Stránka 21 z 124

Napsal: úte čer 03, 2008 21:14
od Michal Pokorný

Napsal: stř čer 04, 2008 00:42
od Marosqo
Pozeram ,ze Solarisi nielen u nas horia :lol:

Napsal: stř čer 04, 2008 00:51
od Honza 21061
Dneska bych něco nakopal někam... Přijela mi do střídání tak neskutečná m*dka zku*vená, že jsem polovinu časů na konečných běhal s vodou, vymačkával varovné hlášení a mlátil do nastavovače otáček e-plynu a všechno možné...

Ta s*ačka vařila jako šílená, jednou na konečné dokonce začala jít voda ven, potom se to zase nedalo zchladit a stále to šíleně tlačilo páru, tam snad muselo podfukovat těsnění pod hlavou nebo co, prostě horor!
Jako na potvoru přijela na Budějovickou polovina Connexu měnit autobus a u jiného kasu. Když mám dobrý autobus, tak se to nestane, ale když tam jsou, tak tam musím přijet s takovým hajzlem a místo abych se chlubil s nožkama na volantu, jak se mi oproti Connexu daří, tak tam běhám s láhvemi sundávám zátky z expanzky, běhám po řidičích Connexu, jestli nemají ve výbavě konev, potom když chci odjet, 2x mi zdechne motor, potřetí musím začít tlouct do motorku nastavovače, abych vůbec odjel... :axe:
A garáž mi může být vděčná, že ještě mám náladu takhle blbnout, místo abych vzal vysílačku a volal o výměnu... Ale zase pak kdo se má vypisovat s tou stazkou a přestěhovávat se s tím vším zase jinam, to mě nebaví, radši si poradím sám. :lol:
Naštěstí mě páni Connexáci podrželi psychicky, přispěli radou, pohovořili, pokusili se mi sehnat konev, takovou protekci nemá každý řidič konkurence. :)

Nejvíce mě ovšem dostaly zápisy v knize závad, bylo tam toho ještě víc, ale za poslední dny páni kolegové nenapsali jedinou závadu. :evil: Když to srovnám se svým autobusem, kde se píše a uhání pomalu i to, když pedál plynu nejde stisknout malíčkem, snad jako jediný má i namazané uchycení zrcátek, aby šly hladce sundat před mytím, legendární 1284 už vůbec nezmiňuji- byl lepší, než můj Žigul, a tohle je mezitím takový totálně rozhašený Citybus a já s ním musel jezdit, tak bych skutečně do toho kopl, popsal jsem 2!! listy závadami. :?

Napsal: stř čer 04, 2008 01:48
od ladalover
ufff Tak to musel bejt hustý..


Úplně vidím tvoje rozhořčení. Ale nakonec jsi to zvládl. A to se počítá. :wink: :arrow:

Napsal: stř čer 04, 2008 05:23
od zdenda
Vždyť to furt říkám, zlatý Ikarus, nebo aspoň K 700... :lol:
měls ho nechat uvařit, aspoň o další krám míň...

Napsal: stř čer 04, 2008 06:20
od Michal Pokorný
Teda Honzo, že by Tě tak rozlítilo něco takového jako je špatný technický stav vozu ?
Do Technicomu v Roudnici n.L. si zajdi :P Vyprdni se na bus a vezmi tam do ruky nějaký náklaďáček - to teprve zjistíš co znamená špatný stav vozu 8)
U vás když dojde na nejhorší tak máš komu zavolat, takové luxusní podmínky jsem neměl.
U nás dělal rádoby dispečera člověk, který měl poloviční invalidní důchod a prac. dobu měl 7.00-11.00 hod. Pokud se mi něco stalo mimo tuto dobu měl jsem smůlu.
Nezbývalo mi nic jiného než zavolat nějakého kolegu (byl-li nějaký ten den v činnosti, pokud ne tak nějakého montážníka, který měl řidičák na náklaďák) , poprosit ho jestli by byl tak hodný,přerušil svojí práci za kterou byl placen a zajel do Roudnice pro tyč se kterou potom přijede za mnou a odtáhne mě do Roudnice na dílnu zdejšího ČSAD.
Kde o ten vůz pečovali takovým způsobem, že jsem se divil, že vůbec ještě jezdí.
Třeba dvakrát do roka si naúčtovali výměnu hlavy a při tom na motor nebylo ani sáhnuto. Ale neřešil jsem to, já jsem žádný příjem vozu z opravy nepodepisoval ( navíc jsem se tam ke chlapům chodil zašívat :oops: i kávu měli výbornou :wink: ) tak že mi to bylo jedno, jen jsem nahlásil opakující se závadu a prděl jsem na to.
Téměř rok jsem jezdil s prasklou hlavou a nikomu to nevadilo. V zimě jsem fasoval, podle četnosti jízd, každou chvíli 10 l kanystr Fridexu.
Řešit se to začalo až když jsem začal mít ráno problémy se startováním, protože nad jedním pístem bylo už tolik vody, že to startér už nepřepral.

Tak že Honzo šetři svoje nervy a zbytečně se nerozčiluj a vzpomeň si při tom na řidiče, kteří jsou na tom o mnoho hůře neř ty :wink: a neremcají :P

Napsal: stř čer 04, 2008 10:35
od Honza 21061
A jaktože jsi tedy odešel?? :P

Ikarus, nebo jakákoliv Karosa je zlatá v jedné věci: má teploměr, podle kterého můžu posoudit, jestli je vhodné dále jet, nebo ne. Navíc pokud se u Citybusu rozsvítí STOP, musí se u těch starších jít dozadu do motoru a na "chytré" krabici odečíst z rozsvícených diod příčinu problému. Potom je třeba hlášku vynulovat, takže Stopka svítí třeba ještě když už motor je dávno schlazený, což znemožňuje posoudit, jestli bych to měl odstavit, nebo si to poradí samo.
Kdyby mě na to kolega neupozornil, že se to vyskytuje, bylo by to horší.
Uvařit to taky není žádná legrace, protože by se mohlo stát, že bych to zaplatil. :? Sice z pojistky, ale spoluúčast a ještě zajisté poslouchat chytré řeči dílenských narcisů, že se mělo udělat to a to... Nebo zastavit, když svítí Stopka. :oops: Což by byla sice pravda, ale kdybych měl věřit všemu, co se u Citybusu za celou šichtu chybně rozsvítí, kolik planých poplachů to hlásí, tak bych neujel ani metr!!

Mimochodem, ti řidiči, kteří jsou na tom možná hůře, než já, mají alespoň ve výbavě prostou konev, jako jsme měli u spousty vozů v Connexu. Není voda, doliješ si, před zimou se přeměří, pak doplňuješ jen Fridex. Prosté a jednoduché. Politika DP ale spočívá v dolévání pouze na garáži (to, že na to musím žádat lístek, abych si náhodou někam do rukávu neulil 100 litrů, je už vec jiná- do kabaretu), ale i na to jim kašlu jako každý normální řidič, pokud mám ČÍM dolévat, dolévám si na konečné raději, než kvůli takové prkotině, jako je chybějících pár litrů, volat o výměnu. Před zimou se to stejně měří a v zimě, stejně jako u Connexu, se prostě dolévá Fridex.
Takže TIRák, který ztratí na svých toulkách Evropou 20 litrů vody, si prostě sjede k pumpě, vezme konev a lej Kadle, lej. Já musím improvizovat s láhvemi a hlavně malým časem na podobné blbnutí. Takže tvrdím stále, že to zásadně má být v pořádku. :?

Když to srovnáme se spedicemi, které naváží třeba do Škodovky na čas, tak ty si jistě jen stěží můžou dovolit podobné věci. MHD jezdí také na čas a každá porucha na trati všechno rozhází, tak by se k tomu mělo přistupovat stejně! :evil:

Napsal: stř čer 04, 2008 19:11
od Michal Pokorný
Honza 21061 píše:A jaktože jsi tedy odešel??
Protože firma se přestala zabývat telekomunikacemi a kabel. TV a dále se věnuje jen EPS A EZS (požárka a zabezpečovačka), což je pro mě práce velice nezajímavá :?
A navíc jsem měl s majitelem firmy (právě kvůli mému služebnímu vozu Avia A 31 HR) takový menší výstup venku na ulici před firmou, kde jsem ho před polovinou zaměstnanců firmy a ostatními procházejícími dosti hlasitě označil slůvkem, kterým se neslušně označuje pánské přirození. Potom se ještě chvíli tato dosti hlasitá "debata" rozvíjela až vykání postupně přešlo v tykání.
Avču jsem mu postavil před vrata tak že nemohl vyjet svým Mondeem, klíče od ní jsem po něm dosti prudce hodil. A tím moje pravidelné jezdění skončilo. Dále jsem se v klidu věnoval pouze telekomunikační činnosti :wink:
Od té doby jsme se sice nezdravili, ale jinak jsem tam dále pracoval až do té doby, než firma telekomunikační práce opustila.

Ale zdá se , že na rozdíl od všech ostatních už pan generální na tuto příhodičku zapoměl, protože, když jsem byl asi před rokem a půl v sousedícím autoservisu tak tam přiběhl a lanařil mě, abych se vrátil.

Napsal: pát čer 06, 2008 10:06
od Michal Pokorný

Napsal: sob čer 07, 2008 17:47
od Jakub Metelka
Přidávám nějaké fotky.

Napsal: sob čer 07, 2008 17:52
od Jakub Metelka
dalsi.

Napsal: sob čer 07, 2008 17:53
od Jakub Metelka
a dalsi.

Napsal: sob čer 07, 2008 17:55
od Jakub Metelka
:wink:

Napsal: sob čer 07, 2008 17:56
od Jakub Metelka
posledni dve.

Napsal: sob čer 07, 2008 19:03
od Honza 21061
Ten Roburovský landaulet se mi líbí. :) To by se jezdilo s turistama za typického Roburáckého klapotu benzínového motoru! :lol:

Někdy udělám soubor fotek z mého nového (staršího) autobusu, zatím ještě nebyla ukončena fáze vymazlování, tak potom. :)