Stránka 3 z 19
Napsal: čtv led 29, 2009 21:36
od Maniac
Chci se ted zeptat všech. Co by bylo lepší Karburátor nebo Stříkačka?
(vím že stříkačka má lepší učinost atd. to vím už dávno)
Zajímá mě názor zhlediska vašeho pohledu. k čemu máte lepší vztah a nebo co se k tomu auto hodí víc. Před díky za odpovědi.
Napsal: čtv led 29, 2009 22:08
od rosta
03 je retro a proto karbec-ale pořádnej! 2 webery
Napsal: čtv led 29, 2009 22:16
od Cory
zalezi co od toho chces. Striekacku mas nastavenu furt, aj spotreba by mala byt viac menej stala, ale ked sa nieco pokazi, tak je to blbe, hlavne na ceste. Karburator opravis v podstate aj na ceste. Ale zasa vidim, ze asi si zbehly v tychto veciach, tak na to hod striekacku
Napsal: čtv led 29, 2009 22:53
od Hurikán
rosta píše:03 je retro a proto karbec-ale pořádnej! 2 webery
Naprostý souhlas. Kdybys měl hranáče, tak bych Ti indžekšn určitě nerozmlouval.
Napsal: čtv led 29, 2009 23:40
od Little Red Riding Hood
hlavně není vubec řeč o lada střikačce..
Napsal: pát led 30, 2009 06:42
od Maniac
Little Red Riding Hood píše:hlavně není vubec řeč o lada střikačce..
Tak to je jasny. No obojí mám, stačí si jen vybrat co,ale u té stříkačky bude problém s nastavením čidla na snímání zubů setrváku, protože originál přírubu nemám a 2litrový setrvák se do lada příruby nevleze,tak jsem musel použít z lady a ten by se musel upravovat tak aby to čidlo nebylo pod úhlem ,mělo přesně vymezenou vzdálenost a stačilo mu menší počet zubů.Takže je to sázka do loterie
A taky u stříkačky, je důležité nastavit mnohem více věcí, kde už i já to musím nechat pak seřizovat servisem. A karburátor?sice mám dva solexy40 ,ale ta přiruba sání by mě na ně stála 6000,- , nebo tam nechat jen jeden dvoukomorový a ztratit třeba 10-15 Hp,proti stříkačce. Tod otázka
Napsal: pát led 30, 2009 06:49
od Pája
Já bych ti doporučil ty solexy. Ale to asi jen proto, že dávám přednost karburátorům i na svojem autě. Jestli ti jde o výkon a parádu, tak jednoznačně karbce, ale jestli z toho chceš mít auto do práce a na nákupy, tak tam nabastli to stříkadlo.
PS: Ještě si nezmínil jaká je to stříkačka. A může se stát, že i dobrej origo karbec pojede líp než stříkačka. Viz 21073i vs 21073k..
Napsal: pát led 30, 2009 07:56
od Maniac
Je to čtyrbodová stříkačka. (dodám foto)
No mám to jen na víkendové slunečné ježdění a srazy, je mi líto s tím jezdit, na to mám ještě Punto . Přes zimu stojí dědek v garáži pod plachtou. P.S. Sůl je svině
A taky nevím jestli by ta hlava bez úprav zvládla ty dva solexy.
Napsal: sob led 31, 2009 22:55
od rosta
taky bych bral takovýho dědka
Napsal: ned úno 01, 2009 18:43
od Maniac
Tak teda je rozhodnuto, pujde tam karbec, a až bude víc peněž tak koupím přírubu a a dám tam tyhle dva solexy, ještě že sem je neprodal.
Napsal: ned úno 01, 2009 19:17
od Pája
No prima, aspoň nebudu sám, kdo se bude jebat se seřizováním. Jen nevim, kde na solexy seženeš trysky, vzdušníky atd...
Napsal: ned úno 01, 2009 19:48
od Maniac
jsou komplet, nic tam nechybí. a vše je OK. Jen jak říkáš to seřizování bude těžší.
Napsal: stř úno 04, 2009 15:47
od rosta
kua tomu říkám technika stříkačky jsou bro báby
Napsal: čtv úno 05, 2009 06:47
od Maniac
Jj ještě že tam mám to el. čerpadlo, jinak by to chudák pumpa nestíhala zásobovat. A je to taky lechce opravitelné na cestě. A navíc nevím proč,ale motor má s karburátorama hezčí zvuk:)ikdyž nevím proč, přitom by to nemělo být stejné.Jinak ted akorát čekám že mi příští týden už dodělají tu hlavu(ventily, vůle atd.), tak konečně, můžu skládat:) Tak pak postupně dodám fota jak ten Louda(motor) se skládá a pak sedí už v autě.
Napsal: čtv úno 05, 2009 08:32
od Atex
ouuu sakra, to bude letadlo