
Moje lada má necelejch 37 tisíc, takže jsem se divil, že by byla pumpa už v háji
Moderátor: Moderátoři
No ještě k tomu.Michal Novosad píše:Moje lada má necelejch 37 tisíc,
Ale tak ono to platí asi u všech dílů co jsou na autě. Ale neříkejte mi že tam co tyhle auta a díly vyráběj, maj samý "umělce" , nebo jim tam nefunguje OŘJ ? Tohle pořád nechápu. Třeba nový hadice k chladiči.Člověk si koupí originál na Koněvce a ony sice pasujou, ale za rok jedna zpuchří. Jakto? Zvolili špatnou technologii, nebo to vyráběj podle hladiny alkoholu v krvi, nebo nefunguje žádná kontrola?zelvotron píše: ale udělat trubku tak aby za chvíli prorezla to chce vážně talent
Za vším jsou peníze . Dnes automobilky živí servis a né prodej aut - to už oficielně přiznali .plavec píše:ony sice pasujou, ale za rok jedna zpuchří. Jakto? Zvolili špatnou technologii, nebo to vyráběj podle hladiny alkoholu v krvi, nebo nefunguje žádná kontrola?
Jasné, protože by přišli o kšeft na servisu. Jak nechutné. Zbývá jen dodat: "Vítejme v 21. století" Kde vítězí konzum nad rozumem.Saša píše:Ono se ví jak to udělat aby to vydrželo , ale "oni" to nechcou .
No, ještě tak kdyby ty servisy aspoň za něco stály (zdaleka se netýká jen Lady).plavec píše:Jasné, protože by přišli o kšeft na servisu. Jak nechutné. Zbývá jen dodat: "Vítejme v 21. století" Kde vítězí konzum nad rozumem.Saša píše:Ono se ví jak to udělat aby to vydrželo , ale "oni" to nechcou .
Já dneska volal na Mělník,zjistit ceny na všechny díly,co potřebuju na opravu motoru a tam mi paní řekla,že těsnění pod hlavu stojí 150 korun.Tak ti nevím...plavec píše:Nové těsnění pod hlavou mi sehnal za pěknných 290 kč
Oni to ještě neprodali? To sou volové. Tohle už jsem viděl snad někdy vloni na internetu na prodej. Za ty prachy se posrali. To by jeden zvracelHlavi píše:http://sauto.cz/detail-in...da/2111/8050402