě to slzí trocha na třetím válci)
A ta komprese - těžko říct. Hydroštel kaput nebo třeba umřel ventil
Rozhodně bych se neřídil vídeem z youtubu natočeným na bůh ví jakou kameru s bůhví jakým mikrofonem a bůhví co tam rezonuje. Může to být cokoliv. Pokud si to auto chceš pořídit, běž se s ním někam projet, to ti dá víc než 50 videí. Mě připomínáš ty experty, co si vybíraj třeba monitor nebo repráky a podle videa na youtube porovnávaj, jakej má ten kerej obraz nebo zvuk.
Nevím proč tady každej rozpitvává Prioru... Všichni hledaj nějaký závady... Už mě to štve! Jestli tam vrže nějakej plast, tak ho nakopnu a dá pokoj.
Z Priory se u nás doma stalo štábní vozidlo a nebýt toho reznutí, tak je to vůz, jako fík... Jízdní vlastnosti limuzíny, ostatně jako každej Žigulík... Kdyby vyřešili tu rez, jdu do ní znova!!!
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09 ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Tím je Lada-fórum vyjímečné, že sami "ladisti" auta zatracují
Na jiných fórech jsem na to nenarazil, když tak jen objektivní pohledy na nějaké neřesti daného modelu.
PS: Mne ta situace docela mrzí......
Předne nevim, co vas opravnuje k takovemu familiarnimu a vulgo tónu. Snad máte větší mzdu nebo monitor, nevím. Nechte si to prosim pro svoje blizke příbuzné. Pokud jde o video, je to jedno z mála, které není podbarveno "podmanivou" hudbou, pokud možno techno. Auto jede po kostkách... Já prostě nemám takové široké možnosti, abych měl za každým rohem prodejce Lady... Ta moje původní se už dávno prohání po Ukrajině, mezitím jsem vystřídal Primeru, Saaba 9-3, Civika... a na stará kolena, a na chalupu kdesi v lesích, šel bych zase do lady...
Tak promiňte, že jsem zde někoho popudil. Sabisti se aspoň zdraví...
Jinak si myslím, že vzhledem ke nekvalitě zvuku může jít o chrastící kameru/mikrofon, nepořádek v odkládací skříňce, vrzající přístrojovku, nebo o něco jiného. Byl jsem svezen valdou1971 v jeho Prioře, nic tam nechrastilo, auto na mě zapůsobilo velmi dobře. Například oproti mojí desítce je to velký skok.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Jokr111: Sem si jist, že nikdo z nás to nemyslel zle. Ono když pořád poslouchám ve svém okolí, jaké to sou pekáče a že sem se zbláznil, když taková auta hájím, tak to občas neustojím. Sem rád, že mají další a další lidé o vozy z Toliatti zájem.
Jinak, co se týče info o autě, ptal bych se valdy1971. Ten má model, který by snad měl mít vyřešenou antikorozní ochranu. Ten můj stroj je spíš prototyp...
vodis: já můžu zamávat leda, když mi nějakej Žigulík projede kolem garáže...:):)
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09 ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Ljoňa: Jinak, co se týče info o autě, ptal bych se valdy1971. Ten má model, který by snad měl mít vyřešenou antikorozní ochranu. Ten můj stroj je spíš prototyp...
Po první zimě běžného provozu a stání venku jsem žádné vady na kráse neobjevil, vč. podběhů při výměně kol, chystám se někdy na rampu a prolézt spodek.
Ljoňa píše:Jokr111: Sem si jist, že nikdo z nás to nemyslel zle. Ono když pořád poslouchám ve svém okolí, jaké to sou pekáče a že sem se zbláznil, když taková auta hájím, tak to občas neustojím. Sem rád, že mají další a další lidé o vozy z Toliatti zájem.
Jinak, co se týče info o autě, ptal bych se valdy1971. Ten má model, který by snad měl mít vyřešenou antikorozní ochranu. Ten můj stroj je spíš prototyp...
vodis: já můžu zamávat leda, když mi nějakej Žigulík projede kolem garáže...:):)
Na mě taky koukaj divně, mít doma 3 Lady bylo znakem blahobytu naposled na podzim roku 1989. Dnes je to mírně řečeno zvláštní. Ale s auty jsem moc spokojen, provoz za pár korun a nemám s nimi potíže.
Tak já se ozvu až pojedu kolem, abys stihl mávat u garáže.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
jokr111 píše:Předne nevim, co vas opravnuje k takovemu familiarnimu a vulgo tónu. Snad máte větší mzdu nebo monitor, nevím. Nechte si to prosim pro svoje blizke příbuzné. Pokud jde o video, je to jedno z mála, které není podbarveno "podmanivou" hudbou, pokud možno techno. Auto jede po kostkách... Já prostě nemám takové široké možnosti, abych měl za každým rohem prodejce Lady... Ta moje původní se už dávno prohání po Ukrajině, mezitím jsem vystřídal Primeru, Saaba 9-3, Civika... a na stará kolena, a na chalupu kdesi v lesích, šel bych zase do lady...
Tak promiňte, že jsem zde někoho popudil. Sabisti se aspoň zdraví...
Jestli to byla reakce na mě, tak se myslím urážíš zbytečně, nevím jak to máte mezi sebou vy sábisti, ale my tady si nějaký poměřování monitorů, pindíků a další hovadinky opravdu nepotrpíme. Divím se jen, že někomu s takovými zkušenostmi není jasné, že poměřovat hlučnost auta podle videa z youtube je hovadina.
Ja jsem ladu hajil nekolik let a marne sem cekal, ze udelaji neco, co bude k necemu dobre. Bohuzel toho nedosahli.
Priora - nic moc misto pro ridice, zadny vyber motorizace (rad bych neco silnejsiho, nez tam je ted a nerikejte mi, ze tomu nerozumim a ze soucasny motor musi stacit kazdemu), chtel bych vice airbagu nez dva, chtel bych, abych korozi zacal resit za deset let a ne za rok, chtel bych, abych nemel problemy s vackou driv jak za 200 000 km a ne za 60 000 km, chtel bych, aby to auto umel nekdo opravit. Ano, necekal bych, ze to bude stat 220 000.
Chci od lady auto typu oktavka. Nemaji. Neco jsou veci, ktere jen proste neplni me pozadavky, neco jsou veci, ktere neplni ani zakladni kriteria pro normalni auto.
Tak se nedivte, ze se nevyjadruju obdivne. Neni prilis k cemu. Tim nechci majitele priory nejak degradovat, to vubec ne. Sam jezdim vozibrichem 2111 a 2104, ale chci rict, ze jako nove auto bych si to koupil jen tezko.