Stránka 3 z 17
Napsal: pon lis 10, 2008 20:26
od zelvotron
Tak nakonec to po odstrojení nevypadá tak zle, poděkování tentokrát patří Čahymu, Plavcovi a Aapetrovi.
Motor se sice hnul, ale prasknul pravej závěs, takže místo uchycení se nehnulo, ještě doufám, že se nehnulo uchycení na kornoutu tlumiče, kde má 16v uchycený táhlo od hlavy (to šlo do kytek). Geometrie byla špatná už předtím
myslím, že v nehorším to půjde nějak rozumně doseřídit.
Tavri dík, nakonec mám obě světla od aapetra.
Napsal: pon lis 10, 2008 20:28
od Patrac
Napsal: pát lis 28, 2008 18:13
od Štěpán
Napsal: pát lis 28, 2008 20:31
od zelvotron
Sem ne, tady jsou je reálný crash testy
Ale dobrý, to sem ještě neviděl (Za ruljom taky začal dělat crash testy...?), nevíš jakou měli ty auta rychlost? Ale řek bych, že obě obstáli dobře.
Napsal: sob lis 29, 2008 10:53
od tavri
už máš opraveno?
Napsal: ned lis 30, 2008 18:56
od zelvotron
Ještě ne, čeká se na díly. Jezdím druhou, když je třeba a půjčí mi jí
Napsal: pon pro 01, 2008 18:40
od Jiri
tak držím palce..tipuju že nebýt to oprava svépomocí bude to dražší než pořídit jinou ladu...
Napsal: pon pro 01, 2008 18:48
od Jiri
crash test ..tohle videou jsem sem dával tak někdy před 4lety.. nebylo z zoutube ale z
www.zr.ru jo videa koulují všude.. Pokud si pamatuju tak paradoxem bylo že crashtestu byly pro matize jaksi lepší...
na youtube je ješte jeden zajímavej - čelní náraz krabice s 50proc. přesahem
http://uk.youtube.com/watch?v=erJtIM5r7 ... re=related
Napsal: úte pro 02, 2008 18:57
od zelvotron
Jiri: dík, no je to tak, v autorizáku ( ...
)odhadem 40, takhle to doufám srazím na polovinu.
A heleme se...
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=195339#195339
Ten motor mám utrženej stejně, akorát skončil o ten kousek ne vpředu, ale vzadu. U tohodle tomu teda trochu nerozumím, mě šlo čelo až k hlavě (a ta je taky u 16v daleko větší), kdežto tady u toho se náraz na motor nemoh dostat...
Napsal: úte pro 02, 2008 20:21
od plavec
No tak přesně takle jsem to měl taky utržený po bouračce.Myslím že se mi tenkrát opíral alternátor o tu tyč před motorem.Protože to za jízdy vydávalo dost zajímavý zvuky, ale domů tp bylo kousek tak jsem to dojel po svejch.
Napsal: úte pro 02, 2008 20:24
od Saša
Tady to vypadá že držák ulomila setrvačnost
Napsal: úte pro 02, 2008 20:36
od plavec
Saša píše:Tady to vypadá že držák ulomila setrvačnost
JIstěže, mě setrvačností tenkrát letělo dopředu všechno to haraburdí co jsem měl na sedačkách a vzadu, to bylo věcí, který jsem kdysi nemohl najít a pak se mi objevili vepředu.
Napsal: úte pro 02, 2008 22:40
od Hlavi
To měl snad utržený při nehodě každý
Napsal: stř pro 03, 2008 08:38
od Patrac
kurnik eště aby ne.. dyk ten motor váží pěknejch pár kilo a ta kinetická energie při nárazu... možná kdyby to bylo z plechu tak by se zdefotmoval. tohle je nějaká slitina takže to rupne. otázka je jestli to tak není i konstrřukčně myšleno protože když by byl motor natvrdo přidělanej tak by se taky mohlo podělat lecos v něm takhle to při nárazu částečně absorbuje ten držák než praskne.
Napsal: stř pro 03, 2008 08:42
od zelvotron
Saša: No ta setrvačnost vypadá logicky, na druhou stranu, to auto z inzerátu asi nebyla zase taková rána, odhadem 10 - 15km/h (rozdíl rychlostí), to by ten držák musel být vysloveně aušus, aby tohle nevydržel. Ale je pravda, že jiný vysvětlení se moc nenabízí a ten držák taky není dělanej na zatížení vodorovným směrem, ale jen na svislý zatížení, no těžko říct. Možná je to i záměr, aby se vždycky ulomil držák a tím ochránil místo uložení motoru v kastli aby se nehnulo, potom by to měli dobře vymyšlený
edit: Pátrač byl rychlejší...